Σάββατο 11 Μάη 2024 - Κυριακή 12 Μάη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ Η υποδοχή του λογοτεχνικού έργου από τη γενιά με τις ίδιες προσλαμβάνουσες, πολιτικές και κοινωνικές, δεν κλείνει συμφωνία με τη μελλοντική επιβίωσή του. Ωστόσο, η επισήμανσή του - δεν υποστηρίζω κατ' ανάγκην τη θετική πρόσληψή του - γεμίζει με καύσιμο υλικό συνέχειας τον δημιουργό του. Να το διατυπώσω απλά: Τα χρόνια των πρώτων καταθέσεων του Δημήτρη Χριστοδούλου, οπότε αναζητά συνομιλητές, ανεμπόδιστα τους βρίσκει να στέκονται δίπλα του. Κι αυτοί είναι οι συνοδοιπόροι του, οι οποίοι αν και έχουν πρωτότυπη εργασία, τη βάζουν στην άκρη, για να βγάλουν στο προσκήνιο την πρόταση του ομότεχνού τους. Θα ακολουθήσουμε το ημερολόγιο αντίθετα. Θα κάνουμε αρχή με την αποτίμηση του...
1039 λέξεις, στήλη: ΔΑΧΤΥΛΙΚΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ - ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ, σελ.: 30
Οταν στις 21 Ιουνίου 2016 ο μαέστρος Κάρολος Τρικολίδης (1947-2022) διηύθυνε στο Ηρώδειο την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ και τη Χορωδία της, στην 9η Συμφωνία του Μπετόβεν, με την «Ωδή στη Χαρά» του Σίλλερ, επρόκειτο για μια επανάσταση στα μουσικά δρώμενα της χώρας μας. Αυτό έγκειτο στο γεγονός ότι ο Μαέστρος θα προσπαθούσε να ερμηνεύσει αυτό, «το σπουδαιότερο έργο που γράφτηκε ποτέ στην ιστορία της μουσικής», όπως είχε πει, με τα αυθεντικά «τέμπι» του Μπετόβεν. Δηλ. με τις σωστές μετρονομικές ενδείξεις που πλέον είναι γνωστές, σαφείς και δημοσιευμένες. Ηταν επαναστατικό, διότι επί 200 χρόνια περίπου είχε δημιουργηθεί μια παράδοση εσφαλμένη, η οποία βασιζόταν στα λάθος «τέμπι» τα οποία...
934 λέξεις, σελ.: 31
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
155 λέξεις, σελ.: 31


Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ