Τετάρτη 26 Απρίλη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΝΑΥΤΙΚΟ ΑΠΟΜΑΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
Οργιάζει η εισφοροκλοπή και η εισφοροδιαφυγή

Νέα στοιχεία για τα χρέη της εταιρίας Λιγνού, χάος με τις οφειλές των ποντοπόρων

Συνεχώς νέα στοιχεία έρχονται στο «φως» για να δείξουν ότι η εισφοροκλοπή και η εισφοροδιαφυγή των εφοπλιστών σε βάρος του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου δεν έχει τέλος.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΝΑΤ, το σίριαλ των οφειλών της εταιρίας Λιγνού σε βάρος του ταμείου, που έχει αρχίσει να εκτυλίσσεται εδώ και τρία τουλάχιστον χρόνια, συνεχίζεται. Οπως έγινε γνωστό το πλοίο της εν λόγω εταιρίας «GOLDEN ORIZON», οφείλει στο ΝΑΤ 96.000 δολάρια. Ομως το κακό δε σταματάει εδώ. Το πλοίο, το οποίο βρίσκεται σε λιμάνι των ΗΠΑ, έχει βγει σε πλειστηριασμό εξαιτίας οφειλών του προς τράπεζες και άλλους, που φτάνουν τα 300 χιλιάδες δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι είναι άγνωστο αν το ΝΑΤ θα καταφέρει τελικά να εισπράξει έστω και ένα τμήμα των όσων του οφείλονται. Στην ίδια μοίρα βρίσκονται και οι ναυτεργάτες του πληρώματος του πλοίου στους οποίους η εταιρία Λιγνού χρωστάει επίσης 300 χιλιάδες δολάρια!

Η εταιρία Λιγνού αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της προστασίας που παρέχει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στους εφοπλιστές, αφού δεν «τολμάει» να αλλάξει αυτό το σκανδαλώδες νομοθετικό πλέγμα που τους καλύπτει. Η εταιρία Λιγνού, έχει εγκαταλείψει πλοία και πληρώματα σε διάφορα λιμάνια, πλοία της αλλάζουν ονομασίες από τη μια στιγμή στην άλλη, οφείλει τεράστια ποσά στο ΝΑΤ και όμως το χέρι του νόμου δεν την αγγίζει!

Να σημειωθεί πως σε ό,τι αφορά τις οφειλές των ποντοπόρων πλοίων προς το ΝΑΤ επικρατεί κυριολεκτικά χάος αφού, σύμφωνα με στοιχεία του ταμείου, οι εκκαθαρίσεις των ποντοπόρων πλοίων βρίσκονται ακόμα στην οικονομική χρήση του 1997! Επιπλέον ακόμα η αρμόδια υπηρεσία δεν έχει ξεκινήσει τον έλεγχο των 590 περίπου ποντοπόρων πλοίων άνω των 3.000 κοχ, στα οποία εφαρμόστηκε ο τροποποιημένος όρος 8 των εγκριτικών πράξεων των πλοίων του άρθρου 13. Πρόκειται για την τροποποίηση που έκανε ο πρώην υπουργός Σταύρος Σουμάκης το Σεπτέμβρη του 1997, μειώνοντας τον αριθμό των Ελλήνων ναυτεργατών από την οργανική σύνθεση των ποντοπόρων πλοίων τουλάχιστον κατά 50%.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ