Και, βέβαια, ο κύριος διοικητής του ΙΚΑ δε μιλά για την ταμπακέρα της ένταξης των Ταμείων στο ΙΚΑ. Την επιπλέον οικονομική του επιβάρυνση, με ταυτόχρονη μείωση των συντάξεων των ασφαλισμένων. Γι' αυτά, όμως, που δεν ανησυχεί η διοίκηση του ΙΚΑ, ανησυχούν οι εργαζόμενοι και οι ασφαλισμένοι, που έχουν άλλη άποψη για την πολιτική της κυβέρνησης στο Ταμείο του ΙΚΑ. Για να μην αναφερθούμε στην οικονομική ασφυξία που το έχει καταδικάσει η κυβέρνηση.
Οι εργαζόμενοι φταίνε που πληρώνονται με μπλοκάκι και γι' αυτό θα πληρώσουν το χαράτσι στην Εφορία! Αυτό ισχυρίζεται ξεδιάντροπα η κυβέρνηση στέλνοντας τους εργαζόμενους μειωμένων δικαιωμάτων, όπως είναι «οι αμειβόμενοι με δελτίο παροχής υπηρεσιών», στο γκισέ της Εφορίας να πληρώσουν ως κεφαλικό φόρο περίπου τον ένα μισθό! «Οι εργαζόμενοι θα πάρουν βεβαιώσεις από τους εργοδότες» ότι πληρώνονται με μπλοκάκι και έτσι θα αποφύγουν το χαράτσι, δήλωσε ο Γ. Αλογοσκούφης, υποκρινόμενος πως δε γνωρίζει ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να γίνει αυτό, ακριβώς γιατί τότε θα πρέπει να δώσουν στους εργαζόμενους τα δικαιώματα που τους στερούν: ένσημα, επιδόματα, άδειες, κ.ο.κ. Ενα βήμα πιο πέρα προχώρησε τον εμπαιγμό ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστηρίζοντας ότι οι εργαζόμενοι φταίνε που δεν καταγγέλλουν τον εργοδότη τους στα ελεγκτικά όργανα και άρα θα πρέπει να πληρώσουν! Και να σκεφτεί κανείς ότι το νέο φοροπακέτο είχε πλασαριστεί με τον ισχυρισμό ότι «δε θίγονται καθόλου μισθωτοί και συνταξιούχοι»... Οι εργαζόμενοι όμως πρέπει να τους στείλουν πίσω το λογαριασμό, περνώντας στην αντεπίθεση και ενισχύοντας τις ταξικές δυνάμεις της ανατροπής.
Σε μια προσπάθεια να αντικρούσουν (;) «σχόλια του Τύπου» για το μονοπωλιακό ρόλο τους στην εγχώρια αγορά καυσίμων, μετά και τη δημοσιοποίηση των θέσεων της Επιτροπής Ανταγωνισμού, τα ΕΛΠΕ τον ...επιβεβαίωσαν.
Με ολοσέλιδη καταχώρισή τους σε κυριακάτικες εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας, δεν αρνήθηκαν την κυρίαρχη θέση τους, απλώς την ...εξήγησαν. Μεταξύ άλλων, σημείωσαν ότι δεν υπάρχει νομοθετική ρύθμιση που να απαγορεύει τις εισαγωγές καυσίμων. Απλά, έχουν καλύτερες τιμές τα δύο ελληνικά διυλιστήρια, οπότε ...συμφέρει να αγοράζουν από αυτά οι εταιρείες εμπορίας.
Αυτό ακριβώς είναι και η επιβεβαίωση της ισχύος των ΕΛΠΕ και της ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ. Η δυνατότητά τους να αποτρέπουν την είσοδο ανταγωνιστών στην αγορά. Και το κάνουν αυτό, τουλάχιστον τα ΕΛΠΕ και κατά δήλωσή τους, με μόλις 1 λεπτό ανά λίτρο βενζίνης ως περιθώριο κέρδους, το οποίο αρκεί για να καταγράφουν κέρδη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ κάθε χρόνο.
Τελικά, το κύριο ζητούμενο, τα φτηνά και καλά καύσιμα για το λαό, μένει και πάλι στην άκρη. Αλλά, για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται ότι στον καπιταλισμό κάνει κουμάντο ο ισχυρότερος και κανένα νομοθετικό πλαίσιο δεν μπορεί να το αποτρέψει αυτό...
Γνωρίζετε τι είναι τα τεστ πολιτογράφησης; Είναι τα τεστ που εφαρμόζονται στους μετανάστες σε μια σειρά χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης (Αυστρία, Βρετανία, Λετονία) προκειμένου να τους δοθεί η υπηκοότητα της χώρας που ζουν και εργάζονται για χρόνια. Από χτες το σύστημα αυτό άρχισε να λειτουργεί και στη Γερμανία. Πώς λειτουργεί το σύστημα; Ο ενδιαφερόμενος να πάρει την υπηκοότητα, εκτός από τις εξετάσεις στη γλώσσα, πρέπει να υποστεί και το λεγόμενο τεστ πολιτογράφησης, που είναι ερωτήσεις για τα πιο απίθανα πράγματα της ιστορίας και που οι ίδιοι οι Γερμανοί δε γνωρίζουν, σύμφωνα με τις μεταναστευτικές οργανώσεις. Συγκεκριμένα, καλείται να απαντήσει σε 33 ερωτήσεις που επιλέγονται τυχαία από τις συνολικά 310, που έχουν διαμορφωθεί. Για παράδειγμα «γιατί, πρέπει να γνωρίζει κάποιος ποιος ήταν ο πρώτος καγκελάριος της Γερμανίας», διερωτώνται πολλές οργανώσεις μεταναστών; Σημειώνεται πως ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δοκιμάσει να δώσει το τεστ άπειρες φορές αφού φυσικά πληρώσει αδρά κάθε φορά για τις εξετάσεις. Μίλησε κανείς για καπιταλιστική βαρβαρότητα;
Ιδίως όταν διαγκωνίζονται - με αφορμή την υπόθεση της ψηφοφορίας για την αναθεώρηση - για το ποιος είναι περισσότερο θεσμικός, δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος σε δουλεύει περισσότερο.
Αν και, όντως, θα έπρεπε αυτά τα κόμματα να υπερασπίζονται το λεγόμενο «αστικό Κοινοβούλιο» μια και δικός τους θεσμός είναι, ουδείς το έχει ευτελίσει περισσότερο από αυτούς τα τελευταία 30 χρόνια.
Τα ...κόλπα της ΝΔ τα έχουμε πρόσφατα και δεν είναι μόνον η ιστορία της ψηφοφορίας. Την πρόσφατη τροπολογία του Αλογοσκούφη για τις ΔΕΚΟ - σε άσχετο νομοσχέδιο - άλλωστε δεν είναι να την ξεχνάει κανείς.
Θεωρούν, μήπως, ότι ...αναβάθμισε το Κοινοβούλιο όλη αυτή η ιστορία, που σημειωτέον δε θα είναι και η τελευταία τους;
Για το ΠΑΣΟΚ τι να πρωτοθυμηθεί κανείς; Μήπως την τροπολογία Πάχτα για το «Πόρτο Καρράς», που πέρασε νύχτα και οι βουλευτές που την υπέγραφαν δήλωναν ότι δεν ήξεραν τι λέει;
`Η, μήπως, τις εκατοντάδες τροπολογίες της τελευταίας στιγμής, που είχαν γίνει καθεστώς επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ;
Αλλωστε, και τα δύο αυτά κόμματα δεν είναι που αποδέχονται ως φυσικό επακόλουθο το να νομοθετεί η Βουλή συνεχώς ευρωπαϊκές οδηγίες, στις οποίες μπορεί να πει μόνο «ναι» ή «όχι», χωρίς να μπορεί να αλλάξει έστω μια ...τελεία;
Οι αρχηγοί και οι πρωτοκλασάτοι βουλευτές τους δεν κάνουν ό,τι μπορούν, ώστε οποιαδήποτε πολιτική συζήτηση να μετατρέπεται σε ανούσια κοκορομαχία με χαρακτηρισμούς και ευφυολογήματα (αμφιβόλου ποιότητας συνήθως);
Οσο για την ...προσήλωσή τους στο Σύνταγμα, εδώ είναι μάλλον για να βάζει κανείς εντελώς τα γέλια, αφού το έχουν κάνει ...λάστιχο και το χρησιμοποιούν όπως τους βολεύει.
Να μας συγχωρούν, αλλά το ότι στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας περνούσαν από την Ελλάδα οι αμερικανικές στρατιωτικές δυνάμεις καταλύοντας κάθε συνταγματική έννοια θα δυσκολευτούμε να το ξεχάσουμε.
Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, όμως, έκαναν τότε πως ...δε βλέπουν.