Η πανσέληνος τέλειωσε, ο Αύγουστος μέρες μετράει και ο Σεπτέμβρης καραδοκεί και επιθυμεί να 'ρθει σε τάξη, επιτέλους, να μας βάλει. Ο κόσμος έρχεται και φεύγει πάλι. Μα είναι κι αυτοί, εμείς δηλαδή, που ακίνητοι και αμετακίνητοι, ήσυχες μέρες του Αυγούστου στην Αθήνα επιμένουμε να περνάμε. Αυτό άραγε αποζητάμε; Μια ταινία σώζει. Λέτε να υπάρχει; Καθώς ρίχνουμε μια γρήγορη ματιά στο πρόγραμμα λέμε πως δεν πρέπει να ελπίζουμε σε κάτι συναρπαστικό. Τίποτε το εξαιρετικό δεν κρύβει το καλοκαιριάτικο τούτο βράδυ. Ομως, υποχρέωσή μας είναι να αναφέρουμε τις καλύτερες. Ετσι, λοιπόν: Από την ΕΤ - 2 στις 00.30 "Κανείς δε θα μιλάει για μας όταν πεθάνουμε". Πρόκειται για μια κοινωνική ταινία ισπανογαλλικής συμπαραγωγής που αφηγείται την εξής ιστορία: Η Γκλόρια είναι η γοητευτική νεαρή σύζυγος ενός πολλά υποσχόμενου ταυρομάχου. Εχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται για να είναι ευτυχισμένη. Ομως, στη διάρκεια μιας ταυρομαχίας ο άνδρας της τραυματίζεται πολύ σοβαρά και πέφτει σε κώμα. Η γυναίκα του βρίσκει διέξοδο στο ποτό και φεύγει στο Μεξικό για να ξεφύγει από τη μιζέρια και τις μαύρες σκέψεις. Δεν αντέχει να ζει σ' ένα φτηνό διαμέρισμα, του οποίου ούτε το νοίκι δεν μπορεί να πληρώσει. Δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο, γιατί δεν ξέρει να κάνει τίποτε. Θα πουλήσει τον έρωτα για να αγοράσει τα προς το ζην. Ετσι, πολύ γρήγορα Θα μπλεχτεί σε βρώμικες δουλιές μεταξύ Μεξικανών γκάνγκστερ και πρακτόρων και γι' αυτό το λόγο αναγκάζεται να φύγει από το Μεξικό και να πάει στη Μαδρίτη για να αλλάξει ζωή. Ομως, είναι πια αργά...
Από το MEGA στις 22.30 "Ενοχη σιωπή" του Ερικ Τιλ.
Πρόκειται για μια δραματική ταινία που παρουσιάζεται σε πρώτη τηλεοπτική προβολή. Ενα ζευγάρι χάνει το παιδί τους. Ο πατέρας για να αντέξει το ρίχνει στο ποτό, ενώ η μάνα είναι απαρηγόρητη και δεν μπορεί να συγχωρήσει τον εαυτό της για τον άδικο χαμό του. Ο δίδυμος αδελφός του περνά το δικό του δράμα, μόνος. Οι γονείς του είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, τόσο που δεν του δίνουν την παραμικρή σημασία. Τον παραμελούν τόσο πολύ που το παιδί αρχίζει να πιστεύει ότι ο αδελφός του ήταν τυχερός που πέθανε. Ο πατέρας βάζει δύναμη και αποτοξινώνεται, η μάνα γλυκαίνει την καρδιά της και σιγά σιγά η οικογένεια αρχίζει να βρίσκει τους κανονικούς της ρυθμούς. Ομως, για το νεαρό παιδί είναι αργά, η ψυχή του έχει τραυματιστεί ανεπανόρθωτα, αναζητά τη στοργή που του έλειψε και καθώς δεν την παίρνει, μεταμορφώνεται σε έναν αδίστακτο δολοφόνο. Με την Τζούντιθ Λάιτ.
Η αφίσα της ταινίας του Ερικ Τιλ "Ενοχη σιωπή" (MEGA 22.30)
Από την τόσο, μέχρι στιγμής, ενδιαφέρουσα και αντικειμενική σειρά ντοκιμαντέρ της ΕΤ2 "Β' Παγκόσμιος Πόλεμος: Το Ανατολικό μέτωπο" θα παρακολουθήσουμε σήμερα το βράδυ στις 23.30 μια άλλη επική αλλά και "υγρή" στιγμή της ιστορίας, που έχει για τίτλο: "Η μάχη των θαλασσών".Πριν από το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο η Σοβιετική Ενωση δε θεωρούνταν ναυτική υπερδύναμη. Η νίκη της στην πολιορκία του Λένινγκραντ και της Σεβαστούπολης οφείλεται κατά μεγάλο μέρος στο Κόκκινο Ναυτικό, που ραγδαία εξελισσόταν. Η παρουσίαση είναι του Μπαρτ Λάνκαστερ.
Για μερικούς που σιχάθηκαν τη βουτιά της Νταϊάνα και όλα τα συμπαρομαρτούντα, για εκείνους που βαρέθηκαν να βλέπουν και να ακούν σκουπίδια, στην κυριολεξία, δεν υπάρχει άλλη λύση και διέξοδο μόνο θα βρουν στο Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας από τη μελωδική "Καλημέρα" μέχρι την εκπομπή "Εν χορδαίς και οργάνοις".Μα ας τα πάρουμε από την αρχή. Στις 7 το πρωί θα ξεκινήσουμε με έξι βιεννέζικους χορούς του Λ. Β. Μπετόβεν και θα το πρόγραμμα θα συνεχιστεί έτσι: Μότσαρτ: Αλέγκρο σε σι ύφεση μείζονα. Τσαϊκόφσκι: Μενουέτο από τη σουίτα "Μοτσαριάνα". Αντολφ Γιένσεν: Μουσική μπαλέτου από την όπερα "Ο Ερμπιν του Μόντφορτ".Χανς Γκαλ: Ρόντο από το ντιβερτιμέντο για μαντολίνο και πιάνο, έργο αρ.80. Κουρτ Βάιλ: Το τραγούδι της Μπάρμπαρα από την "όπερα της πεντάρας". Μέντελσον: Συμφωνία αρ,1 σε ντο ελάσσονα έργο 11. Σούμπερτ: Ο οδοιπόρος. Φαντασία σε ντο μείζονα έργο 15. Λιστ: εορταστικοί ήχοι...
Από την εκπομπή Εν χορδαίς και οργάνοις στις 21.00 θα ακούσουμε: Τέλεμαν: Σουίτα για κυνηγετικές σάλπιγγες και ορχήστρα σε ρε μείζονα. Δυο τραγούδια για την Μαρία Στιούαρτ: "Πώς θα υπομείνω το χωρισμό, όμορφη κυρά μου" και, Γέμισε η καρδιά μου από τους πόνους που μου βάλε αυτή η καλή κυρά". Λεονάρντο Λέο: Κοντσέρτο σε λα μείζονα για τσέλο και έγχορδα.
Μπρανς και Μορέσκ της Γαλλίας του 16ου αιώνα.