Κατασκευαστικά και άλλα προβλήματα, σε συνδυασμό με την εντατικοποίηση, στο πλαίσιο ενός σκληρού ανταγωνισμού, οδηγούν σε πολλαπλές βλάβες σύγχρονων πλοίων
Το «ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ», δίδυμο πλοίο του «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ» |
Θύμα του «ανταγωνισμού» αυτή τη φορά είναι το νέο σύγχρονο πλοίο «Αίολος Κεντέρης» της εταιρίας «Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου», το οποίο κατά τη διάρκεια έκτακτου ταξιδιού την περασμένη Κυριακή για Πάρο - Νάξο - Μύκονο - Τήνο - Σύρο - Πειραιά έπαθε βλάβη στη Νο 2 κύρια μηχανή του και συνέχισε το ταξίδι του με τις υπόλοιπες τρεις κύριες μηχανές. Από τη Λιμενική Αρχή Πειραιά απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι την επιθεώρησή του και αποκατάσταση της βλάβης και τελικά απέπλευσε ξανά χτες το απόγευμα.
Σχολιάζοντας το συμβάν, ο Γ. Τούσσας, πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ, είπε: «Εχουν προκύψει ζητήματα κατασκευαστικά και πιστοποίησης της αξιοπλοΐας και των καινούριων πλοίων. Επιπρόσθετα ενόψει του ανταγωνισμού που δημιουργείται μεταξύ των ναυτιλιακών εταιριών με το νέο θεσμικό πλαίσιο, οι έλεγχοι και η απλή συντήρηση, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, παραβιάζονται. Επιβεβαιώνονται έτσι ακόμα μια φορά οι καταγγελίες μας για τους κινδύνους που εγκυμονούν για τους ναυτεργάτες και το επιβατικό κοινό και την ανάγκη της οργανωμένης παρέμβασης ενάντια σ' αυτή την πολιτική που έχει σαν προτεραιότητα την εφοπλιστική ασυδοσία και την αύξηση των κερδών του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Επιβάλλεται να παρθούν άμεσα μέτρα που να εξασφαλίζουν κανόνες υγιεινής και ασφάλειας και για τα σύγχρονα πλοία».