Νέα παρέμβαση από τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία
Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές, στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «Στέλιος Φιλιάγκος», με βάση τα δρομολόγια που εκτελεί στις πορθμειακές γραμμές Κεραμωτή - Λιμένας και Καβάλα - Πρίνος, οι ναυτεργάτες εργάζονται 95 ώρες και 30 λεπτά την εβδομάδα, δεν υπάρχει διπλή βάρδια με αντίστοιχο πλήρωμα, όπως έχουν τα υπόλοιπα τέσσερα πλοία της πορθμειακής γραμμής Κεραμωτή - Λιμένας. Επιπλέον, καμία ναυτιλιακή εταιρεία, από τις τρεις που δραστηριοποιούνται, δεν εφαρμόζει τις δυο εικοσιτετράωρες άδειες ανάπαυσης το μήνα, που προβλέπεται για τους ναυτεργάτες από τη ΣΣΕ.
Αυτές οι συνθήκες και ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες οδήγησαν σε απολύσεις 11 ναυτεργατών από τη β' βάρδια της εταιρείας του πλοιοκτήτη Μητσόπουλου σε πλοία του στις πορθμειακές γραμμές Καβάλα - Θάσος. Παρά το γεγονός ότι οι απολύσεις ανακλήθηκαν κάτω από τις αντιδράσεις, τόσο η εταιρεία του Μητσόπουλου, όσο και η τρίτη εταιρεία, η ΑΝΕΘ, απειλούν με απολύσεις των πληρωμάτων που εκτελούν β' βάρδια.
Παράλληλα, σύμφωνα με τα συνδικάτα, στην πορθμειακή γραμμή Καβάλα - Θάσος, οι εφοπλιστές, σε συνεργασία με τις λιμενικές αρχές, έχουν εξαπολύσει, προκλητικά, οργανωμένη επιχείρηση παρέμβασης στα ναυτεργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα. Μάλιστα, στις 23 Ιούνη 2014 καταδικάστηκαν 20 ναυτεργάτες σε οκτώ μήνες φυλάκιση, με την κατηγορία της «παρακώλυσης συγκοινωνιών», επειδή συμμετείχαν στην πανελλαδική απεργία στις 11 Μάρτη 2010!