Ο 66χρονος Τέρενς Ντέιβις, από την εποχή του κινηματογραφικού του ντεμπούτου το 1988, με την ποιητικά αυτοβιογραφική του ταινία «ΜΑΚΡΙΝΕΣ ΦΩΝΕΣ, ΑΣΑΛΕΥΤΕΣ ΖΩΕΣ», αποτυπώνει με ευαισθησία την καθημερινότητα στη γενέτειρά του Λίβερπουλ, κατά τις δεκαετίες του '40 και '50. Η ίδια «αναχρονιστική» θεματική και μια γλυκόπικρα νοσταλγική διάθεση κυριαρχεί σε γενικές γραμμές και στις λιγοστές ταινίες του που ακολουθούν, όπως «Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ» του 1992, όπου επιτείνεται το στοιχείο της μοναδικής ικανότητας του σκηνοθέτη να δημιουργεί σκηνές «προσωπικών στιγμών» ανάμεσα σε εραστές. Βέβαια, σε ένα μεγάλο του μέρος, το πλατύ, τηλεοπτικοθρεμμένο κοινό, θεωρεί το σινεμά του Ντέιβις «πέραν του...