Κυριακή 23 Δεκέμβρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΜΙΑ ΝΕΑ, πιο νεανική έκδοση απέκτησε το δημοφιλές Opel Agila. To κυριότερο χαρακτηριστικό του Njoy, όπως ονομάστηκε, είναι η διχρωμία, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του. O κινητήρας είναι τεχνολογίας ECOTEC, 1.2 λίτρων που αποδίδει 75 ίππους. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται εμπρός και πλαϊνοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού, ενώ διαθέτει και ενεργό σύστημα συγκράτησης κεφαλιού. Ο στάνταρ εξοπλισμός του είναι ίδιος με αυτόν της έκδοσης «Comfort». Εχει δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και στο λεβιέ των ταχυτήτων. Διαθέτει τέλος καινούριο ηχοσύστημα με ράδιο-cd.

***

ΕΥΝΟΪΚΕΣ είναι οι προοπτικές για μια καλή υποδοχή από το ελληνικό κοινό της τετρακίνητης έκδοση του Skoda Octavia 1.8T με τους 193 ίππους. Αφού ο συνδυασμός τεχνολογίας, αξιοπιστίας και τιμής καθιστούν το αυτοκίνητο ως «μοναδική» πρόταση στην κατηγορία του. Μετά τη συνεργασία που διασφάλισε η Βιαμάρ ΑΕ με τον αποκλειστικό βελτιωτικό οίκο Abt, του Group VW η γκάμα των Octavia 4X4 διευρύνεται. Συγκεκριμένα πλέον των γνωστών εκδόσεων Octavia Limo και Octavia Combi 4X4 1.8T 150 hp, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει με επιπρόσθετη επιβάρυνση 500.000 δρχ τις παρακάτω εκδόσεις:Skoda Octavia 4X4 1.8T Abt 193Hp, Skoda Octavia Combi 4X4 1.8T Abt 193Hp

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Junior WRC
Η Suzuki συμμετέχει με το Ignis

Ανοιξε η όρεξη της Suzuki μετά την κατάκτηση των Πρωταθλημάτων των κατηγοριών F2 και Super 1600 στο Ράλι Ασίας - Ειρηνικού 2001, και θα συμμετάσχει στην κατηγορία Junior του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι το 2002 με το Suzuki Ignis Rally

Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα θα συμμετάσχουν τρεις ιδιωτικές ομάδες από την Ιαπωνία, τη Φινλανδία και τη Γερμανία, με την υποστήριξη της Suzuki Sport Co. Η υποστήριξη αυτή περιλαμβάνει παροχή των αυτοκινήτων, τεχνική κάλυψη και υποβοήθηση της λειτουργίας και των τριών ομάδων, οι οποίες θα συμμετέχουν με το διακριτικό τίτλο «Team Suzuki Ignis».

Η κατηγορία στην οποία θα συμμετάσχει το Suzuki Ignis είναι γνωστή ως Super 1600, από φέτος ωστόσο η FIA αλλάζει την ονομασία της σε Junior WRC. Στόχος της κατηγορίας είναι η προσέλκυση περισσότερων ομάδων στο θεσμό του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος και η ανάδειξη νέων οδηγών. Για να το πετύχει αυτό η Διεθνής Ομοσπονδία έχει θέσεις συγκεκριμένες προδιαγραφές, ώστε το κόστος των αυτοκινήτων της κατηγορίας «έτοιμων για αγώνα» να μην ξεπερνά σε καμία περίπτωση τα 100.000 δολάρια ΗΠΑ.

Οι κινητήρες των αυτοκινήτων Junior είναι 1.600 κ.εκ., με ατμοσφαιρική τροφοδοσία, όριο στροφών λειτουργίας στις 9.000 σ.α.λ. και περιοριστικό στόμιο εισαγωγής 60 χιλιοστών. Το όριο μικρότερου βάρους έχει καθοριστεί στα 950 κιλά χωρίς καύσιμο και πλήρωμα, ενώ η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Επίσης, απαγορεύεται η χρήση ειδικών υλικών, όπως τιτανίου και μαγνησίου. Τέλος, οι ομάδες έχουν περιορισμό στο μέγιστο αριθμό χρησιμοποιούμενων ελαστικών, οι μηχανικοί υποστήριξης δεν πρέπει να ξεπερνούν τους τέσσερις, ενώ επιτρέπονται μόνο οι ιδιωτικές συμμετοχές. Το Ignis Rally είναι το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο της κατηγορίας Junior που συμμετέχει στο WRC. Συγκεκριμένα το Ignis Rally θα συμμετάσχει στα Rally Monte Carlo στο Μονακό, Catalunya στην Ισπανία, Ακρόπολις στην Ελλάδα, ADAC Deutscland στη Γερμανία, San Remo στην Ιταλία και RAC στο Ενωμένο Βασίλειο.


H Toyota στη Φόρμουλα 1

Την πρώτη παρουσίαση του ερυθρόλευκου μονοθεσίου με το οποίο θα συμμετάσχει για πρώτη φορά στην ιστορία της στη Φόρμουλα 1 πραγματοποίησε η Panasonic Toyota Racing στην Κολονία

Οι βλέψεις για αυτή την πρώτη χρονιά είναι η συλλογή εμπειριών που θα επιτρέψουν στην ομάδα να γίνει γρήγορα ανταγωνιστική. Ο Σουηδός πρόεδρος της Toyota Motorsport, Ove Andersson, απόλυτα ρεαλιστής οριοθέτησε την επιτυχία στους όσο το δυνατόν περισσότερους τερματισμούς και τη δημιουργία ενός συνόλου, που θα είναι ομάδα με όλη την έννοια της λέξης.

Η Toyota παρότι «πρωτάρα» στους αγώνες πρόλαβε τους ανταγωνιστές της και παρουσίασε πρώτη το αγωνιστικό της, το οποίο μάλιστα κατασκευάζει εξ ολοκλήρου μόνη -σασί και κινητήρα - κάτι που μόνο η Ferrari έκανε μέχρι σήμερα. Ο σχεδιασμός ανήκει στον έμπειρο Αυστριακό Gustav Bruner, ο οποίος είναι αισιόδοξος, αλλά όχι για φέτος, μα για το 2003 όταν θα είναι έτοιμος ο νέος κινητήρας με το ενσωματωμένο σύστημα μετάδοσης.

Το γεγονός της συμμετοχής στη Φόρμουλα 1 ήταν εξαιρετικά σημαντικό και φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν τόσο οι ιθύνοντες της Toyota Motor, όσο και το αφεντικό της Φόρμουλα 1, Bernie Ecclestone, ενώ το ενδιαφέρον των παρισταμένων συγκέντρωσαν οι δύο οδηγοί της ομάδας: ο 32χρονος Σκοτσέζος Allan McNish και ο 35χρονος Φινλανδός Mika Salo, οι οποίοι πέρασαν ολόκληρη την προηγούμενη χρονιά εξελίσσοντας το αυτοκίνητο και διανύοντας 21.000 χλμ. πραγματοποιώντας σχεδόν 3.000 γύρους σε 11 ευρωπαϊκές πίστες. «Είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπεις το μονοθέσιο να εξελίσσεται από το τίποτα» δήλωσε ο Mika Salo. «Είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω στη Formula 1 και είμαι υπερήφανος που έχω τη δυνατότητα να αποδείξω ότι μπορώ να το κάνω», πρόσθεσε ο Allan McNish.

Η Toyota είναι η δωδέκατη ομάδα που συμμετέχει στα Grand Prix F1

Αν και ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Motor, Tsutomu Tomita, αρνήθηκε να αποκαλύψει τον προϋπολογισμό της ομάδας του, είναι σίγουρο πως στα τρία χρόνια εξέλιξης που προηγήθηκαν στις εγκαταστάσεις της Κολονίας δαπανήθηκαν πολλά εκατομμύρια δολάρια. Πόσο τόπο έπιασαν θα το δείξει ο χρόνος, ξεκινώντας με την αυλαία του πρωταθλήματος στις 3 Μάρτη 2002 στην Αυστραλία.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ