Τετάρτη 4 Σεπτέμβρη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«Οχι» στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ

Τη Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, που διά στόματος Δημάρχου Γ. Μπουτάρη και σε συμφωνία με το Σύνδεσμο Βιομηχάνων Βόρειας Ελλάδας (ΣΒΒΕ), απαιτούν την επιτάχυνση της ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης και την παράδοσή του στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους, καταγγέλλουν οι εκλεγμένοι σύμβουλοι του ΚΚΕ με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» στο Δήμο Θεσσαλονίκης.

Στην πρόσφατη συνάντηση της ηγεσίας του Δήμου με την ηγεσία του ΣΒΒΕ συμφωνήθηκε ότι «καθοριστικό γεγονός» για την «επανεκκίνηση της ανάπτυξης στην πόλη» είναι η «έλευση διεθνώς αξιόπιστων» επενδυτών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και πιο συγκεκριμένα στις δραστηριότητες των εμπορευματοκιβωτίων, χύδην φορτίου και των κρουαζιερόπλοιων. Επιπλέον, συμφωνούν ότι «ανάλογες εξελίξεις» πρέπει να υπάρξουν και στους σιδηροδρόμους.

Σε ανακοίνωσή τους, ο Γιάννης Δελής και ο Μιχάλης Κωνσταντινίδης σημειώνουν ότι η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης ανήκει ολόψυχα στην υπόθεση της καπιταλιστικής κερδοφορίας χωρίς μεν και αλλά, βρίσκεται φανατικά στο πλευρό της ασκούμενης αστικής πολιτικής και στηρίζει με λόγο και πράξη οτιδήποτε «κινείται» υπέρ του κεφαλαίου και ενάντια στο λαό.

Μεταξύ άλλων, τονίζουν: «Τα παραπάνω είναι ένα ακόμα επεισόδιο των πεπραγμένων της διοίκησης Μπουτάρη - διοίκηση στοχοπροσηλωμένη στην καπιταλιστική κερδοφορία και στην ανάγκη δημιουργίας όρων για τη μεγαλύτερη ενίσχυσή της: ήταν υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων (σε εθνικό και δημοτικό επίπεδο, είτε μιλάμε για ΟΛΘ, είτε μιλάμε για ΕΥΑΘ είτε μιλάμε για ΟΠΑΠ ή ακόμα και για το μηχανουργείο του Δήμου ή τους εκατοντάδες "εργολάβους"), υπέρ του χτυπήματος εργασιακών σχέσεων, υπέρ των απολύσεων στο Δημόσιο, υπέρ της μείωσης της φορολογίας των καπιταλιστών ("πώς αλλιώς θα έρθουν επενδύσεις", αναρωτήθηκε ο δήμαρχος).

(...) Στο ερώτημα "αν όχι ιδιωτικοποίηση τι;" η απάντηση προφανώς δεν είναι η ιδιωτικοποίηση μέσω ΣΔΙΤ, μέσω "δημοτικοποίησης" - όπως επιχειρείται με την ΕΥΑΘ - ή μέσω των "εκλεκτών της υγιούς επιχειρηματικότητας" του ΣΥΡΙΖΑ. Η "Λαϊκή Συσπείρωση" επιμένει: Το λιμάνι να γίνει λαϊκή περιουσία, όπως κι ο ΟΣΕ, και η ΕΥΑΘ, όλες οι υποδομές και οι κλάδοι που πασάρονται στο πολυεθνικό κεφάλαιο, με τους εργαζόμενους να ξεζουμίζονται για ένα ξεροκόμματο. Μόνο έτσι θα μπορούν να καλύπτουν τις λαϊκές ανάγκες και όχι τις ανάγκες της καπιταλιστικής κερδοφορίας».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ