Τρίτη 18 Σεπτέμβρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Βήματα στην παραπέρα ιδιωτικοποίηση

Ενα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση ολοένα και μεγαλύτερης εμπλοκής ιδιωτών στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας μελετά η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης μέσω της συγχώνευσης στην εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (Rosco), των αντίστοιχων τμημάτων του μετρό, του ΗΣΑΠ και του τραμ.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν επίσημα ανακοινωθεί μέχρι σήμερα, η «Rosco» προβλέπεται να ιδιωτικοποιηθεί πρώτη και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και με τη συγχώνευση των εταιρειών συντήρησης, το πλέον νευραλγικό κομμάτι των μέσων σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας περνά αυτομάτως σε ιδιωτικά χέρια. Αν, τελικά, υλοποιηθεί η συγχώνευση των εταιρειών και η σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίησή της, τότε ο νέος ιδιοκτήτης θα ελέγχει τη συντήρηση του συνόλου των μέσων σταθερής τροχιάς της χώρας. Η παραπάνω ενέργεια κατ' αρχήν θα επιφέρει δυσμενείς αλλαγές στους εργαζόμενους στα τμήματα συντήρησης των εταιρειών, με τη μείωση του αριθμού εργαζομένων που θα απασχολεί η νέα εταιρεία να θεωρείται δεδομένη.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ