Από τις κινητοποιήσεις σωματείων της Κρήτης για δρόμο ασφαλή και χωρίς διόδια |
«Γι' αυτό και δεν είναι στις προτεραιότητες της κυβέρνησης ο ΒΟΑΚ να φτάσει μέχρι τη Σητεία, γιατί για εκεί έχουν άλλα αναπτυξιακά σχέδια, με αποτέλεσμα οι Σητειακοί να μένουν ξεκρέμαστοι», υπογραμμίζουν τα σωματεία. «Την ίδια ώρα εμείς θα τον χρυσοπληρώνουμε με τα διόδια (προβλέπονται και "σκιώδη" - άρα πάλι έμμεσα θα πληρώνει ο φορολογούμενος την ΤΕΡΝΑ), στα οποία δήθεν οι ντόπιοι θα μπορούν να έχουν δωρεάν διέλευση (στους κόμβους Γαζίου, Πανεπιστημίου, Μεσσαράς - Τυμπακίου, Φοινικιάς, Παπαναστασίου, Κνωσού και Βιομηχανικής - Βιάννου) αρκεί να μην έχουν ξαναπεράσει την προηγούμενη ώρα. Χωρίς να υπολογίζονται περιπτώσεις που θα πρέπει να κινούνται για επαγγελματικούς λόγους, ενώ περιοχές όπως ο Καρτερός θα αντιμετωπίσουν μεγαλύτερο πρόβλημα! Δεν φτάνει που πληρώνουμε ήδη τόσα δισ. σε φόρους, τώρα θα πληρώνουμε για να πηγαίνουμε και στη δουλειά μας! Μάλιστα έχουν το θράσος στην εν λόγω σύμβαση να περιλαμβάνουν και "δοκιμαστική" λειτουργία των διοδίων "για λόγους εμπέδωσης" των "χρηστών" κατά τη διάρκεια της μελέτης - κατασκευής, δηλαδή πριν καλά καλά παραδοθεί το έργο!».
Και καλούν τους εργαζόμενους της πόλης σε αγώνα για ΒΟΑΚ δημόσιο, δωρεάν, σύγχρονο και ασφαλή, ενιαίο απ' άκρη σ' άκρη του νησιού, μέχρι τη Σητεία. Οχι σε διόδια, υπογειοποίηση του αυτοκινητόδρομου, ώστε να μη διχοτομείται το Ηράκλειο.
Στην κινητοποίηση έδωσε το «παρών» ο Δημήτρης Βρύσαλης, περιφερειακός σύμβουλος Κρήτης με τη «Λαϊκή Συσπείρωση».