H Κάθλιν Τέρνερ ερμηνεύει την υποδειγματική σύζυγο και μητέρα, που μετατρέπεται σε στυγνή σίριαλ κίλερ, στη μαύρη κωμωδία "Η μαμά παραμονεύει στο σκοτάδι" του σκηνοθέτη καλτ ταινιών, Τζον Γουότερς. Μια μητέρα πρότυπο συζύγου και νοικοκυράς, που ζει σ' ένα πολυτελές σπίτι, κρύβει μέσα της τόση οργή, που θα τη βγάλει με τρόπο παρανοϊκό για πράγματα που την εκνευρίζουν. Οταν για παράδειγμα ο γιος της φέρνει κακούς βαθμούς, πατάει με το αυτοκίνητό της τον καθηγητή που τον θεωρεί υπεύθυνο. Η δράση της δε σταματά εκεί, αλλά συνεχίζεται, αφού υπάρχουν και οι αντιπαθητικοί γείτονες, οι ασυνείδητοι που δεν κάνουν ανακύκλωση, ο φίλος της κόρης της που την απατά με άλλες. Σιγά σιγά θα παίρνει την εκδίκησή της, απειλώντας τους και σκοτώνοντάς τους. Ετσι αναστατώνει την πόλη, την αστυνομία και την οικογένειά της, ενώ θα γίνει διάσημη χάρη στην προβολή της από τα ΜΜΕ. Παίζουν επίσης οι Σαμ Γουότερστον, Μάθιου Λίλαρντ και Σούζαν Σόμερς (ΑΝΤΕΝΝΑ 21.45).
"Φωτιά στο Λονδίνο".Αγγλική ταινία του Αλεξάντερ Κόρντα, που αξίζει να τη δει κανείς, γιατί πρωταγωνιστεί το υπέροχο ζευγάρι Λόρενς Ολίβιε και Βίβιαν Λι. Η ταινία αναφέρεται στη νίκη του βρετανικού στόλου ενάντια στην ισπανική αρμάδα κατά την ελισαβετιανή εποχή. Η ταινία γυρίστηκε το 1936, αλλά πρωτοπαίχτηκε στη Βρετανία το 1941, για ν' ανεβάσει το ηθικό των Βρετανών στη διάρκεια του Β Παγκοσμίου Πολέμου (SEVEN X 21.15)."Μια εκπληκτική περιπέτεια".Αγγλική κομεντί του Αλφρεντ Ζέισλερ, με κεντρικό πρόσωπο έναν κληρονόμο μεγάλης περιουσίας, που αισθάνεται τύψεις για την εύνοια της τύχης. Θα αφήσει πίσω τα πλούτη και θα προσπαθήσει να ξεκινήσει από το μηδέν, διασκεδάζοντας τους φτωχούς πλην τίμιους συμπατριώτες του. Πρωταγωνιστεί ο Κάρι Γκραντ (SEVEN X 23.15).
"Αυτός ο υπέροχος πόλεμος".Η πρώτη ταινία του σκηνοθέτη της ταινίας "Γκάντι" Ρίτσαρντ Ατένμπορο. Πρόκειται για ένα αντιπολεμικό μιούζικαλ, στο οποίο ο σκηνοθέτης σατιρίζει τις εθνικιστικές απόψεις που κυριάρχησαν στο Α Παγκόσμιο Πόλεμο. Διάσημοι σταρ του αγγλικού κινηματογράφου εμφανίζονται σε μικρούς πρωταγωνιστικούς ρόλους, της πρώτης αυτής σκηνοθετικής απόπειρας του Ατένμπορο. Μεταξύ αυτών οι Ραλφ Ρίτσαρντσον, Λόρενς Ολίβιε, Τζον Γκίλγουντ, Βανέσα Ρεντγκρέιβ, Ιαν Χολμ και Ντερκ Μπόγκαρντ (ΣΤΑΡ 01.45).
Μετά από ακρόαση των υπευθύνων των τηλεοπτικών σταθμών, "πακέτο" θα εξεταστούν στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης τα ριάλιτι σόου, που παραβιάζουν κανόνες δεοντολογίας, προσβάλλουν την προσωπικότητα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Εκτός από την εκπομπή του ΑΝΤΕΝΝΑ "Επιτέλους μαζί", το ΕΣΡ εξετάζει καταγγελίες για την εκπομπή του Κώστα Χαρδαβέλλα στο ΣΤΑΡ "Ζητήματα πολιτικής" και το απαράδεκτο ριάλιτι σόου του ΣΚΑΪ "Αληθινές ιστορίες". Η εκπομπή του Κώστα Χαρδαβέλλα, με την οποία ασχολείται το ΕΣΡ αφορούσε ρεπορτάζ στο "Θεαγένειο" νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Ενστάσεις υπάρχουν για τον τρόπο που παρουσιάστηκε ένα θλιβερό συμβάν και για το οποίο ο θιγόμενος ζητά επανόρθωση. Στη χτεσινή συνεδρίαση του ΕΣΡ είχαν προσκληθεί να δώσουν εξηγήσεις εκπρόσωποι του ΣΤΑΡ και του ΣΚΑΪ. Από τον ΣΚΑΪ ζητήθηκε να καταθέσει υπόμνημα μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα.
Το ΕΣΡ σήμερα και αύριο διοργανώνει στο Ζάππειο τη 2η Συνάντηση των Ρυθμιστικών Αρχών των Μεσογειακών χωρών, που είναι μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Η συνάντηση εργασίας θα ασχοληθεί κυρίως με το μεγάλο θέμα της προστασίας του παιδιού από ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές, που μπορούν να επιδράσουν αρνητικά στην ψυχοσύνθεσή του και στην προσωπικότητά του.
Η Κάθλιν Τέρνερ στην ταινία "Η μαμά παραμονεύει στο σκοτάδι"
"Για την τηλεόραση" είναι ο τίτλος του βιβλίου του Γάλλου κοινωνιολόγου Pierre Bourdieu, που κυκλοφόρησε αυτές τις ημέρες από τις εκδόσεις "Παττάκη" και παρουσιάζεται απόψε στις 20.00 στην "Αίθουσα Λόγου", στη Στοά του Βιβλίου. Τα δύο μέρη του βιβλίου "Το πλατό και τα παρασκήνιά του" και η"Αθέατη δομή και τ' αποτελέσματά της", είναι θεωρημένη μεταγραφή τηλεοπτικών διαλέξεων του Bourdieu στα πλαίσια των παραδόσεών του στο College de France. Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος, που διευθύνει την ελληνική σειρά "Liber - Λόγοι δράσης", στον πρόλογο του βιβλίου σημειώνει ότι ο συγγραφέας βασισμένος στα δεδομένα ενός συνόλου ερευνητικών εργασιών, επιχειρεί μια "πρώτη μεθοδική αντικειμενοποίηση της τηλεόρασης και της δημοσιογραφίας, καθώς και των αποτελεσμάτων τους στη δημοκρατία και στην κουλτούρα".