Οι δυο εταιρίες δημιουργούν τώρα τα τμήματα που θα προετοιμάσουν την επόμενη φάση της συνεργασίας, στην οποία θα μοιραστούν έξοδα και επενδύσεις.
Πρωτότυπο διθέσιο
Το «HCD-6», όπως είναι η κωδική ονομασία του, χρειάζεται μόλις 6 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ. και δείχνει το δρόμο που έχουν επιλέξει οι Κορεάτες για το μέλλον. Οι «Καλιφορνέζοι» σχεδιαστές - δείγμα της δουλιάς τους είναι το Santa Fe - έχουν εφοδιάσει με εξατάχυτο κιβώτιο το πρωτότυπο, ενώ χάρη σε ένα διάφανο κάλυμμα κινητήρα προκαλούν με την ειλικρίνειά τους. Οι τεχνολογικές πινελιές φθάνουν έως την άκρη του αμαξώματος, αφού οι προφυλακτήρες κατασκευάζονται από ανθρακονήματα.
Ενα roadster που σέβεται τον εαυτό του, εξοπλίζεται όπως οι Σπαρτιάτες, γι' αυτό και στο ταμπλό υπάρχουν μόλις 2 διακόπτες, ένας για το ηχητικό σύστημα και ένας για τον κλιματισμό. Η φιλοσοφία των σπορ διθέσιων είναι ορατή και από την τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο. Η ανάρτηση είναι πλήρως ανεξάρτητη ενώ αξιοσημείωτο είναι ένα σύστημα ψύξης που φροντίζει να μένει χαμηλά η θερμοκρασία των φρένων.
Τη νύχτα μέρα υπόσχονται να κάνουν οι οκτώ προβολείς, οι οποίοι μάλιστα παρακολουθούν την κίνηση των τροχών για βελτιστοποίηση του αποτελέσματος. Οι επιβάτες προστατεύονται από ένα μονοκόμματο ρόλμπαρ που ξεκινά από την κεντρική κονσόλα και αν και πρωτότυπο δε φαίνεται να «ξενίζει» ή να προσβάλλει την καθαρή γραμμή του «HCD-6». Οι Κορεάτες έχουν επιλέξει ακόμα και ειδική βαφή, η οποία αλλάζει αποχρώσεις - μπλε ή πράσινες - ανάλογα με την οπτική γωνία από όπου το παρατηρείς.
Ο κινητήρας είναι ο διπλός WT-i (με το σύστημα συνεχόμενου μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων) και απόδοση 150 ίππων και μέγιστη ροπή 192 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Για τους φίλους του πετρελαίου υπάρχει και η επιλογή του D-4D turbo diesel αμέσου ψεκασμού, με τεχνολογία common tail που αποδίδει 116 ίππους και τη θηριώδη ροπή των 250 Nm στα μόλις 1.800 σ.α.λ. Το Avensis Verso θα φρενάρει χάρη στα τέσσερα δισκόφρενα με τα οποία εξοπλίζεται και τη λειτουργία τους θα εποπτεύουν τα ABS, EBD καθώς και σύστημα υποβοήθησης (brake assist).
Η εμπορική καριέρα του Avensis Verso θα ξεκινήσει το Σεπτέμβρη και ο εξοπλισμός αναμένεται αρκετά πλούσιος.
Ενα πραγματικά πρωτότυπο αυτοκίνητο, το Chappo, αποτελεί το τελευταίο πεδίο πειραματισμού της Nissan
Το ταμπλό αγκαλιάζει το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου και χαρακτηρίζεται από μια ασύμμετρη χρωματιστή γραμμή που διαπερνά όλο το εσωτερικό. Η θέση του συνοδηγού δεν υπάρχει και αν χρειαστεί μπορεί να μετακινηθεί μέχρι εκεί το πίσω κάθισμα. Οσο για τη θέση του οδηγού αυτή μετακινείται προς όλες τις κατευθύνσεις και για τη διευκόλυνση αυτής της κίνησης το τιμόνι είναι πτυσσόμενο και ενσωματώνεται στο ταμπλό. Στο σαλόνι μπορεί να δημιουργηθεί ένας πάγκος, ακόμα και για τα πόδια των επιβατών.
Η δεξιά πόρτα ανοίγει και προς τις δυο κατευθύνσεις και είναι μεγαλύτερη από την αριστερή για ευκολότερη πρόσβαση. Τα υλικά είναι ανθεκτικά αλλά απαλά ενώ οι προβολείς χρησιμοποιούν οπτικές ίνες και τετράγωνα κάτοπτρα. Υπάρχουν δυο μόνιτορ, ένα 7 και ένα 15 ιντσών, κρυμμένα στην κονσόλα και την οροφή και, εκτός των άλλων πληροφοριών και της χρήσης internet, συνδυάζονται με δορυφορικό σύστημα πλοήγησης.
Το εξωτερικό είναι σίγουρα διαφορετικό αλλά έχει θυσιαστεί στη λειτουργικότητα και έχει μια απαλή γκρι απόχρωση που συνδυάζεται με ροζ, το οποίο φωτίζει τα φιμέ κρύσταλλα των φώτων.