Σάββατο 9 Φλεβάρη 2013 - 2η έκδοση
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
... με «εικονική πραγματικότητα»

Στην ουσία, τίποτε περισσότερο από κάποια επιπλέον μεροκάματα «Σαγκάης», που ίσως να υπάρξουν εξαιτίας της αύξησης του όγκου των εμπορευμάτων που θα ξεφορτώνει η COSCO στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων. Αμελητέο κλάσμα, συγκρινόμενο με το συνολικό ύψος της ανεργίας, χωρίς να υπολογίσουμε το περιβαλλοντικό κόστος - εξαιτίας της αύξησης της κίνησης στο λιμάνι - αλλά και άλλες «κρυφές» πτυχές της συμφωνίας σχετικά με τη λειτουργία και την κυριότητα της σιδηροδρομικής υποδομής και τις ρήτρες που θα κληθεί να καταβάλλει το ελληνικό Δημόσιο έναντι της όποιας δυσλειτουργίας...

Το κύριο ζήτημα, ωστόσο, είναι αν με τον πολλαπλασιασμό τέτοιων «επενδύσεων», σε συνδυασμό με τις αποκρατικοποιήσεις, μπορεί σε κάποιο χρονικό διάστημα να μειωθεί ουσιαστικά η ανεργία, να υπάρξει «ανάπτυξη» προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων, γιατί αυτό είναι το βασικό μήνυμα της αστικής προπαγάνδας. Ε, και πάλι οφείλουμε να επαναλάβουμε πως δεν μπορεί, διότι σήμερα εν μέσω κρίσης δε γίνεται τίποτε διαφορετικό από αυτό που γινόταν και την περίοδο της «άνθησης». Αποκρατικοποιήσεις και «λεόντειες» συμβάσεις προς όφελος ισχυρών μονοπωλιακών ομίλων είχαμε και κατά τη διάρκεια των δύο περασμένων δεκαετιών, με τα γνωστά καταστροφικά για το λαό αποτελέσματα και η σημερινή κυβέρνηση «πατάει γκάζι» στην ίδια ακριβώς αντιλαϊκή πορεία. Την ίδια ώρα, βέβαια, που οι «γραφίδες» της προσπαθούν να κάνουν το μαύρο άσπρο, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν χρόνο. Ο εργαζόμενος λαός πρέπει να κατανοήσει ότι μόνο με τον άλλο δρόμο ανάπτυξης, που προτείνει και μάχεται το ΚΚΕ, μπορεί να υπάρξει πραγματική ανάπτυξη με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του, όπου τα λιμάνια και όλες οι υποδομές θα αποτελούν κοινωνικοποιημένη λαϊκή περιουσία.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ