Κυριακή 24 Φλεβάρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τα Toyota Hilux και Hiace σε ... περιοδεία

Κάθε γωνιά της χώρας μας στοχεύει να καλύψει η περιοδεία παρουσίασης των νέων Toyota Hilux & Hiace, που θα δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους να δουν από κοντά όλη την γκάμα των μοντέλων του Toyota Hilux & Hiace και να δοκιμάσουν τις δυνατότητες κίνησής τους εντός και εκτός δρόμου. Το νέο Toyota Hilux αποτελεί ένα συνδυασμό «εργαλείου» και επιβατικού, αφού διατηρεί το σκληροτράχηλο χαρακτήρα, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει την άνεση, την πολυτέλεια και την ασφάλεια, όπως και τα άλλα μοντέλα της εταιρίας. Η νέα αισθητική του Hilux αποπνέει μία αίσθηση δύναμης και ποιότητας.

Τη δύναμή του το Hilux την οφείλει στο νέο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα D-4D 2.5 lt τεχνολογίας common rail, που είναι διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις. Ο νέος κινητήρας χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ισχύ, υψηλότερες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η ταυτόχρονα υιοθέτηση της τεχνολογίας common rail με το προηγμένο σύστημα παρακολούθησης λαδιού επιτρέπει την παράταση, τόσο των διαστημάτων αλλαγής λαδιού μέχρι τα 15.000 χλμ., όσο και των διαστημάτων περιοδικής συντήρησης (service) μέχρι τα 30.000 χλμ. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας D-4D είναι από τα πιο σύγχρονα προϊόντα της προηγμένης τεχνολογίας της Toyota στους κινητήρες, που αρχικά δημιουργήθηκε για τη σειρά επιβατικών αυτοκινήτων. Για τις εκδόσεις 4x2, είναι διαθέσιμη η βασική έκδοση του νέου κινητήρα, που αποδίδει 88 PS (65kW) στις 3.800 σαλ., ενώ για τις εκδόσεις 4x4, είναι διαθέσιμη η ισχυρότερη έκδοση του νέου κινητήρα, που αποδίδει 102 PS (75kW) στις 3.600 σαλ. Και οι δύο εκδόσεις του κινητήρα πληρούν την τελευταία οδηγία εκπομπής καυσαερίων της ΕΕ (STEP III).

Ταυτόχρονα με το Hilux, θα δίνεται η δυνατότητα γνωριμίας και με το αναβαθμισμένο Toyota Hiace, που έχει βελτιωθεί σε ποιότητα και εξοπλισμό και κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα D-4D 2.5 lt, τεχνολογίας common rail άμεσου ψεκασμού, διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις. Οι βελτιώσεις του ανανεωμένου Hiace, του εξασφαλίζουν υψηλότερες επιδόσεις, περισσότερες ανέσεις και μειωμένο συνολικό λειτουργικό κόστος χρήσης. Εκτός από το γνωστό βενζινοκινητήρα των 2.7 lt, οι αγοραστές της νέας σειράς επαγγελματικών οχημάτων Hiace θα μπορούν να επιλέξουν μία από τις δυο διαθέσιμες εκδόσεις του νέου υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα D-4D 2.5 lt τεχνολογίας common rail άμεσου ψεκασμού. Ο νέος κινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη ιπποδύναμη και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με τους προηγούμενους πετρελαιοκινητήρες. Και οι δύο κινητήρες πληρούν την τελευταία οδηγία εκπομπής καυσαερίων της ΕΕ (STEP III).

Νέο Ford FUSION, για αστικές αποδράσεις

Ενα νέο μοντέλο, το Fusion, παρουσίασε η Ford, στοχεύοντας στους αγοραστές που επιθυμούν ένα αυτοκίνητο με ποικίλες δυνατότητες

Η απόσταση από το έδαφος είναι μεγαλύτερη από ένα κλασικό ΙΧ, θυμίζοντας SUV, χωρίς, όμως, να πείθει ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου. Η Ford, όμως, εγγυάται μια ευκολότερη συμβίωση με τους ελληνικούς δρόμους, με τα σαμαράκια και τις λακκούβες, ενώ δε θα αρνηθεί και το πέρασμα εύκολων χωματόδρομων. Το Fusion έχει υιοθετήσει αρκετά στοιχεία και πολυχρηστικού οχήματος με τη θέση οδήγησης να βρίσκεται ψηλά και τους πλούσιους χώρους για πέντε επιβάτες. Ο χώρος των αποσκευών υπογραμμίζει αυτόν τον προσανατολισμό, αφού φθάνει τα 337, και αυτό σε ένα αυτοκίνητο, του οποίου το μήκος δεν ξεπερνάει τα 4.02 μέτρα. Προς την κατεύθυνση των άνετων χώρων, πάντως, συμβάλλουν, τόσο το κυβικό σχήμα της καμπίνας των επιβατών, όσο και το διευρυμένο για τα μέτρα της κατηγορίας μεταξόνιο (2.488 μέτρα). Η Ford έδωσε στο Fusion και την εικόνα ενός hatchback οχήματος, ολοκληρώνοντας αυτό που βαφτίστηκε ως Urban Activity Vehicle (UAV), ή, αλλιώς, όχημα αστικής δράσης. Η φιλοσοφία σχεδιασμού για τη συμπεριφορά διαμορφώθηκε, έχοντας στόχο την ιδανική ισορροπία μεταξύ άνεσης, ευελιξίας και δυναμικής οδικής συμπεριφοράς. Εμφανισιακά, το Fusion ακολουθεί το νέο Fiesta, στο πάτωμα του οποίου βασίζεται, άλλωστε. Τα φωτιστικά είναι ογκώδη, τοποθετημένα σχεδόν κάθετα και προσδίδουν μια επιβλητική όψη στο εμπρός τμήμα, ενώ η μάσκα προδίδει άμεσα την καταγωγή του μοντέλου. Η διάταξη των παραθύρων είναι τέτοια, που δημιουργεί μια ενιαία γυάλινη επιφάνεια, επιτείνοντας την αίσθηση ευρυχωρίας για τους επιβάτες και βελτιώνοντας την ορατότητα για τον οδηγό. Στο πίσω μέρος, κυριαρχεί η τετραγωνισμένη πίσω πόρτα. Το εσωτερικό ακολουθεί μάλλον αναμενόμενες λύσεις με τους τέσσερις κυκλικούς αεραγωγούς του κλιματισμού και την κεντρική κονσόλα, που διαφέρει χρωματικά σε σχέση με το υπόλοιπο ταμπλό, να κυριαρχούν αισθητικά. Ενώ πρακτικός είναι ο κλειστός αποθηκευτικός χώρος στην κορυφή της κονσόλας. O εξοπλισμός του Fusion θα είναι πλούσιος, με την έμφαση να δίνεται στην ασφάλεια, περιλαμβάνοντας αερόσακους οδηγού και συνοδηγού δύο σταδίων, με αισθητήρες έντασης της πρόσκρουσης, πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας - έξι συνολικά - για τους εμπρός και πίσω επιβάτες. Το Fusion εφοδιάζεται με πέντε ζώνες ασφαλείας τριών σημείων. Η πλάτη της πίσω σειράς είναι αναδιπλούμενη κατά 60/40, ενώ αναδιπλούμενη είναι και η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού, που χρησιμεύει και ως τραπεζάκι. Την κίνηση του νέου μοντέλου αναλαμβάνουν τρεις κινητήρες (δύο βενζινοκινητήρες και ένας πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας common rail), οι οποίοι εξασφαλίζουν οικονομία καυσίμου και χαμηλό κόστος χρήσης. Οι δύο 16βάλβιδοι βενζινοκινητήρες της οικογένειας Duratec των 1.4 και 1.6 λίτρων, είναι οι ίδιοι που εφοδιάζουν τα μοντέλα Focus και Fiesta και αποδίδουν 80 και 100 ίππους, αντίστοιχα. Το Fusion αναμένεται εντός του 2002.




Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ