Κυριακή 9 Μάρτη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Daewoo Matiz με 1000 κ.εκ.

Το δημοφιλέστατο Daewoo Matiz με τον κινητήρα των 1.000 κ.εκ. εισάγει πλέον στην ελληνική αγορά η Daellas. To μικρό που έχει πραγματοποιήσει πωλήσεις 18.000 μονάδων, έχει δυναμώσει κατά 12 ίππους, αφού ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας των 995 κ.εκ. αποδίδει 63 ίππους, ενώ έχει υποστεί και κάποιες βελτιώσεις σε τομείς όπως η ηχομόνωση, το σύστημα εισαγωγής και το air condition. Φυσικά όσοι προτιμήσουν το 1.000άρι από το 800άρι θα το κάνουν κυρίως για τις επιδόσεις που τώρα είναι για την τελική τα 152χλμ./ώρα και για τα 0-100 15,3 δευτερόλεπτα, σε σχέση με τα 17'' που χρειάζεται με το μικρότερο κινητήρα. Στον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα διαιρούμενο 60/40, προεγκατάσταση ηχείων, ηχεία εμπρός και κεραία οροφής, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, air condition, αεροτομή, προβολείς ομίχλης και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ενώ η πλουσιότερη έκδοση περιλαμβάνει επίσης ABS και αερόσακο οδηγού-συνοδηγού. Η Daewoo συνοδεύει με εγγύηση τριών ετών ή 100.000χλμ. τα μηχανικά μέρη, έξι ετών για την αντιδιαβρωτική προστασία και τριών ετών για τη βαφή, ενώ το Matiz των 63 ίππων διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού έναντι 8.995 και 9.845 ευρώ.



Επιτέλους!!!

ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Χρειάστηκε πολύ υπομονή, αλλά έφθασε η ώρα να ξαναδούμε αγώνα ταχύτητας μοτοσικλετών στην Αττική. Την Κυριακή 16 Μάρτη 2003 στις 11.00, το αεροδρόμιο του Ελληνικού ανοίγει τις πύλες του για να φιλοξενήσει τον 1ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσικλετών του 2003. Τη διοργάνωση έχει αναλάβει η IRON TEAM που εξασφάλισε τους διαδρόμους του αεροδρομίου για τον αγώνα, αλλά και αρκετούς χώρους για τους οργανωτές και τους θεατές, καθώς και τουαλέτες, κερκίδες, γραφείο Τύπου και αίθουσα επισήμων προσκεκλημένων.

Οι αγωνιστικές κατηγορίες των ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ για το 2003 είναι: 125 RACING, 250 RACING, 600 SUPERSPORT, STOCK SPORT και FAZER CUP (κατηγορία νέων με ΥΑΜΑΗΑ FAZER 600). Το πρωτάθλημα του 2003 περιλαμβάνει συνολικά 7 αγώνες που διεξάγονται στην πίστα του Αεροδρομίου του Ελληνικού και στην πίστα των Σερρών.:

15-16 Μάρτη Ελληνικό, 5-6 Απρίλη Ελληνικό, 3-4 Μάη Ελληνικό, 24-25 Μάη Σέρρες, 14-15 Ιούνη Σέρρες,13-14 Σεπτέμβρη Σέρρες, 11-12 Οκτώβρη Ελληνικό.

Ισπανός «κατακτητής» στην Τουρκία

Ο τρίτος αγώνας του παγκόσμιου πρωταθλήματος έδωσε την ευκαιρία στη Citroen να αποδείξει ότι η νίκη που πέτυχε στον πρώτο αγώνα, δεν ήταν ούτε τυχαία ούτε οφειλόταν στο ασφάλτινο τερέν

Στην Τουρκία που φιλοξένησε έναν από τους σκληρότερους αγώνες, η Citroen έδειξε ότι είναι εξίσου γρήγορη και στα χωμάτινα ράλι και ότι το Xsara WRC είναι ήδη αρκετά αξιόπιστο ώστε να κερδίζει. Οσο για το νικητή, δεν είναι άλλος από τον C. Sainz που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για 25η φορά στην καριέρα του, κάτι που ελάχιστοι έχουν καταφέρει.

Ο R. Burns ακολούθησε με το Peugeot και όλα δείχνουν ότι η χρονιά σε επίπεδο κατασκευαστών θα αποτελέσει γαλλική υπόθεση, ενώ ο Βρετανός οδηγός βρίσκεται πλέον στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, ένα βαθμό εμπρός από τον C. McRae που, οδηγώντας συνετά και γρήγορα, κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτος και βρίσκεται στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο F. Duval με το Ford Focus που ανέβηκε για πρώτη φορά στο πόντιουμ των νικητών.

Ο Panizi με το άλλο Peugeot ήταν πέμπτος, ενώ την εξάδα συμπλήρωσε ο Εσθονός οδηγός της Ford που συγκέντρωσε βαθμούς που ίσως αποδειχθούν πολύτιμοι. Δύο βαθμοί για T. Gardemeister που μπορεί να οδηγεί τη λιγότερο ανταγωνιστική Octavia WRC, που θα αντικατασταθεί στο τελευταίο τρίμηνο του χρόνου από το Fabia WRC, αλλά που εξακολουθεί χάρη στην αξιοπιστία της να καταφέρνει καλά πλασαρίσματα, ιδίως σε σκληρούς αγώνες. Ο αγώνας ήταν απογοητευτικός για τη Subaru που είδε τον Makinen να τερματίζει τελικά στην όγδοη θέση, αφού πρώτα ταλαιπωρήθηκε αρκετά με το Impreza, το οποίο τα «βρήκε μπαστούνια» στις πέτρες, ενώ ο Solberg εγκατέλειψε νωρίς τον αγώνα, όταν έσπασε η πίσω ανάρτηση.


Το τρίτο ράλι της φετινής σεζόν ολοκληρώθηκε και η Citroen, που μετράει ήδη δύο νίκες, τα κατάφερε περίφημα και στο χώμα. Η ικανοποίηση που επικρατούσε στην ομάδα ήταν εύλογη, κάτι που διαφάνηκε και στις δηλώσεις με τις οποίες ο C. Sainz σχολίασε τη νίκη του, αλλά και την επίδοση του C. McRae : «Ο Colin και εγώ είμαστε αχώριστοι, αστειεύεται ο Ισπανός οδηγός, κάνοντας νύξη στη συνεργασία τους στο παρελθόν όταν ήταν σε άλλες ομάδες. Ισοφαρίζοντας αυτό το ρεκόρ είναι μία ωραία ικανοποίηση, αλλά να την κάνεις για την ομάδα, για το Xsara και τη Citroen, μια τέτοια πρώτη νίκη σε δρόμο εκτός ασφάλτου, μου δίνει ακόμη μεγαλύτερη ικανοποίηση».

Επόμενο αγωνιστικό ραντεβού, το Ράλι Νέας Ζηλανδίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 9-13 Μάρτη.





Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ