Τρίτη 29 Ιούλη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΒΑΛΑ - ΘΑΣΟΣ
Συνεχίζονται οι παραβιάσεις σε ωράρια και βάρδιες

Νέα παρέμβαση από τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία

Σε διωγμό βρίσκονται τα δικαιώματα των ναυτεργατών στη γραμμή Καβάλα - Θάσος
Σε διωγμό βρίσκονται τα δικαιώματα των ναυτεργατών στη γραμμή Καβάλα - Θάσος
Την παρέμβαση των υπηρεσιών του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, προκειμένου να γίνει τροποποίηση των δρομολογίων ή πρόσληψη ναυτεργατών για β' βάρδια στο Ε/Γ-Ο/Γ «Στέλιος Φιλιάγκος», που δρομολογείται από την εταιρεία «Οσιος Δαυίδ» στην πορθμειακή γραμμή Καβάλα - Θάσος, καθώς και για να σταματήσει η παραβίαση των ωρών εργασίας και ανάπαυσης απαιτούν τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και ΠΕΕΜΑΓΕΝ, με έγγραφο στις αρμόδιες αρχές. Για το ίδιο ζήτημα υπήρξε και στο παρελθόν (24/6/2014) καταγγελία από τα σωματεία και άλλους φορείς, χωρίς να υπάρξει ανταπόκριση.

Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές, στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «Στέλιος Φιλιάγκος», με βάση τα δρομολόγια που εκτελεί στις πορθμειακές γραμμές Κεραμωτή - Λιμένας και Καβάλα - Πρίνος, οι ναυτεργάτες εργάζονται 95 ώρες και 30 λεπτά την εβδομάδα, δεν υπάρχει διπλή βάρδια με αντίστοιχο πλήρωμα, όπως έχουν τα υπόλοιπα τέσσερα πλοία της πορθμειακής γραμμής Κεραμωτή - Λιμένας. Επιπλέον, καμία ναυτιλιακή εταιρεία, από τις τρεις που δραστηριοποιούνται, δεν εφαρμόζει τις δυο εικοσιτετράωρες άδειες ανάπαυσης το μήνα, που προβλέπεται για τους ναυτεργάτες από τη ΣΣΕ.

Αυτές οι συνθήκες και ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες οδήγησαν σε απολύσεις 11 ναυτεργατών από τη β' βάρδια της εταιρείας του πλοιοκτήτη Μητσόπουλου σε πλοία του στις πορθμειακές γραμμές Καβάλα - Θάσος. Παρά το γεγονός ότι οι απολύσεις ανακλήθηκαν κάτω από τις αντιδράσεις, τόσο η εταιρεία του Μητσόπουλου, όσο και η τρίτη εταιρεία, η ΑΝΕΘ, απειλούν με απολύσεις των πληρωμάτων που εκτελούν β' βάρδια.

Παράλληλα, σύμφωνα με τα συνδικάτα, στην πορθμειακή γραμμή Καβάλα - Θάσος, οι εφοπλιστές, σε συνεργασία με τις λιμενικές αρχές, έχουν εξαπολύσει, προκλητικά, οργανωμένη επιχείρηση παρέμβασης στα ναυτεργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα. Μάλιστα, στις 23 Ιούνη 2014 καταδικάστηκαν 20 ναυτεργάτες σε οκτώ μήνες φυλάκιση, με την κατηγορία της «παρακώλυσης συγκοινωνιών», επειδή συμμετείχαν στην πανελλαδική απεργία στις 11 Μάρτη 2010!

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ολοκληρώνεται το ξημέρωμα η 48ωρη απεργία(2023-02-10 00:00:00.0)
Διώκονται 25 ναυτεργάτες(2011-03-31 00:00:00.0)
Εφοπλιστικό τσιφλίκι ενάντια στις λαϊκές ανάγκες(2008-07-08 00:00:00.0)
Ιδιωτικά συμφωνητικά αντί συμβάσεων!(1998-09-10 00:00:00.0)
Επιτυχία και στη Β. Ελλάδα(1997-01-15 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ