Τα στελέχη της κυβέρνησης και της «Αττικό Μετρό» επιμένουν να δηλώνουν ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με το νέο επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα, δηλαδή θα παραδοθεί τέλη 2016, το αργότερο αρχές 2017. Θυμίζουμε ότι η σύμβαση κατασκευής του υπογράφηκε τον Απρίλη 2006 και είχε αρχική ημερομηνία περαίωσης τον Οκτώβριο 2012. Σήμερα, σχεδόν ένα χρόνο μετά την αρχική ημερομηνία αποπεράτωσης, έχει κατασκευαστεί το 47% των έργων πολιτικού μηχανικού και το 73% των σηράγγων.
Ο υπουργός είπε ακόμα ότι μέχρι το τέλος του 2013 θα απασχολούνται στα εργοτάξια του μετρό 900 άτομα, ενώ με την υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση προς Καλαμαριά, θα απασχοληθούν επιπλέον 800 άτομα. Οι εργαζόμενοι, οι μικροί και αυτοαπασχολούμενοι έμποροι, συνολικά ο λαός της πόλης έχει αποκτήσει πείρα στα 7 χρόνια που προηγήθηκαν από την έναρξη της κατασκευής του έργου του Μετρό. Βιώνουν τις επιπτώσεις από την καθυστέρηση του έργου που οφείλεται στους ιδιώτες κατασκευαστές, οι οποίοι απαιτούν και φθηνή εργατική δύναμη και διαρκώς περισσότερα κονδύλια. Στην πλάτη των εργαζομένων εφαρμόστηκαν όλες οι ελαστικές μορφές απασχόλησης και τελικά απολύθηκαν για να ξαναπροσληφθούν με τις νέες συμβάσεις πείνας.