Χωρίς να γίνουν συμβιβασμοί στον τομέα της ευελιξίας δόθηκε μεγάλη προσοχή στον τομέα ευρυχωρία ώστε να βολεύονται οδηγοί ανεξάρτητα ύψους. Το πλαίσιο είναι σχεδιασμένο για μεγαλύτερες επιδόσεις σωληνωτό με ενισχύσεις. Η εμπρός ανάρτηση είναι ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30 χιλ. ενώ η πίσω αποτελείται από αιωρούμενο βραχίονα και υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας προφορτιζόμενο σε 4 θέσεις. Μπροστά υπάρχει δισκόφρενο 175 χιλ. και πίσω ταμπούρο 110 χιλ. Στο 125 το δισκόφρενο είναι μεγαλύτερο (200 χιλ.) και σε συνδυασμό με ένα μονόμπρατσο αμορτισέρ βοηθά στο καλύτερο στήσιμο αλλά και φρενάρισμα του μεγαλύτερου παιδιού της οικογένειας.
Οι άλλοι δύο κινητήρες είναι ο νέος οικολογικός δίχρονος 50 κ.εκ. για το Zip 50 2000, ενώ στο Zip 4 συναντάμε το αξιόπιστο τετράτροχο 50 κ.εκ. που ανταποκρίνεται στις πλέον αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Ο τετράχρονος κινητήρας των 125 κ.εκ. δίνει τελική 95 χλμ./ώρα και ταυτόχρονα είναι οικονομικός. Το Zip 50 2000 κοστίζει 451.000 δρχ., το Zip 4 530.000 δρχ. και το Zip 125 710.000 δρχ.
Μόλις έχει δοθεί η εκκίνηση και ο Ζόντα εμβολίζει από πίσω τον Σουμάχερ θέτοντας εκτός αγώνα τον Γερμανό. Δεξιά κάτω, οι τρεις νικητές Χάκινεν, Κούλθαρντ, Μπαριτσέλο |
Η εκκίνηση ήταν εξίσου καλή για τους οδηγούς της Μακλάρεν αλλά καταστροφική για τις Φεράρι. Οι Χάκινεν και Κούλθαρντ έφυγαν εμπρός, ενώ ο Σουμάχερ «κόλλησε» και βρέθηκε μέσα στην κίνηση. Σχεδόν ακινητοποιημένος δέχτηκε το καθόλου τρυφερό άγγιγμα του Ρικάρντο Τζόντα με την BAR και το μονοθέσιό του γύρισε κάθετα στην πίστα. Ο Τρούλι έπεσε πάνω του και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βγουν και οι δύο από τον αγώνα όπως και ο Φιτζικέλα.
Από κει και πέρα οι Μακλάρεν έκαναν μια γρήγορη βόλτα στην πίστα πετυχαίνονται το τελικό 1=2 χωρίς ουσιαστικές δυσκολίες. Μετά και από αυτό το θρίαμβο της Μακλάρεν, είχε προηγηθεί ανάλογος στη Γαλλία, το πρωτάθλημα παίρνει φωτιά. Η άνετη επικράτηση του Σουμάχερ στα πρώτα γκραν πρι έχει δώσει τη θέση της σε 3 εγκαταλείψεις και η διαφορά του με τον Κούλθαρντ έχει μειωθεί στους έξι βαθμούς. Λίγο πιο πίσω ακολουθεί ο Χάκινεν και 7 αγώνες πριν το τέλος όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Στους κατασκευαστές πήρε κεφάλι ήδη η Μακλάρεν, αφού συγκεντρώνει 98 βαθμούς έναντι 92 της Φεράρι. Η ιταλική ομάδα είχε σαν μόνη παρηγοριά στην Αυστρία του Μπαρισέλο, που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Την εξάδα συμπληρώνουν οι Βιλνέβ, Μπάτον και Σάλο.
Στο εσωτερικό ξανασχεδιασμένος είναι ο πίνακας των οργάνων ενώ δύο αποχρώσεις του γκρι συνδυάζονται δίνοντας ένα μοντέρνο τόνο. Κονσόλα και τιμόνι σε ανοιχτό γκρι δίνουν μια αίσθηση ενότητας. Η ανάγνωση των ενδείξεων έγινε πλέον ευκολότερη, αφού μεγάλωσαν τα ψηφία. Το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζεται καθ' ύψος, ενώ οι 3 ποτηροθήκες μεγάλωσαν ώστε να κρατάνε πλαστικά μπουκαλάκια μισού λίτρου.
Ο κινητήρας είναι νέος 1.500 κεκ και αποδίδει 75 ίππους και διατίθεται με αυτόν νέο ηλεκτρονικά ελεγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης τεσσάρων ταχυτήτων, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη και πιο αποτελεσματική αλλαγή ταχυτήτων. Σε αυτή την έκδοση τοποθετείται σύστημα διεύθυνσης ηλεκτρικής υποβοήθησης ESP, το οποίο ενεργοποιείται μόνο όταν είναι αναγκαίο. Σύμφωνα με την Mazda το επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό έχει μειωθεί ενώ η ξανασχεδιασμένη γεωμετρία συμβάλλει στη σταθερότητα και την αμεσότητα των χειρισμών.