Σελ. /24
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 21 Φλεβάρη 2010 - αριθ. φύλλου: 10605

ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
ΤΖΙΓΚΑ ΒΕΡΤΟΦ
Κάμερα - «νυστέρι» της πραγματικότητας

«Εμείς αποκαλύπτουμε τις ψυχές των μηχανών, είμαστε ερωτευμένοι με τον εργάτη στον τόρνο, με τον αγρότη στο τρακτέρ, με το μηχανικό στη μαούνα. Σε κάθε μηχανική δουλειά φέρνουμε τη χαρά της δημιουργίας. Εμείς συνάπτουμε ειρήνη ανάμεσα στον άνθρωπο και τη μηχανή. Διαπαιδαγωγούμε τον νέο άνθρωπο (...)» (Τζίγκα Βερτόφ, μανιφέστο «Εμείς», 1922).

Αναφορά στον σπουδαίο θεωρητικό και εκ των θεμελιωτών του ντοκιμαντέρ Σοβιετικό σκηνοθέτη, που εξέφρασε με ρηξικέλευθο τρόπο στον κινηματογράφο, τα ιδεολογικά, αισθητικά και πολιτικά αιτήματα της νέας σοσιαλιστικής κοινωνίας.


ΣΕΛ.  3


ΙΣΤΟΡΙΑ
Η ιστορία του «Μανιφέστου του Κομμουνιστικού Κόμματος»

ΣΕΛ.  11  -  14
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Με προδιαγραφές ΕΕ

Οι καλλιτέχνες, όπως και όλοι οι εργαζόμενοι, βιώνουν τη σκληρή λιτότητα και την ανεργία. Καθημερινά γίνονται μάρτυρες μιας επιθετικής πολιτικής, που στόχο έχει το μυαλό και τα αντανακλαστικά αντίστασης του ανθρώπου.


ΣΕΛ.  5
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Δεν ήταν όλοι οι τυραννόσαυροι τεράστιοι!

ΣΕΛ.  7
ΒΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ
Εργαλείο του συστήματος

Αποσιωπώντας σκόπιμα τις πραγματικές αιτίες του φαινομένου, η αστική «πολιτεία» διαχειρίζεται και αξιοποιεί, προς όφελος των γενικότερων αντιλαϊκών σχεδιασμών της, το εκρηκτικό μείγμα, που η ίδια δημιουργεί με την πολιτική της.


ΣΕΛ.  15
ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Αυξάνονται φαινόμενα σαν αυτό του Ασωπού

ΣΕΛ.  24

Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ