ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΣΧΟΒΑΚΗ ΤΡΑΧΑΝΑΤΖΗ |
Η Τομεακή Επιτροπή Ικαρίας - Φούρνων του ΚΚΕ εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια της συντρόφισσας ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΜΟΣΧΟΒΑΚΗ ΤΡΑΧΑΝΑΤΖΗ, που «έφυγε» από τη ζωή στις 14 Απρίλη σε ηλικία 90 ετών.
Η Δέσποινα από παιδική ηλικία εντάχθηκε στα Αετόπουλα. Μέχρι το 1974 που οργανώθηκε στις γραμμές του ΚΚΕ, βοηθούσε την οργανωμένη πάλη από διάφορες θέσεις. Διετέλεσε μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής Σάμου - Ικαρίας και στη συνέχεια μέλος του Τομεακού Γραφείου Ικαρίας. Πάντα κράτησε τη σημαία του ΚΚΕ ψηλά, σε όλες τις δύσκολες στιγμές της Ιστορίας του Κόμματος. Θα την θυμόμαστε ως πρωτοπόρα στη δράση της με τον «Ριζοσπάστη» και στις οικονομικές εξορμήσεις του Κόμματος.
Η κηδεία της θα είναι πολιτική και θα γίνει το Σάββατο 20 Απριλίου, στις 11 π.μ., στην πλατεία του Δρούτσουλα.
ΑΡΙΣΤΟΥΛΑ ΕΛΛΗΝΟΥΔΗ |
Ο Παύλος Ζήκος στη μνήμη του πατέρα του ΙΩΑΝΝΗ ΖΗΚΟΥ, αγωνιστική της Εθνικής Αντίστασης, και στην μνήμη των φίλων του ΤΙΜΟΥ ΠΕΡΛΕΓΚΑ, ηθοποιού, και ΑΡΙΣΤΟΥΛΑΣ ΕΛΛΗΝΟΥΔΗ, δημοσιογράφου του «Ριζοσπάστη», προσφέρει 100 ευρώ για την οικονομική ενίσχυση του ΚΚΕ, μέσω της ΚΟΒ Πατησίων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΟΣ |
ΠΕΡΛΕΓΚΑΣ ΤΙΜΟΣ |
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε νωρίς χτες το πρωί στην περιοχή των Λιοσίων. Συγκεκριμένα, αστικό λεωφορείο προσέκρουσε σε κολόνα στη λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου πλησίον της 206 Πτέρυγας Αεροπορικών Υποδομών στη Ζοφριά, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν ελαφρά πέντε επιβαίνοντες. Ο οδηγός φέρεται να έχασε τον έλεγχο του οχήματος, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στην πρόσκρουση.
Σε σχόλιό της η Τομεακή Οργάνωση Μεταφορών της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ σημειώνει: «Το σοβαρό τροχαίο με λεωφορείο των ΚΤΕΛ, που εκτελούσε δρομολόγιο αστικής συγκοινωνίας, αποτελεί άλλη μια απόδειξη των συνεπειών της εγκληματικής πολιτικής της απελευθέρωσης - ιδιωτικοποίησης των συγκοινωνιών» και επισημαίνει πως οι αιτίες που προξένησαν το τροχαίο είναι «το διαρκές κυνήγι του κέρδους από την ΚΤΕΛ ΑΕ. Κυνήγι που οδηγεί στα εξοντωτικά ωράρια εργασίας των οδηγών που μπορεί να φτάνουν έως και τις 16 ώρες, η υποχρέωση από την εργοδοσία να δουλεύουν ρεπό, οι άθλιες συνθήκες εργασίας αφού αναγκάζονται να κάνουν και εργασίες έξω από τα καθήκοντά τους όπως ο καθαρισμός του οχήματος, η κακή κατάσταση και η ελλιπής συντήρηση των περισσότερων λεωφορείων των ΚΤΕΛ».
Για άλλη μια φορά, συνεχίζει, επιβεβαιώνεται ότι οι εργαζόμενοι και ο φτωχός λαός είναι καθημερινά αντιμέτωποι με το δίλημμα «τα κέρδη τους ή οι ζωές μας» και στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής.
Γι' αυτό, τώρα, «είναι απαραίτητο ο λαός μας και οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες να συμπορευτούν με το ΚΚΕ στον αγώνα για ασφαλείς, τακτικές, φτηνές αστικές συγκοινωνίες, που θα καλύπτουν καθολικά τις σύγχρονες ανάγκες μετακίνησης του λαού» καταλήγει και συμπληρώνει πως πρέπει «να καταδικάσει ο λαός μας τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ενωσης και τις στρατηγικές πολιτικές επιλογές όλων των κυβερνήσεων μέχρι σήμερα, που έχουν επιβάλει την εμπλοκή επιχειρηματικών συμφερόντων μέσα στη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών, την απελευθέρωσή τους και τη λειτουργία τους με τη σχέση κόστους - οφέλους».