Ενα «Ακρόπολις» χωρίς Ακρόπολη θα 'ναι το φετινό, αφού η εκκίνηση θα δοθεί από το χώρο του Ζαππείου, λόγω του ότι στο λόφο της Ακρόπολης πραγματοποιούνται έργα
Ο αγώνας παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον για τις αγωνιστικές ομάδες, γι' αυτό και αναμένεται να δώσουν άπαντες το «παρών». Κορυφαίοι οδηγοί όπως ο Τόμι Μάκινεν, ο Κάρλος Σάινθ, ο Ντιντιέ Οριόλ, ο Κόλιν Μακ Ρέι -που κέρδισε πέρσι εδώ, αλλά και το ράλι Αργεντινής που ήταν και ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος- θεωρούνται τα λογικά φαβορί. Ενα καλό «ζέσταμα» από Ελλάδα θα πάρουν βέβαια οδηγοί και ομάδες (Φορντ, Πεζό, Χιουντάι, Σουμπαρού και Σκόντα) στην Κύπρο, όπου και είναι προγραμματισμένος ο αγώνας πριν το «Ακρόπολις», στις 31 Μάη. Στον αγώνα και οι συμμετέχοντες στη νεοσύστατη αλλά θεαματική κατηγορία Super 1.600, αλλά και της Νορμάλ. Οσο για τους Ελληνες αναμένεται να συμμετάσχουν σχεδόν στο σύνολό τους, στηρίζοντας έτσι για μια ακόμη φορά τον εθνικό μας αγώνα. Το φετινό ράλι θα καλυφθεί τηλεοπτικά από το συνδρομητικό κανάλι «Super Sport», ενώ στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.acropolisrally.gr θα υπάρχει διαρκής ενημέρωση για τις εξελίξεις. Για τους «φανατικούς» φίλους του σπορ τα αποτελέσματα θα δίνονται ηλεκτρονικά μέσω της τεχνολογίας WAP σε όσα κινητά τηλέφωνα έχουν αυτή τη δυνατότητα. Στα θετικά της ηλεκτρονικής διεύθυνσης οι πληροφορίες που παρέχονται για την ασφαλή παρακολούθηση του ράλι. Οσο για το χαρακτήρα του 48ου «Ακρόπολις», σύμφωνα με την ΕΛΠΑ, αν και διατηρεί τα σκληρά του χαρακτηριστικά, έχει αρκετές διαδρομές σε καλύτερα χώματα, ενώ ταυτόχρονα, λόγω του ενός servise park θα μειώσει το κόστος της συμμετοχής για τους αγωνιζόμενους. Αυτό αναμένεται να συμβάλλει, ώστε οι οδηγοί να ευχαριστηθούν περισσότερο τον αγώνα, προσφέροντας περισσότερο θέαμα στους φίλους που θα θελήσουν να ζήσουν από κοντά την αγωνία και την ένταση του ράλι.
Οι τιμές για τις πεντάθυρες εκδόσεις της 147 ξεκινούν από τα 6.080.000 δρχ. για την έκδοση των 1.600 κ.εκ. με τα 105 άλογα, και από 6.490.000 δρχ. για αυτή του ίδιου κυβισμού που αποδίδει 120 ίππους. Για τον κινητήρα των 2.000 κ.εκ. η τιμή, δυστυχώς, ξεκινά από τα 9.670.000 δρχ.
Το Terracan θα διατίθεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, με κορυφαίο το V6 των 3,5 λίτρων, που αναμένεται να μπει στην παραγωγή το καλοκαίρι. Μέχρι τότε θα υπάρχουν δύο επιλογές - και οι δύο πετρελαιοκινητήρες με τούρμπο και αλουμινένιο μπλοκ. Οι κυβισμοί θα είναι 2,5 και 2,9 λίτρα, με το μεγαλύτερο κινητήρα να εφοδιάζεται με common rail (σύστημα άμεσου ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού υψηλής πίεσης με συλλέκτη καυσίμου).
Το νέο μοντέλο της Hyundai αποτελεί ένα ακόμη βήμα, στην προσπάθεια της εταιρίας να αναβαθμίσει την εικόνα της και να διευρύνει την απήχησή της σε ειδικές κατηγορίες, όπως αυτή των οχημάτων εκτός δρόμου.
Τα Almera και Tino βασίζονται πάνω στη νέα πλατφόρμα της Nissan και διαθέτουν νέα δομή αμαξώματος δυο ζωνών που προσφέρει τελικά αυξημένη ακαμψία κατά 30% καλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο. Το πακέτο ασφαλείας περιλαμβάνει ενεργά προσκέφαλα, μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακους. Τρία συστήματα επενεργούν στα φρένα για γρήγορη και ασφαλή ακινητοποίηση του οχήματος. Πρόκειται για ABS, EBD (ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης) και ΝΒΑ (σύστημα υποβοήθησης φρένου Nissan). Μια ακόμη παράμετρος στη βελτίωση της ασφάλειας είναι η ενημέρωση του οδηγού με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, κάτι που σημαίνει ορατότητα, ευκολία πρόσβασης στις πληροφορίες του ταμπλό, περιορισμός τυφλών σημείων με τη χρήση πανοραμικού καθρέφτη στην πόρτα κλπ.