Με φόντο την επιτάχυνση των ανταγωνισμών και «διευθετήσεων» στην Ανατ. Μεσόγειο προετοιμάζεται η συνεδρίαση του σχήματος «3+1» |
Θυμίζουμε ότι ο Αμερικανός υπουργός Μ. Ρούμπιο, απαντώντας στο αίτημα των τριών ομολόγων του Ελλάδας, Ισραήλ και Κύπρου για συνάντηση προσεχώς με στόχο την αναθέρμανση του συγκεκριμένου σχήματος συνεργασίας, όπως αυτό διατυπώθηκε σε επιστολή προς τον ίδιο μετά την τριμερή Ελλάδας - Κύπρου - Ισραήλ στην Αθήνα τον Μάρτιο, πρότεινε μια συνάντηση τον Σεπτέμβριο στο περιθώριο των εργασιών της ΓΣ.
Τα «Νέα» επανήλθαν χθες στο ζήτημα, γράφοντας ότι ο Ρούμπιο ενημέρωσε για την πρόθεσή του αυτή τον Γ. Γεραπετρίτη ήδη από τον Ιούνιο, στη Χάγη, σε συνάντηση που είχαν στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ.
Δένοντας τη συνάντηση με τις μπίζνες και τις αδυσώπητες κόντρες του κεφαλαίου, αυτές που τρέχουν πάνω στο δράμα του Παλαιστινιακού λαού, πίσω από κροκοδείλια δάκρυα και υποκριτικές διακηρύξεις κυβερνήσεων και διακρατικών οργανισμών, το δημοσίευμα γράφει ότι η συνάντηση «θα δώσει - ενδεχομένως - και το "πράσινο φως" σε έργα (αμοιβαίου οφέλους) που εκκρεμούν και τα οποία κυρίως μπλοκάρονται για γεωπολιτικούς λόγους». Επ' αυτού αναφέρει μάλιστα ότι «ένα γερό συνεκτικό "χαρτί" του σχήματος "3+1" υπό τη μορφή έργου είναι και ο IMEC», ο δίαυλος Ινδίας - Μέσης Ανατολής - Ευρώπης, ανταγωνιστικός προς τον κινέζικο «One Belt - One Road».
Αλλωστε και η εφημερίδα γράφει ότι μέσω του IMEC «προσφέρεται ανταγωνιστική εναλλακτική διαδρομή προς τον κινέζικο εμπορικό διάδρομο - γεγονός που ενδιαφέρει έντονα τις ΗΠΑ του Τραμπ - ενώ διασυνδέονται έτι περαιτέρω τα κράτη που διαπερνά ο IMEC (Κύπρος, Ελλάδα, Ισραήλ, ΕΕ, ΗΠΑ) διαμορφώνοντας μια ακόμη πιο γερή "συμμαχική" δομή στην Ανατολική Μεσόγειο με προοπτική επιπλέον ανάπτυξης συν τω χρόνω». «Συν τω χρόνω», όταν θα έχουν ισοπεδώσει τη Γάζα, θα έχουν λιμοκτονήσει τα παιδιά της και θα επιχειρούν κάθε είδους μπίζνες, ενώ ο ανταγωνισμός με άλλα κέντρα θα οξύνεται για τα μερτικά της καπιταλιστικής λείας, προκαλώντας νέους κινδύνους για τους λαούς της περιοχής.
Στο μεταξύ, η υπεράσπιση και ενίσχυση της «στρατηγικής σχέσης» με το Ισραήλ, που «έχτισαν» διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις τα τελευταία 15 χρόνια και «απογείωσε» η ΝΔ, ταυτόχρονα με την αναπαραγωγή όλων των προσχημάτων, των fake news και της ισραηλινής προπαγάνδας που επιστρατεύτηκε για να ξεπλυθεί το μακελειό, συνεχίζει να χτίζεται σε όλα τα επίπεδα με τα πλοκάμια της να απλώνονται ανά την Ελλάδα.
Ενδεικτικά, η «Καθημερινή» παρουσιάζει ως «υπόδειγμα άψογης και ταχείας συντονισμένης συνεργασίας ανάμεσα στην Ελλάδα, στο Ισραήλ, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στη Σαουδική Αραβία» την αναβάθμιση των ελικοπτέρων τύπου «Απάτσι» (AH-64Α) της Αεροπορίας Στρατού.
Τα ελικόπτερα αναβαθμίζονται με νέα ηλεκτροοπτικά συστήματα, εντός και εκτός της καμπίνας του χειριστή, καθώς και λοιπά ανταλλακτικά, τα οποία εξασφαλίστηκαν από τα ΗΑΕ και τη Σαουδική Αραβία, αλλά την αναβάθμιση έχουν αναλάβει οι Ισραηλινοί, σε συνεργασία βεβαίως με τους υπευθύνους του 3ου Τάγματος Ελικοπτέρων Αεροπορίας Στρατού (ΤΕΑΣ, Αλεξάνδρεια Ημαθίας), όπου σταθμεύουν τα «Απάτσι» τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. «Οι Ισραηλινοί έχουν αναλάβει την πιο σημαντική προσθήκη στα 19 "Απάτσι" της Αεροπορίας Στρατού, που είναι η τοποθέτηση επιθετικών πυραύλων ακριβείας τύπου Spike NLOS», γράφει η εφημερίδα σηματοδοτώντας το πώς η ντόπια αστική τάξη ...μαθαίνει και επωφελείται από την πολεμική πείρα του κράτους - δολοφόνου, σε όλα τα επίπεδα, χώρια τις συνεκπαιδεύσεις, τις κοινές ασκήσεις κ.λπ. Σημειωτέον η διαδικασία φέρεται να βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο 3ο ΤΕΑΣ και θα έχει ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του έτους.
Το δημοσίευμα μιλά επίσης περί «άριστου συντονισμού των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και των διπλωματικών αρχών τόσο με το Ισραήλ (σε επίπεδο κράτους και εταιρειών) όσο και με τους Αραβες εταίρους της Αθήνας σε Ριάντ και Αμπου Ντάμπι, για την ταχύτερη προώθηση των ανταλλακτικών που ήταν τόσο αναγκαία γι' αυτές τις εργασίες».
Υπενθυμίζει τέλος ότι αυτό το απαράδεκτο κομπρεμί θα έχει και συνέχεια, καθώς ισραηλινά όπλα Spike NLOS έχει προγραμματιστεί να τοποθετηθούν και σε πλοία του Πολεμικού Ναυτικού, συγκεκριμένα στις κανονιοφόρους που περιπολούν στο Ανατολικό Αιγαίο, αλλά και σε καταλλήλως διαμορφωμένα οχήματα του Στρατού Ξηράς.