Πέμπτη 2 Οχτώβρη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΑΑΡΟΝ ΦΕΡΝΑΝΤΕΣ ΛΕΣΟΥΡ
Ησυχες μέρες

«Νεκρές ώρες» ο πρωτότυπος τίτλος της γραμμικής ίντριγκας, κολάζ σειράς στιγμών η μικρή, απλή αισθησιακή ταινία που αναπνέει και μιλά για την ανία χωρίς να την προκαλεί. Γιατί η υγρασία στην ατμόσφαιρα και το γλυκό μούδιασμα δε γίνονται ποτέ συνώνυμα της πλήξης. Η μελαγχολία της ζωής στο τουρκουάζ ξενοδοχείο για παράνομα ζευγάρια, κοντά στη Βέρα Κρουζ, δίπλα στον αυτοκινητόδρομο και την έρημη παραλία, με την οπτική ενός εφήβου. Μαγικός ρεαλισμός μέσα από τα μαγευτικά χρώματα του φακού που κινείται νωχελικά, χωρίς δράση και σουσπάνς, κάτω από το βροχερό και γκρίζο ουρανό του τροπικού τοπίου.

Θέμα κοινό στο σινεμά η ερωτική αφύπνιση ενός εφήβου από μια μεγαλύτερη γυναίκα. Τίποτα δε συμβαίνει στο μικρό, εσωτερικό φιλμ του Φερνάντεζ - Λεσούρ που, παρά το αδύναμο σενάριο και χωρίς να είναι «ποιητικό», αποπνέει επίμονη γοητεία. Μακριά από κλισέ, ξεδιπλώνει μια γλυκιά εισαγωγή στην ενηλικίωση, μια μεταμόρφωση για τον Σεμπάστιαν που «κρατά» την επιχείρηση «στο πόδι» του θείου του. Ευαισθησία, φρεσκάδα και αισθησιασμός, που όμως δεν ξεφεύγουν από το αυστηρό, μελαγχολικό και απομονωμένο πλαίσιο του ξεφλουδισμένου, τουρκουάζ μοτέλ με τους κοκοφοίνικες.

Με τους: Κρίστιαν Φερέρ, Αντριάνα Παζ κ.ά.

Παραγωγή: ΜΕΞΙΚΟ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ (2013)


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ