Η ιστοσελίδα «δίνει έμφαση στην προβολή κι ενημέρωση της πολιτιστικής δραστηριότητας της Επικράτειας, όπως αυτή προκύπτει από τη θεσμική δράση στοχευμένης και διαρκούς (επικαιροποίηση - followup) χαρτογράφησής της, μέσω επικοινωνίας και συνεργασίας με τις 13 Περιφέρειες και τους 325 Δήμους της χώρας».
Είναι φανερό ότι στήνεται μία βάση δεδομένων που θα κρίνει τις πολιτιστικές «επιδόσεις» της Τοπικής Διοίκησης με αγοραία - τουριστικά κριτήρια, γεγονός που θα δώσει ακόμη ένα χτύπημα στη σύγχρονη πολιτιστική δημιουργία, η οποία, όπως και η πολιτιστική κληρονομιά, θα προβάλλεται μόνο στο βαθμό που θα εξυπηρετεί τις κάθε φορά ανάγκες του κεφαλαίου ανεξαρτήτως τομέα (τουριστικό, «πολιτιστικό» κλπ).
Επιπλέον, το υπουργείο προωθεί την ιστοσελίδα και ως «σημείο επαφής των Υπηρεσιών Πολιτισμού με τους πολιτιστικούς φορείς» και ως μέσο δικτύωσης των φορέων μεταξύ τους «με άμεση στόχευση την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη συνεργασία μεταξύ κεντρικού φορέα και φορέων Περιφερειακής Πολιτιστικής Πολιτικής, με τελική επιδίωξη, εκτός άλλων κι εν προκειμένω τη διαρκή αξιοποίηση μετρήσιμων σχετικών δεικτών και τη δημιουργία διακριτών οικονομιών κλίμακας».
Οι «συγκεκριμένες στοχεύσεις» του υπουργείου «καθίστανται λυσιτελείς και αναπτυξιακές δράσεις στα πεδία: α. πολιτιστικής ανάπτυξης β. τουριστικής - οικονομικής ωφελιμότητας (βλ. Φεστιβαλικός Τουρισμός) γ. κοινωνικής συνοχής - θετικής παρέμβασης στην εργασιακή απασχόληση, με προοπτική περαιτέρω βελτίωσής τους».
Οι παραπάνω στόχοι είναι η «επιτομή» της μετατροπής του πολιτισμού σε «πηγή» αύξησης της κερδοφορίας του κεφαλαίου, σε συνδυασμό με την ιδεολογική χειραγώγηση και επιβολή πλήρους υπακοής της συνείδησης των εργαζομένων («κοινωνική συνοχή»), αλλά και με την ύπουλη εφαρμογή της πλήρους αποδόμησης των εργασιακών σχέσεων που στον τομέα του πολιτισμού έχουν αναλάβει «εργολαβικά» οι ΜΚΟ και εν γένει το κεφάλαιο με τη μορφή της «κοινωνίας των πολιτών»...