ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 29 Σεπτέμβρη 2011
Σελ. /32
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΜΑΘΗΤΕΣ
Εντείνονται οι αγωνιστικές διεργασίες

ΠΑΤΡΑ
ΠΑΤΡΑ
Τα επόμενα αγωνιστικά βήματά τους συζητούν οι μαθητές μέσα από τις αγωνιστικές διεργασίες που γίνονται σε όλη τη χώρα στα σχολεία, τα οποία εξακολουθούν να λειτουργούν χωρίς το σύνολο των βιβλίων και χωρίς επαρκή αριθμό εκπαιδευτικών. Στην Αττική, τα κατειλημμένα σχολεία φτάνουν τα 150 περίπου.

Για σήμερα, Συντονιστικά Αγώνα Σχολείων που συνεδρίασαν το προηγούμενο διάστημα καλούν τους μαθητές να πραγματοποιήσουν εκλογές για πενταμελή μαθητικά συμβούλια, ενιαία και χωρίς να περιμένουν να ορίσει το υπουργείο ημερομηνίες. «Είναι δική μας υπόθεση πότε θα εκλέξουμε τα όργανα που θα μπουν μπροστά στην πάλη μας και όχι του υπουργείου», σημειώνει χαρακτηριστικά το Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων Αθήνας.

Επόμενοι σταθμοί στις μαθητικές κινητοποιήσεις, όπως αποτυπώνονται στις αποφάσεις συντονιστικών και γενικών συνελεύσεων, είναι: Πολύμορφες δραστηριότητες στις 3-4 Οκτώβρη. Νέο συλλαλητήριο την Τετάρτη 5 Οκτώβρη. Εκλογές 15μελών στις 6 Οκτώβρη κ.ά.

Συνεχίζοντας τις κατά τόπους πολύμορφες πρωτοβουλίες τους, χτες μαθητές από όλα σχεδόν τα λύκεια και ΕΠΑΛ της Ν. Ιωνίας έκαναν κινητοποίηση στην πόλη με πορεία προς τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στη συνέχεια συγκέντρωση στο υπουργείο Παιδείας.

Αντίστοιχη κινητοποίηση έγινε από τέσσερα λύκεια του Ν. Ηρακλείου με κατάληξη στο υπουργείο Παιδείας.

ΣΠΑΡΤΗ
ΣΠΑΡΤΗ
Στην Πάτρα, με κάλεσμα του Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων της πόλης, έγινε χτες μαθητική κινητοποίηση που ξεκίνησε από την πλατεία Γεωργίου και κατέληξε σε αποκλεισμό της Α' ΔΟΥ της πόλης. Οι μαθητές με τη συμβολική αυτή κίνηση εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους στους εργαζόμενους, άνεργους, αυτοαπασχολούμενους γονείς τους οι οποίοι καλούνται να πληρώσουν τα χαράτσια.

Μαθητική κινητοποίηση έγινε χτες και στη Σπάρτη, με πορεία στο κέντρο της πόλης, που κατέληξε με τους μαθητές να εκσφενδονίζουν, σε ένδειξη διαμαρτυρίας, τα dvd που έχουν πάρει αντί για βιβλία!

Σε κατάληψη βρίσκεται από την προηγούμενη βδομάδα το 2ο Λύκειο Λαμίας, ενώ από τη Δευτέρα μπήκε και το ΕΠΑΛ Χαλκίδας. Επίσης σε κατάληψη βρίσκονται από την προηγούμενη Παρασκευή το 1ο, 3ο και 4ο Γυμνάσιο, το 1ο, 2ο και 3ο Λύκειο και το ΕΠΑΛ στη Θήβα.

Στη Θεσσαλονίκη κόντρα στη διπλοβάρδια

Αποχή από τα μαθήματα και μαχητική διαδήλωση έξω από το Δημαρχείο Παύλου Μελά στη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησαν χτες το πρωί εκατοντάδες μαθητές σχολείων της Πολίχνης, απαιτώντας λύση στο οξυμένο πρόβλημα σχολικής στέγης που συνεχίζει να ταλαιπωρεί τους ίδιους και τις οικογένειές τους. Παράλληλα κατήγγειλαν την πολιτική υποχρηματοδότησης της Παιδείας που τους καταδικάζει να κάνουν μάθημα χωρίς βιβλία, καθηγητές και αύριο ίσως ακόμη και χωρίς θέρμανση στα σχολεία τους.

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου, του 1ου Λυκείου και του 2ου Λυκείου Πολίχνης, ενώ στο πλάι τους στάθηκαν γονείς και εκπαιδευτικοί.

Σύμφωνα με στοιχεία των ΕΛΜΕ, το ποσοστό της διπλοβάρδιας στα σχολεία της Πολίχνης ξεπερνά το 56%. Ετσι, σε διπλοβάρδια λειτουργούν 2 στα 3 Λύκεια και 2 στα 4 Γυμνάσια, ενώ σε μόνιμα απογευματινό κύκλο λειτουργεί το ΕΠΑΛ. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί διεκδικούν την ανέγερση νέων - σύγχρονων και ασφαλών σχολικών κτιρίων και δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τον αγώνα τους.

Κινητοποιήσεις πραγματοποίησαν επίσης οι μαθητές του ΕΠΑΛ Σταυρούπολης και το 1ο ΕΛ Αμπελοκήπων.

Απειλούν με εισαγγελείς και απουσίες!

Γνωμοδότηση του 1985 ανέσυρε η Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη Χαλκιδική, για απουσίες στους μαθητές των σχολείων που κάνουν κατάληψη

Στην κατεύθυνση να χρησιμοποιήσει κάθε μορφή καταστολής απέναντι στο οργανωμένο μαθητικό κίνημα κινείται η κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, στην κυβερνητική σύσκεψη που έγινε χτες στη Βουλή υπό τον πρωθυπουργό (και συμμετείχαν, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλος, η υπουργός Παιδείας Αν. Διαμαντοπούλου, ο υπουργός Δικαιοσύνης Μ. Παπαϊώννου, ο υπουργός Εσωτερικών Χ. Καστανίδης, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δ. Ρέππας και ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Μ. Οθωνας) αφού συζητήθηκε το θέμα των καταλήψεων σε σχολεία της χώρας, με αφορμή και τις καταστροφές στην Κομοτηνή, στο τέλος της σύσκεψης κυβερνητικά στελέχη σημείωναν ότι «δεν μπορεί να υπάρχουν φαινόμενα βίας στα σχολεία και να μην παρεμβαίνει κανείς. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου χρειάζεται η παρέμβαση εισαγγελέα και της αστυνομίας».

Προάγγελο των όσων θα ακολουθήσουν αποτελεί και η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους που μετράει 26 χρόνια πίσω (369/1985), που ξέθαψε από το χρονοντούλαπο η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής. Με έγγραφό της στις 27/9/2011, καλεί τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να... «ενημερώσουν» τους μαθητές τους για το περιεχόμενο της γνωμοδότησης: «Κατά τις ημέρες που δεν λειτούργησαν τα σχολεία, λόγω κατάληψης των διδακτηρίων από μαθητές ή ομαδικής αποχής των μαθητών από τα μαθήματα, οι απουσίες των ημερών της κατάληψης πρέπει να θεωρηθούν αδικαιολόγητες και να υπολογισθούν στο σύνολο των όμοιων απουσιών. Οι απουσίες όμως αυτές δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη (ούτε ως δικαιολογημένες) και να καταλογισθούν στους μαθητές εκείνους που με οποιονδήποτε τρόπο εκδήλωσαν πρόθεση να παρακολουθήσουν τη διδασκαλία των μαθημάτων».

Tα «όπλα» της κυβέρνησης απέναντι σε κάθε μορφή οργανωμένου αγώνα, είναι παλιά και γνώριμα πλέον. Επιχειρεί να τρομοκρατήσει το μαθητικό κίνημα που μέρα με τη μέρα πετάει και περισσότερες σπίθες σε κάθε γωνιά της χώρας. Να γαλουχήσει τους μαθητές με τις δικές της απάνθρωπες «αξίες»: Τη ρουφιανιά, το συμβιβασμό, την υποταγή στη βαρβαρότητά της. Να παραχωρήσουν το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμά τους στην αυτοάμυνα. Να πάψουν να υπερασπίζονται το δίκιο και τις ανάγκες τους, διεκδικώντας κατ' αρχήν τα αυτονόητα: Βιβλία και όχι DVD, καθηγητές και όχι εκπαιδευτικά κενά, σχολεία και όχι συγχωνεύσεις.

Αντίστοιχες προσπάθειες με τον «μπαμπούλα» της απουσίας, της αστυνομίας, της συκοφαντίας, του εισαγγελέα έχουν γίνει και στο παρελθόν. Η δυναμική και συσπειρωμένη απάντηση μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών, του οργανωμένου κινήματος τις έριξε στο κενό.

Αμεση αντίδραση από την ΚΝΕ

Την απαράδεκτη επιστολή της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Νομού Χαλκιδικής καταγγέλλει η Οργάνωση Περιοχής Κεντρικής Μακεδονίας της ΚΝΕ, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι: «Ερχεται να προστεθεί στη σειρά ενεργειών που στόχο έχουν να εκφοβίσουν τους μαθητές που αγωνίζονται και διεκδικούν το δικαίωμά τους να έχουν βιβλία, καθηγητές, υποδομές, να μην πληρώνουν μεταφορές και να τους απομακρύνουν από τη μαζική και οργανωμένη πάλη». Η ΚΝΕ σχολιάζει ότι με τη συγκεκριμένη επιστολή, «στην προσπάθειά τους να περάσουν με τις λιγότερες δυνατές αντιδράσεις τα αντιλαϊκά μέτρα, κάνουν "μαθήματα απεργοσπασίας" προσπαθούν να διαπαιδαγωγήσουν τους μαθητές με τις "αξίες" της υποταγής».

Η Ο. Π. Κεντρικής Μακεδονίας της ΚΝΕ καλεί τους μαθητές να μην υποκύψουν σε καμία απειλή, σε καμία προσπάθεια τρομοκράτησης, να αγωνιστούν για τη μόρφωση και τη ζωή που τους αξίζει πλάι στους εργαζόμενους γονείς τους, στους εκπαιδευτικούς και στους φοιτητές.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Παρέμβαση των ΕΛΜΕ κατά της ποινικοποίησης των αγώνων

Παρέμβαση στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησαν χτες εκπρόσωποι των πέντε ΕΛΜΕ του νομού, με αφορμή τις καταλήψεις των μαθητών και την ένταση της τρομοκρατίας από τους μηχανισμούς καταστολής και ζήτησαν από την εισαγγελική αρχή να απέχει από κάθε επέμβαση σε σχολικούς χώρους. Κατήγγειλαν ότι οι μαθητές που κινητοποιούνται, αντιδρώντας στις απαράδεκτες συνθήκες εκπαίδευσής τους, αντιμετωπίζουν μια συντονισμένη επίθεση αυταρχισμού και δυσφήμισης, η οποία στοχεύει στη φίμωσή τους και στην καταστολή των κινητοποιήσεών τους.

Στο κείμενο που κατέθεσαν, μεταξύ άλλων αναφέρεται: «Εκτός από το υπουργείο Παιδείας και τα πρόθυμα διοικητικά στελέχη της Εκπαίδευσης, ρόλο παιδονόμου αναλαμβάνουν συχνά ορισμένοι "αγανακτισμένοι πολίτες" ή "παράγοντες" από τους Συλλόγους Γονέων - Κηδεμόνων και, ως είθισται, οι κατά τόπους Εισαγγελείς.

Το όψιμο ενδιαφέρον τους για τη Δημόσια Εκπαίδευση δεν πείθει κανέναν. Γιατί δεν τους είδαμε να "αγανακτούν" ή να ασκούν διώξεις για "παράβαση καθήκοντος" εναντίον όσων ευθύνονται για το οξύτατο πρόβλημα της σχολικής στέγης, για τις ελλείψεις βιβλίων, προσωπικού, αιθουσών διδασκαλίας και πόρων, καθώς και για τις σκανδαλώδεις παραβιάσεις της χωροταξικής κατανομής του μαθητικού δυναμικού τις οποίες έχουν επανειλημμένα καταγγείλει τα συνδικάτα των εκπαιδευτικών.

Εκφράζουμε την απόλυτη αντίθεσή μας σε κάθε απόπειρα να ανατεθούν στους εκπαιδευτικούς καθήκοντα αστυνόμευσης των μαθητών/τριών τους, πράγμα που, εκτός των άλλων, αναιρεί τον παιδαγωγικό τους ρόλο.

Ζητούμε να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του 1999 που ποινικοποιεί τις μαθητικές καταλήψεις.

Καταδικάζουμε απερίφραστα οποιαδήποτε αστυνομική παρέμβαση στο χώρο του σχολείου».

Τρομοκρατικές επιχειρήσεις σε βάρος των αγωνιζόμενων μαθητών

Ασφαλίτης, με πολιτικά ρούχα, εμφανίστηκε, προχτές το απόγευμα, έξω από υπό κατάληψη σχολείο στη Νέα Ιωνία Βόλου, επιχειρώντας να τρομοκρατήσει τους αγωνιστές του μαθητικού κινήματος και να εμποδίσει την οργάνωση της κινητοποίησης. Μάλιστα, ζήτησε από μέλη της ΚΝΕ που βρίσκονταν εκεί να του δείξουν τις ταυτότητες τους, απειλώντας τους ακόμα και με σύλληψη. Η επιχείρηση συνεχίστηκε και αργά το βράδυ με περιπολικά της αστυνομίας να τριγυρίζουν προκλητικά έξω από το υπό κατάληψη σχολείο.

Για το εν λόγω τρομοκρατικό συμβάν, ο Απ. Νάνος, βουλευτής Μαγνησίας του ΚΚΕ, προέβη σε διάβημα προς την Αστυνομική Διεύθυνση του νομού.

Σε ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Οργάνωση Μαγνησίας της ΚΝΕ καταγγέλλει «την προσπάθεια του αστικού κράτους και των μηχανισμών για την καταστολή που θέλουν να επιβάλουν στο μαθητικό κίνημα» και «καλεί όλους τους μαθητές να καταδικάσουν την προσπάθεια τρομοκράτησης και καταστολής των αγώνων τους. Με οργανωμένο - περιφρουρημένο αγώνα» - συνεχίζει - «να παλέψουν μέσα από το ΣΑΣ Βόλου, μαζί με το ΠΑΜΕ - ΠΑΣΕΒΕ - ΠΑΣΥ και το ΜΑΣ. Να διαλέξουν το δρόμο της ανυπακοής στα μονοπώλια. Να απομονώσουν τους ανοιχτούς και κρυφούς μηχανισμούς του κράτους που θέλουν να σμπαραλιάσουν τους αγώνες του λαού. Είτε αυτοί έρχονται με τις ασφαλίτικες ταυτότητες, είτε με την κουκούλα και τη μολότοφ. Να οργανώσουν οι ίδιοι τους αγώνες τους, με ζωντανές διαδικασίες (Γενικές Συνελεύσεις), να μη μασήσουν στους "ανώνυμους" οργανωτές του "Facebook" και των "ανώνυμων" sms του Υπουργείου». Καλεί επίσης, γονείς κι εκπαιδευτικούς να σταθούν στο πλευρό των μαθητών.

Στη Λάρισα

Κρούσμα τρομοκράτησης των αγωνιζομένων μαθητών είχαμε και στο 4ο Λύκειο Λάρισας, με δράστες εκεί «αγανακτισμένους γονείς», οι οποίοι αντάλλασσαν απόψεις για να βρουν τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο πίεσης προς τους μαθητές, ώστε να τους εξαναγκάσουν να σταματήσουν την κατάληψη. Ανάμεσά τους ήταν και δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφούσας παράταξης που πρότεινε, όποιοι συμφωνούν μαζί του να υπογράψουν ένα χαρτί και να καλέσουν την αστυνομία και τον εισαγγελέα να παρέμβουν για να σταματήσει η κατάληψη του σχολείου! Τα παραπάνω προκάλεσαν την αντίδραση μιας μάνας που είναι στέλεχος του ΠΑΜΕ, η οποία παρεμβαίνοντας επισήμανε ότι οφείλουμε να σταθούμε, αγωνιστικά, στο πλευρό των παιδιών μας.

Στις Σέρρες

Την τρομοκράτηση των μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ Σερρών καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Οργάνωση Σερρών της ΚΝΕ. Οι μαθητές την περασμένη Δευτέρα έκαναν αποχή και πορεία και το βράδυ προσπάθησαν να κλείσουν το σχολείο τους, με σκοπό το επόμενο πρωί να κάνουν γενική συνέλευση και να αποφασίσουν πώς θα συνεχίσουν τον αγώνα τους. Διεύθυνση και μερίδα εκπαιδευτικών τους εμπόδισε, ενώ τις επόμενες μέρες, προσπαθούσαν να εμποδίσουν και την επαφή των μαθητών με τους συμμαθητές τους του Συντονιστικού και τους φοιτητές του ΜΑΣ που πραγματοποιούσαν εξόρμηση έξω από το σχολείο, φτάνοντας στο σημείο να καλέσουν έως και την αστυνομία για να απομακρύνει τους νεολαίους που έκαναν εξόρμηση. Η Οργάνωση Σερρών της ΚΝΕ καλεί τους μαθητές να μη λυγίσουν στις απειλές και την τρομοκρατία. Να συσπειρωθούν γύρω από το Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων και να κλιμακώσουν τους αγώνες τους.

Στην Ηγουμενίτσα

Στο 2ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας, που βρίσκεται σε κατάληψη, ασφαλίτες μετά από σχετική καταγγελία για παρουσία εξωσχολικών, όπως είπαν, προχώρησαν σε εξακρίβωση των στοιχείων μελών της ΚΝΕ και του ΜΑΣ, που βρίσκονταν έξω από το σχολείο και διακινούσαν προπαγανδιστικό υλικό.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
Περιφρουρούν και κλιμακώνουν τον αγώνα τους

«Καθημερινά όλο και περισσότεροι μαθητές πραγματοποιούμε Γενικές Συνελεύσεις στα σχολεία μας, κινητοποιούμαστε στις γειτονιές μας, κλείνουμε δρόμους. Συνεχίζουμε οργανωμένα και συντονισμένα μέσα από το Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων Αθήνας. Εκλέγουμε 5μελή και 15μελή και συγκροτούμε τοπικά συντονιστικά σε κάθε Δήμο. Περιφρουρούμε τον αγώνα μας απέναντι σε κάθε προσπάθεια αμαύρωσής του».

Ετσι απαντά με ανακοίνωσή του το Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων Αθήνας στις προσπάθειες να υποβαθμιστούν οι μαθητικές κινητοποιήσεις και να δημιουργηθούν εντυπώσεις που συνδέονται με ζημιές σε σχολεία.

Το Συντονιστικό σημειώνει: «Τις τελευταίες μέρες, διάφορα site και κανάλια θέλοντας να ρίξουν λάσπη στον αγώνα των μαθητών, δείχνουν πως στις καταλήψεις των σχολείων γίνονται ζημιές και πως ό,τι συμβαίνει στα σχολεία συμβαίνει από 10 μαθητές που θέλουν να χάσουν μάθημα. Ενα σκοπό έχουν: να συκοφαντήσουν το δίκαιο αγώνα μας για να μην πληρώσουν ούτε ευρώ οι γονείς μας για τη μόρφωσή μας, για το δικαίωμά μας στη μόρφωση και στη ζωή, για να μην πληρώσουμε εμείς και οι οικογένειές μας την κρίση τους.

Είναι οι ίδιοι που όταν οι γονείς μας οργανώνουν την πάλη τους και αντιδρούν ρίχνουν λάσπη λέγοντας πως οι απεργίες και οι αγώνες των εργαζομένων καταστρέφουν την οικονομία της χώρας. Τα γνωστά "παπαγαλάκια" και οι υποστηρικτές της οικονομίας τους, που τσακίζει τους εργαζόμενους γονείς μας για να πλουτίζει μία χούφτα, βγάζουν "άξια" γι' άλλη μια φορά το μισθό τους. Οσο κι αν συκοφαντούν τους αγώνες μας, ό,τι κι αν κάνουν, όσο κι αν προσπαθήσουν να μας τρομοκρατήσουν δεν σταματάμε τον αγώνα μας! Συνεχίζουμε ακόμα πιο μαζικά και μαχητικά. Ολοι για έναν και ένας για όλους!», καταλήγει.

«Δηλώστε άποροι ή πληρώστε»

Δεν δημιούργησαν την κρίση κι όμως την βιώνουν στο πετσί τους, στην πιο όμορφη ηλικία τους. Νιώθουν ότι πρέπει να δείξουν ότι δεν συμβιβάζονται με αυτή την κατάσταση και συναντούν απέναντί τους διάφορους καλοθελητές. Ο λόγος για τους μαθητές που αναπτύσσουν πολύμορφες πρωτοβουλίες για να ακουστεί η φωνή τους, να δείξουν ότι βρίσκονται δίπλα στους γονείς τους που βλέπουν μέρα με τη μέρα να τους πνίγει η θηλιά των μνημονίων. Μια τέτοια πρωτοβουλία πήραν μαθητές σε κάποιο λύκειο, αρνούμενοι να πληρώσουν τα βιβλία αγγλικών και δηλώνοντας ότι δεν έχουν να πληρώσουν. Η απάντηση που δήλωσαν πως πήραν από την αρμόδια εκπαιδευτικό ήταν ότι πρέπει να φέρουν στο σχολείο δήλωση ότι είναι άποροι και δεν θα πάνε ούτε πενταήμερη...

Από τη μια εντυπωσιάζει η «εφευρετικότητα» των «απειλών» που εκτοξεύονται ενάντια σε παιδιά που διεκδικούν αυτό που τους ανήκει, στην προκειμένη περίπτωση να μην πληρώνουν τα βιβλία τους. Από την άλλη πλευρά, γεννιέται το ερώτημα πώς ένας - οποιοσδήποτε - εκπαιδευτικός, με ρημαγμένους μισθούς, δώρα, υπό αμφισβήτηση τη μονιμότητα, σε ένα σχολείο όπου δεν μπορεί να δουλέψει, που και ο ίδιος καλείται διαρκώς να πληρώνει για την εκπαίδευση και των δικών του παιδιών, που λόγω του χώρου εργασίας έρχεται αντιμέτωπος με οικογένειες που τρώνε σε συσσίτια (όλα δείχνουν ότι πληθαίνουν), επιλέγει να σταθεί απέναντι στους μαθητές.

Τα ζητήματα με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές και όχι μόνο όσοι ανήκουν στο χώρο της εκπαίδευσης, έχουν κοινό παρονομαστή. Στα μέτρα που διαλύουν τις ζωές του λαού, μπορεί να μπει φραγμός μόνο όταν ο ίδιος ο λαός το αποφασίσει. Απαιτείται όμως να έχει συνείδηση της θέσης του, να καταλάβει ότι δεν βρίσκεται στην ίδια πλευρά με εκείνους που αφήνουν τα σχολεία να ρημάξουν, αλλά με εκείνους που στερούνται, στην προκειμένη περίπτωση, το δικαίωμα στη μόρφωση.


Μ.Κ.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ