Μέχρι σήμερα το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στα σχολεία της χώρας, είναι προσανατολισμένο στη διδασκαλία διαφόρων κινητικών δεξιοτήτων από τις αθλοπαιδιές, τη γυμναστική, τον κλασικό αθλητισμό και τους παραδοσιακούς χορούς. Οπως όλα τα υπόλοιπα μαθήματα, επιδιώκει τη συσσώρευση γνώσεων και δεξιοτήτων και όχι την αγωγή των μαθητών για διαρκή χρήση της άσκησης προς όφελος της φυσικής τους κατάστασης που σχετίζεται με την υγεία. Τα αποτελέσματα σχετικών ερευνών μέχρι σήμερα είναι ξεκάθαρα για την κατάσταση που επικρατεί αλλά και πολύ ανησυχητικά: Πάνω από 77% των μαθητών του Δημοτικού σχολείου είναι κινητικά αδρανείς. Το ποσοστό των υπέρβαρων παιδιών αυξήθηκε κατά 30% τα τελευταία 13 έτη, ενώ...