05.00 - 06.00 ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
06.00 - 08.00 ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ
Επειδή, η ενημέρωση δεν είναι η ανάδειξη του ελάσσονος και η αποσιώπηση του μείζο-νος. Γιατί "η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται". Επιμέλεια - παρουσίαση Γιάννης Χατζηγεωργίου.
08.00 - 10.00 ΠΡΩΙΝΟΣ ΑΠΟΠΛΟΥΣ
Η καθημερινή ενημερωτική εκπομπή του "902", με σχολιασμό του Τύπου, συνεντεύξεις, επίκαιρα σχόλια. Επιμέλεια - Παρουσίαση Βάλια Δρακωνάκη.
10.00 - 10.30 ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΣΚΟΘΗΚΗ ΤΟΥ "902"
10.30 - 11.00 ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ11.00 - 12.00 ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ
Οι ειδήσεις και οι εξελίξεις γίνονται η αιτία για ρεπορτάζ, σχόλια και συζήτηση. Επιμέλεια - Παρουσίαση Δάνης Παπαβασιλείου.
12.00 - 12.30 ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ 12
12.30 - 14.00 ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Μια εκπομπή, που ενημερώνει για τις διεθνείς εξελίξεις και τα εξωτερικά μας θέματα. Επιμέλεια - Παρουσίαση Αννα Μπαλλή.
14.00 - 16.00 ΜΕ ΑΠΟΨΗ
Η διαδρομή του "902" στα σημαντικότερα γεγονότα της ημέρας, με τους ρεπόρτερ και τους ανταποκριτές του σταθμού μας. Επιμέλεια - Παρουσίαση Μάρω Φωτάκη.
16.00 - 17.00 ΟΣΜΑΙ ΑΣΜΑΤΩΝ
Πρόκληση αίσθησης και ενεργοποίησης. Με τη Φωτεινή Σταμέλου.
17.00 - 19.00 ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΕΤΕΡΙΖΙ
Μια αιχμηρή δημοσιογραφική εκπομπή με τον δημοσιογράφο Δημήτρη Χαλιβελάκη.
19.00 - 20.00 ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
Μια εκπομπή με ταξιδιωτικές περιγραφές και ξεναγό την παγκόσμια γλώσσα της μουσικής. Με τη Σοφία Πορετσάνου.
20.00 - 20.30 ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ 8
20.30 - 21.00 ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΣΚΟΘΗΚΗ ΤΟΥ "902"
21.00 - 22.00 ΛΑΪΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ
Σεργιάνι στον χώρο του έντεχνου λαϊκού τραγουδιού απ' τον Χρήστο Γώγολο. 22.00 - 23.30 ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΔΙΣΕΚΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ
Το έντεχνο λαϊκό ελληνικό τραγούδι μέσα στους λαϊκούς αγώνες. Με τον Στέφανο Ψαραδάκο.
23.30 - 24.00 ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
24.00 - 02.00 Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ HEAVY METAL
Με τον Ανδρέα Στασινόπουλο.
02.00 - 03.00 ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
03.00 - 04.00 ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΜΠΟΥΑΤ
04.00 - 05.00 ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
"Η Αβυσσος",η ταινία φαντασίας του Τζέιμς Κάμερον, που παρουσιάζει ο ΑΝΤΕΝΝΑ στις 22.45, βλέπεται με μεγάλο ενδιαφέρον. Η ταινία είναι τεχνοκρατικό επίτευγμα. Τα μέλη ενός υποβρύχιου σταθμού γεωτρήσεων ερευνούν το ναυάγιο ενός πυρηνικού υποβρυχίου. Ο Μπαντ Μπρίγκμαν είναι ο επιστάτης των υποβρύχιων εγκαταστάσεων πολυεθνικής εταιρίας άντλησης πετρελαίου. Οι σχέσεις του με τους προϊσταμένους του ποτέ δεν ήταν πολύ καλές. Φτάνουν όμως σε οριακά σημεία, όταν του αναθέτουν την αποστολή: Τη διάσωση του υποβρυχίου "Μοντάνα", που έχει ακινητοποιηθεί μυστηριωδώς σε βάθος δύο χιλιάδων μέτρων. Το Πολεμικό Ναυτικό έχει εναποθέσει όλες του τις ελπίδες στην ομάδα του Μπαντ. Η ταινία τιμήθηκε με το Οσκαρ "ειδικών εφέ". Από την ΕΤ-2 στις 23.30 "Γλυκιά Εμα, αγαπημένη Μπεμπέ" του Ιστβαν Ζάμπο. Ιστορία δυο γυναικών που προσπαθούν απελπισμένα να προσαρμοστούν και να επιβιώσουν στην "ελεύθερη" Ουγγαρία. Δυο δασκάλες ρωσικών σε δημοτικό σχολείο της Βουδαπέστης ξεπέφτουν κοινωνικά μετά την ανατροπή του καθεστώτος. Για να επιβιώσουν, η μια συμπληρώνει το εισόδημα ως καθαρίστρια, ενώ η άλλη γίνεται πόρνη!
Από τον ΑΝΤΕΝΝΑ στη 01.00 "Ενας υπέροχος παλιάνθρωπος" του Ερβιν Κέρσενερ. Ενας ηλικιωμένος κομπιναδόρος προσλαμβάνει ένα νεαρό λιποτάκτη για να του μάθει τα κόλπα του. Ομως, ο νεαρός στην πορεία της συνεργασίας θα δείξει ότι είναι πολύ τίμιος για τέτοιες δουλιές. Μια ταινία - βόλτα σε γωνιές του αμερικανικού Νότου, ταινία που υμνεί την ανδρική φιλία, αλλά ταυτόχρονα θρηνεί την ανθρώπινη μοναξιά.
Υπάρχουν μερικοί από μας που παραμένουν και επιμένουν: Είναι οι "ιθαγενείς" της Αθήνας. Εκείνοι που δεν προσαρμόστηκαν στον "πολιτισμό". Που δεν πετούν σκουπίδια στο δρόμο και στην παραλία, που σέβονται τον διπλανό τους, που δεν παρατούν το αυτοκίνητο στη μέση του δρόμου, που δε βρίζουν, που δεν ακούν ραδιόφωνο στη διαπασών, που δεν κορνάρουν για "ψύλλου πήδημα" κλπ. Υπάρχουν και οι "Οι ιθαγενείς της Αυστραλίας", που πριν την άφιξη των λευκών αποίκων είχαν ένα πανάρχαιο πολιτισμό γεμάτο θρύλους, ιστορίες, παραδόσεις. Οι Αβοργίνες είναι στις μέρες μας ελάχιστοι άνθρωποι, που δεν ενσωματώθηκαν στο σύγχρονο "πολιτισμό". Ζουν απομονωμένοι σε μια περιοχή, όπου διατηρούν τα ήθη και τα έθιμά τους, συνεχίζοντας την ιστορική και τη φυλετική τους παράδοση. Από την ΕΤ - 1 στις 16.20.
Σκηνή από την ενδιαφέρουσα ταινία φαντασίας του Τζ. Κάμερον "Η άβυσσος" (ΑΝΤΕΝΝΑ 22.45)
"Θέαμα" με ζωντανές συνδέσεις έγινε πάλι το πρόβλημα υγείας ενός επώνυμου ανθρώπου. Αυτή τη φορά της Αλίκης Βουγιουκλάκη. Τα κανάλια, ιδιαίτερα ο ΣΚΑΪ, δεν ξέφυγαν από τη συνήθη ασέβειά τους απέναντι στις προσωπικές στιγμές, και μάλιστα τις δύσκολες, κάποιου ανθρώπου, είτε επώνυμου, είτε ανώνυμου. Η υπερβολή προς άγραν της τηλεθέασης πήρε κι έδωσε πάλι στη μικρή οθόνη. Αφιερώματα... χωρίς αναισθητικό, άφηναν τους τηλεθεατές να φανταστούν ό,τι χειρότερο μπορούσε να συμβεί στην ηθοποιό. Πριν βγουν τα αποτελέσματα των εξετάσεων, οι "ειδήμονες" ανεύθυνων εκπομπών και δελτίων ειδήσεων, σχεδόν, τη... θρηνούσαν. Ετσι, αναίσχυντα για μία ακόμη φορά λεηλάτησαν τις προσωπικές στιγμές ενός ανθρώπου. Ο Γ. Τράγκας "συνέθεσε" δήθεν αγωνιώδες "ρεπορτάζ", προβάλλοντας παράλληλα και αποσπάσματα σχετικής με την Α. Βουγιουκλάκη συνέντευξης του Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Το "θέαμα" συνεχίστηκε στο βραδινό δελτίο ειδήσεων του ΣKAI, με ζωντανές συνδέσεις (έξω από το σπίτι της στην Αθήνα, με - άσχετους με το θέμα - κατοίκους στον Αγιο Γιάννη Θεολόγο, έξω από το θέατρο όπου έπαιζε πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη και έξω από το... Διαγνωστικό Κέντρο Θεσσαλονίκης). Στο άγριο αυτό "παιχνίδι" οι υπεύθυνοι των καναλιών "έβαλαν" ρεπόρτερ και "συνομιλητές" τους να λέει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του. Ο Κώστας Αρζόγλου επισήμανε τη "δημοσιογραφική αδηφαγία", μεταφέροντας τις ευχαριστίες της ηθοποιού για το ενδιαφέρον του κόσμου και των ΜΜΕ, αλλά και την επιθυμία της να μη γίνει αυτό το ενδιαφέρον "κανιβαλικό". Κανενός όμως υπευθύνου το αυτί δεν ίδρωσε και οι... ζωντανές συνδέσεις τους έγιναν "κανιβαλικές" και αδηφάγες.
Κ. Α.
Πόσο απέχει κανείς από την τρέλα; Τι ακριβώς είναι η τρέλα, τι είναι η ψυχική ασθένεια; Ερωτήματα με πολλές ερμηνείες και άλλες τόσες παρερμηνείες. Η τρέλα τρομάζει, αλλά και συναρπάζει την ανθρώπινη σκέψη, επιστήμη, τέχνη και ποίηση. Από την ΕΤ-2 στις 21.00, η σειρά ντοκιμαντέρ "Στην άλλη όχθη" της Φωτεινής Τσαλίκογλου κινείται σε χώρους πολλούς, σε δημόσια ψυχιατρεία, διαμερίσματα, ξενώνες, κέντρα επαγγελματικής αποκατάστασης αρρώστων ατόμων. Εκεί που κανείς μέχρι τώρα δεν έχει τολμήσει να εισχωρήσει. Ο φακός επιχειρεί να προσεγγίσει, να ανακαλύψει, να εξηγήσει την κρυμμένη "λογική" του ασθενούς.