«Θετική στο βαθμό που συνέχισε την πορεία αναβάθμισης των διμερών σχέσεων που είχε ξεκινήσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τα προηγούμενα χρόνια» χαρακτήριζε ο ΣΥΡΙΖΑ (Γ. Κατρούγκαλος) την επίσκεψη Πομπέο στην Αθήνα τον Οκτώβρη, αμέσως μετά την υπογραφή της συμφωνίας για τις βάσεις, συμπληρώνοντας ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη «βασίζεται στο πλαίσιο που χτίστηκε» την πενταετία της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο ΣΥΡΙΖΑ διεκδικεί την πατρότητα της αναβάθμισης των ελληνοαμερικανικών σχέσεων, αποκορύφωμα της οποίας υπήρξε η ανανέωση της στρατιωτικής συμφωνίας που μετατρέπει ολόκληρη τη χώρα σε πολεμικό ορμητήριο των ΗΠΑ - ΝΑΤΟ στην περιοχή. Τα θυμίζουμε όλα αυτά επειδή από διάφορα «κανάλια» λέγεται ότι προβληματίζονται δήθεν οι ΣΥΡΙΖΑίοι για την τοποθέτησή τους όταν η συμφωνία έρθει στη Βουλή, με τα γελοία επιχειρήματα ότι οι ΗΠΑ δεν καταδικάζουν ανοιχτά την τουρκική επιθετικότητα (λες και το έκαναν τον Οκτώβρη ή πριν από 1-2 χρόνια) και ότι η ένταση των σχέσεων ΗΠΑ - Ιράν μπορεί να μετατρέψει τη χώρα σε στρατιωτικό προγεφύρωμα αν οξυνθεί περισσότερο!
Το θράσος και η υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ είναι για γέλια και για κλάματα. Αλήθεια, όταν διαπραγματεύονταν με τις ΗΠΑ τη συμφωνία για τις βάσεις, είχε την αίσθηση ότι οι Αμερικανοί σκοπεύουν να εγκαταστήσουν σ' αυτές ...λούνα παρκ; Μήπως δεν διαφήμιζαν τον πολλαπλασιασμό των βάσεων ως στοιχείο «αναβάθμισης του γεωστρατηγικού ρόλου της χώρας», λέγοντας μάλιστα ότι αυτό θα συμβάλει στην ασφάλειά της; Οταν οι δυνάμεις της Πολεμικής Αεροπορίας της Ελλάδας και του Ισραήλ συνεκπαιδεύονταν σε στόχους που προσομοιώνουν επίθεση στο Ιράν, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών, η τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τι νόμιζε; Οτι γυρίζει τη συνέχεια του «Top Gun» στον κινηματογράφο; Δεν είναι μόνο προκλητικοί, αλλά και επικίνδυνοι. Η εγκληματική συμφωνία για τις βάσεις έχει και τη δική τους υπογραφή, που δεν σβήνει, όσες «παρλαπίπες» και κόλπα κι αν μηχανευτούν για να ξεγελάσουν το λαό...
Πολύ κλάμα πέφτει από τους εφοπλιστές για τα ακριβότερα καύσιμα, που απειλούν την ...οριακή κερδοφορία τους και τους «εξαναγκάζουν» (!) να μετακυλήσουν το κόστος στα εισιτήρια, με αυξήσεις που αγγίζουν το 10%. Ομως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι ακτοπλόοι εφοπλιστές αυξάνουν τα εισιτήρια για επιβάτες και οχήματα τους τελευταίους μήνες. Μόλις τον περασμένο Απρίλη, λίγο πριν από τη θερινή σεζόν, είχαν επιβάλει ξανά αυξήσεις 7,5%, ευελπιστώντας σε αύξηση της κερδοφορίας τους από την τουριστική κίνηση του καλοκαιριού. Τότε βέβαια δεν υπήρχε καμία αύξηση στις τιμές των καυσίμων, την οποία επικαλούνται τώρα ως άλλοθι για να δικαιολογήσουν τις νέες αυξήσεις. Οσο για την κερδοφορία τους, που τάχα «σχοινοβατεί», τα στοιχεία για το 2018 φανερώνουν το ακριβώς αντίθετο. Οι βασικοί ακτοπλοϊκοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα κατέγραψαν ενδεικτικά τις εξής επιδόσεις: «Attica Group», κέρδη 17,11 εκατ. ευρώ (από 1,25 εκατ. ευρώ το 2017). Ομιλος ΑΝΕΚ, 14,6 εκατ. (από 12,8 εκατ. το 2017). «Μινωικές Γραμμές», κέρδη ύψους 8,5 εκατ. ευρώ και έσοδα ύψους 94,1 εκατ. ευρώ. Ομιλος «Grimaldi», τζίρος 3 δισ. δολάρια, τον μεγαλύτερο στα χρονικά. Την ίδια ώρα, η αθλιότητα περισσεύει στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, σε βάρος επιβατών και ναυτεργατών, με νόμους όλων των κυβερνήσεων, αφαιρώντας και το τελευταίο φύλλο συκής από την πολιτική που θυσιάζει τις λαϊκές ανάγκες, για να φυσάει «ούριος άνεμος» στα κέρδη των εφοπλιστικών ομίλων.