Οδηγώ σημαίνει βλέπω καλά. Ομως στα περισσότερα αυτοκίνητα, τώρα το χειμώνα, η ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή. Το παρμπρίζ θολώνει εσωτερικά και συσσωρεύει βρομιά, ενώ και εξωτερικά η χρήση των υαλοκαθαριστήρων από μόνη της δεν εξασφαλίζει την κατάλληλη ορατότητα. Γι' αυτό η καθαριότητα του παρμπρίζ είναι απαραίτητη
Το σύστημα εξαερισμού λειτουργεί ως μία δίοδος από την οποία περνούν καυσαέρια από τα προπορευόμενα οχήματα και σωματίδια, τα οποία καλούν στο εσωτερικό του παρμπρίζ. Σε αυτά προστίθενται και οι καπνοί των τσιγάρων, ενώ και τα γυαλιστικά των πλαστικών παράγουν ατμούς που με τη σειρά τους κολλούν, δημιουργώντας έτσι μια κρούστα που μας εμποδίζει να βλέπουμε καλά. Η σωστή διαδικασία καθαρισμού σίγουρα δεν είναι με το πανάκι που χρησιμοποιούμε όταν το τζάμι χνωτίζει, και αυτό γιατί περιέχει κάποιο υγρό καθαριστικό, το οποίο στην ουσία απλώς ανακατεύει τα υγρά καθαρισμού με τα κατάλοιπα. Προτιμότερο είναι το ρολό κουζίνας και το υγρό καθαρισμού τζαμιών. Ψεκάστε εσωτερικά με το υγρό και τρίψτε δυνατά μέχρι να στεγνώσει εντελώς. Ελέγξτε το αποτέλεσμα κοιτώντας αντίθετα από το φως, και αν χρειάζεται επαναλάβετε. Αν το εσωτερικό είναι καθαρό ξεκινήστε την εξωτερική πλευρά. Ενα άγριο σφουγγαράκι και ένα δερμάτινο γάντι είναι απαραίτητα. Με το ίδιο συμπυκνωμένο υγρό που γεμίζετε το δοχείο του εκτοξευτήρα του παρμπρίζ τρίψτε το παρμπρίζ με το σφουγγαράκι. Μετά ξεπλένουμε με νερό και μετά με το δέρμα τρίβουμε μέχρι να στεγνώσει τελείως.
Για να διατηρηθεί βέβαια το παρμπρίζ καθαρό είναι καλό τόσο οι δίοδοι του συστήματος εξαερισμού να καθαριστούν με πεπιεσμένο αέρα, ενώ και το σύστημα ψεκασμού και υαλοκαθαριστήρων πρέπει να λειτουργεί σωστά.
Οι εκτοξευτές μαζεύουν άλατα στο μάτι, τα οποία εύκολα μπορούν να φύγουν με μια βελόνα, η οποία όμως πρέπει να χρησιμοποιηθεί με προσοχή ώστε να κοιτούν τα μάτια στο παρμπρίζ και να εκτοξεύουν το καθαριστικό εκεί που πρέπει και όχι στον ουρανό του αυτοκινήτου ή στα διπλανά αυτοκίνητα. Το σωστό σημείο, στο οποίο πρέπει να εκτοξεύεται το νερό είναι λίγο κάτω από τη μέση του παρμπρίζ.
Προσοχή χρειάζεται όταν γεμίζουμε και το δοχείο με το υγρό καθαρισμού. Ειδικά αν χρησιμοποιείτε δοχεία από βενζινάδικα προσέξτε γιατί πολλές φορές περιέχουν σκουπιδάκια, τα οποία φράζουν τις διόδους με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επαρκής πίεση και να μην καθαρίζει το παρμπρίζ. Οσο για τους υαλοκαθαριστήρες χρειάζονται πέρασμα με ένα βετέξ ώστε να καθαρίζουν.
Νέες τιμές ανακοίνωσε η SUZUKI
MARUTI 800 5Θ 2.190.000, MARUTI 800 5Θ HOLIDAY (SUNROOF) 2.345.000, ALTO 1.0GL 3Θ 2.595.000, SWIFT 1.0GLS 3Θ 2.895.000, SWIFT 1.0 GLS 3Θ EXTREME 2.995.000, SWIFT 1.0 GC 5Θ 2.995.000, SWIFT 1.0GC 5ΘAUTO 3.395.000, SWIFT 1.3GL 3Θ 3.095.000, SWIFT 1.3GS 3Θ 3.285.000, SWIFT 1.3GTI 16V 3.875.000, SWIFT 1.3GL 5Θ 3.195.000, SWIFT 1.3SEDAN GL 3.495.000, SWIFT 1.3 SEDAN GL AUTO 3.895.000, CARRY 1.0 ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ 3.245.000, CARRY 1.0 ΦΟΡΤΗΓΟ 2.695.000, SAMURAI 1.3 QX ΑΝΟΙΧΤΟ 4.475.000, SAMURAI 1.3 VX ΚΛΕΙΣΤΟ 4.475.000, VITARA 1.6 JA 8V ΑΝΟΙΧΤΟ 5.375.000, VITARA 1.6 JLX 8V ΚΛΕΙΣΤΟ 5.675.000, VITARA 1.6 JLX 16V ΑΝΟΙΧΤΟ 6.175.000, VITARA 1.6 JLX 16V ΑΝΟΙΧΤΟ - WIDE 6.595.000, VITARA 1.6 JLX 16V ΚΛΕΙΣΤΟ - WIDE 6.595.000, VITARA 1.6 JLX 16 V ΚΛΕΙΣΤΟ - AUTO 6.675.000, VITARA 1.6 JLX 16V ΚΛΕΙΣΤΟ - A/C 6.725.000, VITARA 1.6 JLX WAGON 6.995.000, VITARA 1.6 GLX WAGON SUNROOF 7.295.000, VITARA 1.6 GLX WAGON AUTO 7.495.000, VITARA 1.6 GLX WAGON - A/C 7.545.000, VITARA 2.0 V6 7.995.000, VITARA 2.0 V6 - A/C 8.595.000, VITARA 2.0 V6 AUTO 8.695.000, VITARA 2.0 V6 - A/C ABS A/C 9.495.000.
ΜΕ 408 ΙΠΠΟΥΣ έχει προικίσει η Porche το τελευταίο 911 turbo. Πρόκειται για ένα θηριώδους δύναμης Carrera με ροπή 540 ΝΜ στις 4.500 σ. α. λ. Φυσικά για να αποδοθεί αυτή η τεράστια δύναμη ο ένας υπερτροφοδότης δεν ήταν αρκετός. Ετσι η γερμανική εταιρία χρησιμοποίησε 2, δίνοντας στην ουσία ένα Biturbo. Με τη βοήθεια ενός εξατάχυτου κιβωτίου το 911 φθάνει τα 290 χλμ. Η δυνατή έκδοση turbo ξεχωρίζει από τα φαρδιά λάστιχα και την πίσω σταθερή αεροτομή. Στη Γερμανία θα στοιχίζει περίπου 30εκ. και θα κυκλοφορήσει τον Μάρτη.
ΔΩΡΕΑΝ θα προσφέρεται ο αερόσακος οδηγού σε όσους αγοράζουν Πεζό 306 που διαθέτει υδραυλικό τιμόνι στον στάνταρ εξοπλισμό. Η Λάιον Ελλάς πήρε αυτήν την απόφαση, θέλοντας να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων της. Η προσφορά αφορά τα 3θυρα ή 5θυρα 306 XR 14, X5 1.6, XT 16, S 16 20, και τα 306 σεντάν SL 1.4, SR 16 καθώς και το Cabrio 1.8.
ΜΕ ΣΤΟΧΟ την υπεράσπιση της πρώτης θέσης που κατέκτησε για 24η χρονιά ανασυντάσσεται η GOODYEAR. Το 1994 έκλεισε με 446 νίκες σε σύνολο 614 αγώνων διαφόρων πρωταθλημάτων μεταξύ των οποίων η Φόρμουλα 1 και το Le Man. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή Λέο Μεχλ φέτος συντελέστηκαν τόσες αλλαγές όσες δεν έγιναν τα τελευταία 20 χρόνια. Η απαίτηση για όλες αυτές τις αλλαγές οδήγησε την εταιρία ελαστικών στη δημιουργία ενός αγωνιστικού τμήματος, με νέα μορφή, περισσότερο αυτόνομου, που περιλαμβάνει από έρευνα μέχρι marketing.
ΟΙ 4 ΦΙΛΟΙ της περιπέτειας που θα συμμετάσχουν (μετά την τελική επιλογή στην Τουρκία) στο Camel Trophy Mundo Maya 95, επιλέχθηκαν μετά από σκληρή δοκιμασία. Οι τέσσερις τυχεροί αλλά και ικανοί είναι: Ψύχας Ευάγγελος, Τζαβέλας Γιώργος, Κωστόπουλος Νίκος και Κοτσίνης Νίκος. Αναπληρωματικοί είναι οι: Κωστής Σπάχης και Αντώνης Σταθερός.
Με μια μακρόχρονη παράδοση στην πλάτη του, αλλά και με μια εκ των προτέρων θετική αποδοχή από το κοινό, κύλησε τις ρόδες του στην άσφαλτο το Οπελ Τίγκρα.
Η τίγρη είχε πρωτοεμφανιστεί στη Βαρκελώνη αν και σαν πρωτότυπο ήταν γνωστό από παλιότερα. Η θετική αντίδραση του κόσμου ώθησε την Οπελ στην παραγωγή του. Στηρίζεται στο πολύ πετυχημένο και πρωτοποριακό, όταν παρουσιάστηκε Corsa. Πρόκειται για ένα κλασικό μικρό Coupe 2+σν2 θέσεων.
Για τους μηχανικούς της εταιρίας το TIGRA είναι ένα μάλλον τολμηρό σχεδιαστικά αυτοκίνητο, μην ξεχνάμε εξάλλου ότι η Οπελ ποτέ δε χαρακτηρίστηκε από σχεδιαστικές καινοτομίες. Για τους δημιουργούς της Τίγρης πάντως, το νέο Coupe τους έχει τα προτερήματα των προγόνων του, δηλαδή εμφάνιση και καλούς εσωτερικούς χώρους, αλλά και τα ελαττώματά τους αφού δε διακρίνεται για τις επιδόσεις του, τουλάχιστον για σπορ κατασκευή. Οσο για την αναφορά που έχει στο παρελθόν, μάλλον δεν είναι απόγονος του Record P2 του 1961. Μοιάζει περισσότερο με το GT του 1968 που έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1973, ξεπερνώντας τα 100.000 αυτοκίνητα.
Το OPEL TIGRA και πίσω του το GT του 1968