Το μοιρολόι και οι κατάρες της για το φονιά του παιδιού της ακούγονταν κάθε δειλινό, απ' το κατώφλι του σπιτιού της ή απ' τη μάντρα του νεκροταφείου, σε όλο το χωριό. Ενα διήγημα του Βασίλη Φυτσιλή
ΣΕΛ. 8
Οι Γερμανοί επαναστάτες Ρόζα Λούξεμπουργκ, Καρλ Λίμπκνεχτ |
Η πρωτοπόρα πορεία του θεάτρου που τάραξε τα «λιμνάζοντα ύδατα» στη θεατρική περιφέρεια και σήμερα είναι δέσμιο της εμπορευματοποίησης και μιας πολιτικής υποβάθμισης του Πολιτισμού
Το μοιρολόι και οι κατάρες της για το φονιά του παιδιού της ακούγονταν κάθε δειλινό, απ' το κατώφλι του σπιτιού της ή απ' τη μάντρα του νεκροταφείου, σε όλο το χωριό. Ενα διήγημα του Βασίλη Φυτσιλή
Την ακόμα μεγαλύτερη ... «απελευθέρωση» της ασυδοσίας του οπτικοακουστικού κεφαλαίου «υιοθέτησε» η Ευρωπαϊκή Ενωση, με αντιδραστικότερο «εκσυγχρονισμό» της γνωστής Οδηγίας
Ούτε συναισθηματική ούτε και στενά ηθική, είναι η αξία της ταξικής αλληλεγγύης για τον κάθε εργάτη και την κάθε εργάτρια. Δεν αφορά τη στάση ζωής του ... «καλού Σαμαρείτη». Αποτελεί δράση ζωής και αγώνα ενίσχυσης του κοινού σκοπού