Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΔΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ

ΥΠΟ-ΓΡΑΜΜΙΣΕΙΣ
Το μήνυμα

«Οι Ελληνες καταφεύγουν στις καταθέσεις τους για να διατηρήσουν το ίδιο επίπεδο ζωής! Να κάνουν διακοπές με τον ίδιο τρόπο, να πάρουν καινούργιο αυτοκίνητο με απόσυρση παρότι μια χαρά ήταν και αυτό που είχαν, να χρηματοδοτήσουν τριήμερα θερινής καλοπέρασης στα ίδια μέρη όπου συνήθισαν τα τελευταία χρόνια, να συντηρήσουν την οικογενειακή καταναλωτική ματαιοδοξία. Δηλαδή, χρησιμοποιούν τις κατάθεσες για να μην αλλάξει ο τρόπος της ζωής τους. Εδώ βρίσκεται η ευθύνη της πολιτικής. Δεν λέει την αλήθεια για την ξηρασία του μέλλοντός μας. Οι πολιτικοί αποφεύγουν να εξηγήσουν ότι δεν γίνεται να συνεχίσουμε όπως ζούσαμε για τρεις δεκαετίες, το θέλουμε ή όχι. Η ροπή προς τις άσκοπες δαπάνες, οι επιλογές πέρα από το βαλάντιο, η διάθεση του εύκολου χρήματος για εύκολη ζωή τελειώνουν. Στο εξής η διαβίωση - όσων έχουν τρόπο να την εξασφαλίσουν, γιατί θα υπάρχουν και αυτοί που δεν θα έχουν - πρέπει να εξορθολογιστεί. Το επίπεδο κατανάλωσης να πλησιάσει το επίπεδο παραγωγής. Κάποιος πρέπει να το πει καθαρά σε όσους θεωρούν ότι η κρίση είναι απλή παρένθεση και δαπανούν προκλητικά και ανέμελα από τα έτοιμα. Τα πράγματα δεν θα (ξανα)γίνουν καλύτερα» (ο Γ. Λακόπουλος στα ΝΕΑ).

Εκτός τόπου

«Είναι μια μεγάλη ευκαιρία, για να ανασάνει το καταναλωτικό κοινό, το προσχέδιο νόμου που έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση και αφορά στη λειτουργία των εισπρακτικών εταιρειών. Εχει παραγίνει το κακό με αυτές τις εταιρείες που, σύμφωνα με τα πολιτικώς ορθά, ονομάζονται εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών (sic). Ποια ενημέρωση; Το πιστόλι στον κρόταφο των δανειοληπτών βάζουν και μόνο που δεν πατάνε τη σκανδάλη! Οπου και να βρίσκεται ο οφειλέτης, βομβαρδίζεται με τηλεφωνήματα που εκβιάζουν την αποπληρωμή των οφειλών. Είτε στο σπίτι του είτε στο χώρο εργασίας του είτε στο κινητό του τηλέφωνο. Κύριος οίδε πώς προστατεύεται η αξιοπρέπεια του οφειλέτη. Ο οποίος, αδυνατώντας σε πάρα πολλές περιπτώσεις να αντεπεξέλθει στις όποιες οφειλές του, είναι αναγκασμένος να υφίσταται την αγένεια, την προκλητικότητα, ακόμη και απειλές από τους υπαλλήλους των εισπρακτικών αυτών εταιρειών (χρησιμοποιούνται κυρίως από τράπεζες, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, πολυκαταστήματα κ.ά.) (...) Αφού δανειστήκαμε, οφείλουμε να τα επιστρέψουμε· με ανθρώπινο τρόπο, με αξιοπρέπεια» (από το κύριο άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ).



Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ