ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Χρειάστηκε πολύ υπομονή, αλλά έφθασε η ώρα να ξαναδούμε αγώνα ταχύτητας μοτοσικλετών στην Αττική. Την Κυριακή 16 Μάρτη 2003 στις 11.00, το αεροδρόμιο του Ελληνικού ανοίγει τις πύλες του για να φιλοξενήσει τον 1ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσικλετών του 2003. Τη διοργάνωση έχει αναλάβει η IRON TEAM που εξασφάλισε τους διαδρόμους του αεροδρομίου για τον αγώνα, αλλά και αρκετούς χώρους για τους οργανωτές και τους θεατές, καθώς και τουαλέτες, κερκίδες, γραφείο Τύπου και αίθουσα επισήμων προσκεκλημένων.
Οι αγωνιστικές κατηγορίες των ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ για το 2003 είναι: 125 RACING, 250 RACING, 600 SUPERSPORT, STOCK SPORT και FAZER CUP (κατηγορία νέων με ΥΑΜΑΗΑ FAZER 600). Το πρωτάθλημα του 2003 περιλαμβάνει συνολικά 7 αγώνες που διεξάγονται στην πίστα του Αεροδρομίου του Ελληνικού και στην πίστα των Σερρών.:
15-16 Μάρτη Ελληνικό, 5-6 Απρίλη Ελληνικό, 3-4 Μάη Ελληνικό, 24-25 Μάη Σέρρες, 14-15 Ιούνη Σέρρες,13-14 Σεπτέμβρη Σέρρες, 11-12 Οκτώβρη Ελληνικό.
Ο τρίτος αγώνας του παγκόσμιου πρωταθλήματος έδωσε την ευκαιρία στη Citroen να αποδείξει ότι η νίκη που πέτυχε στον πρώτο αγώνα, δεν ήταν ούτε τυχαία ούτε οφειλόταν στο ασφάλτινο τερέν
Ο R. Burns ακολούθησε με το Peugeot και όλα δείχνουν ότι η χρονιά σε επίπεδο κατασκευαστών θα αποτελέσει γαλλική υπόθεση, ενώ ο Βρετανός οδηγός βρίσκεται πλέον στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, ένα βαθμό εμπρός από τον C. McRae που, οδηγώντας συνετά και γρήγορα, κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτος και βρίσκεται στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο F. Duval με το Ford Focus που ανέβηκε για πρώτη φορά στο πόντιουμ των νικητών.
Ο Panizi με το άλλο Peugeot ήταν πέμπτος, ενώ την εξάδα συμπλήρωσε ο Εσθονός οδηγός της Ford που συγκέντρωσε βαθμούς που ίσως αποδειχθούν πολύτιμοι. Δύο βαθμοί για T. Gardemeister που μπορεί να οδηγεί τη λιγότερο ανταγωνιστική Octavia WRC, που θα αντικατασταθεί στο τελευταίο τρίμηνο του χρόνου από το Fabia WRC, αλλά που εξακολουθεί χάρη στην αξιοπιστία της να καταφέρνει καλά πλασαρίσματα, ιδίως σε σκληρούς αγώνες. Ο αγώνας ήταν απογοητευτικός για τη Subaru που είδε τον Makinen να τερματίζει τελικά στην όγδοη θέση, αφού πρώτα ταλαιπωρήθηκε αρκετά με το Impreza, το οποίο τα «βρήκε μπαστούνια» στις πέτρες, ενώ ο Solberg εγκατέλειψε νωρίς τον αγώνα, όταν έσπασε η πίσω ανάρτηση.
Επόμενο αγωνιστικό ραντεβού, το Ράλι Νέας Ζηλανδίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 9-13 Μάρτη.