Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα το νέο μονοθέσιο της Φεράρι, το οποίο στα χέρια του Μίχαελ Σουμάχερ πέρασε πρώτο τη γραμμή του τερματισμού του ισπανικού γκραν πρι στην πίστα του Μοντεμέλο
Μπαρικέλο με την άλλη Φεράρι τρίτη |
Το νέο μονοθέσιο F2003 GA μπορεί να άργησε (ήταν το πέμπτο φετινό γκραν πρι, αυτό στο οποίο έκανε πρεμιέρα), αλλά φαίνεται πως άξιζε η αναμονή αφού, όπως δήλωσε ο Σουμάχερ, με το προηγούμενο δε θα είχε καταφέρει να αντέξει στην πίεση της Ρενό. Ο Σουμάχερ χαρακτήρισε τη μέρα σχεδόν τέλεια, θα προτιμούσε, όπως είπε, να είχε τερματίσει δεύτερος ο Μπαρικέλο, και απέδωσε τα εύσημα στην ομάδα. Το νέο μονοθέσιο, με το GA στην ονομασία να θυμίζει τον Τζιάνι Ανιέλι, είχε ετοιμαστεί στην πίστα της Φεράρι στο Φιοράνο, και στην ουσία στο Μοντεμέλο έπαιζε εκτός έδρας, αφού σχεδόν όλες οι άλλες ομάδες χρησιμοποιούν την ισπανική πίστα για δοκιμές και προετοιμασία μονοθεσίων. Ο Σουμάχερ γνωρίζει τη σημασία όλων αυτών καλύτερα από τον καθένα, και ίσως γι' αυτό παρέβλεψε ιπποτικά τη δική του συνεισφορά, που γίνεται αντιληπτή αν συνυπολογίσει κανείς τις πέντε νίκες του στην Ισπανία, τρεις στο Μοντεμέλο, και τις 66 συνολικά στην καριέρα του.
Αν τώρα αναρωτιέστε πού χάθηκε ο φέρελπις νικητής δύο φετινών αγώνων και προηγούμενος στη βαθμολογία, Κίμι Ραϊκόνεν, απλώς τελείωσε τον αγώνα με την εκκίνηση. Εχοντας μια έξοδο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ξεκίνησε τελευταίος, έπεσε πάνω στην ακινητοποιημένη Τζάγκουαρ του Πιτσόνια, προκαλώντας μια διακοπή αφού μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, και σίγουρα κάνοντας τους επικεφαλής της Μακλάρεν να προβληματίζονται αφού η διαφορά ασφαλείας που είχε κερδηθεί από τον Σουμάχερ μειώθηκε, σε δύο αγώνες, στους μόλις τέσσερις βαθμούς. Ο Ρον Ντένις δήλωνε πως ήταν μια κακή μέρα, την οποία η Μακλάρεν θέλει να αφήσει πίσω, ξεχνώντας τις εγκαταλείψεις Ραϊκόνεν και Κούλθαρντ, αλλά μάλλον πρέπει να επισπεύσει την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου, κάτι που απαιτούν και οι οδηγοί της ομάδας.
Μπροστά ο Σουμάχερ |
Συναρπαστική ήταν η μάχη της πέμπτης θέσης, μεταξύ Ντα Μάτα και Ραλφ Σουμάχερ. Ο οδηγός της Γουίλιαμς πιέστηκε από τον Βραζιλιάνο της Toyota και οδήγησε σχεδόν οριακά, αφού μπλόκαρε αρκετές φορές τα φρένα στην προσπάθειά του να κρατήσει την πέμπτη θέση. Ο Ντα Μάτα πήρε τελικά τους τρεις βαθμούς της έκτης θέσης, που ήταν και οι πρώτοι της χρονιάς και για τον ίδιο και για την Toyota. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν άλλοι δύο που έσπασαν το ρόδι. Ο Βέμπερ της Τζάγκουαρ και ο Φίρμαν της Τζόρνταν έγραψαν τα ονόματά τους στη λίστα με τους βαθμολογημένους οδηγούς. Ευχαριστημένοι εμφανίστηκαν και στη Μινάρντι αφού ήταν η πρώτη φορά που είδαν και τα δύο μονοθέσια να περνούν τη γραμμή του τερματισμού.
Μετά τη νίκη του ο M. Schumacher πέρασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών με 28 βαθμούς, έναντι 32 του K. Raikkonen. Τον Γερμανό οδηγό ακολουθούν οι F. Alonso (Renault, 25 βαθμοί), R. Barrichello (Ferrari, 20), D. Coulthard (McLaren, 19), R. Schumacher (Williams, 17), J. P. Montoya (Williams, 15), G. Fisichella (Jordan, 10), J. Trulli (Renault, 9), H. H. Frentzen (Sauber, 7), J. Villeneuve και J. Button (BAR, 3), Ch. Da Matta (Toyota, 3), M. Webber (Jaguar, 2) και οι N. Heidfeld (Sauber) και R. Firman (Jordan) με ένα βαθμό.
Ο επόμενος αγώνας το γκραν πρι της Αυστρίας στην πίστα του A1 Ring, που πιθανότατα θα είναι και το τελευταίο σε αυτή την πίστα, στις 18 του Μάη.
Ακολουθεί δυνατά ο Αλόνσο στη 2η θέση |