ΜΕΝΙΔΙ
Οι εργαζόμενοι απαιτούν τακτικές τοπικές συγκοινωνίες

Οι εκλεγμένοι με τη στήριξη του ΚΚΕ δημοτικοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» στηρίζουν το αίτημα

Σάββατο 18 Μάρτη 2017

Eurokinissi

Με αφορμή την τροποποίηση της λεωφορειακής γραμμής 724 του δήμου Αχαρνών και μετά από διαμαρτυρία εργαζομένων, την οποία στήριξαν εργατικά σωματεία και φορείς που συμμετέχουν στη Λαϊκή Επιτροπή και οι εκλεγμένοι με τη στήριξη του ΚΚΕ δημοτικοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης», τέθηκε σε συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης συνολικά η κακή κατάσταση όλου του συγκοινωνιακού δικτύου. Οι τεράστιες καθυστερήσεις λόγω της έλλειψης προσωπικού και λεωφορείων, σε συνδυασμό με την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, επιβαρύνουν κυρίως τους φτωχούς, τους εργαζόμενους, τους φοιτητές, τους μαθητές, τους συνταξιούχους, τους ανέργους, που δεν έχουν άλλο τρόπο να μετακινηθούν. Από τη συζήτηση αποκαλύφθηκε ότι στο πλαίσιο της μείωσης κόστους, της δημοσιονομικής προσαρμογής που στηρίζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ (όπως και οι προηγούμενες ΝΔ - ΠΑΣΟΚ) για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, και των μνημονίων της ΕΕ και του ΔΝΤ, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) θα γενικεύσει τις τροποποιήσεις και περικοπές σε όλες σχεδόν τις λεωφορειακές γραμμές του δήμου Αχαρνών (ειδικά τις τοπικές).

Η δημοτική αρχή συνδιαλέγεται με τα αρμόδια υπουργεία και τον ΟΑΣΑ στην κατεύθυνση να αποδεχτεί αυτές τις περικοπές ως αναγκαίες.

Μετά από πρόταση της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και κάτω από την πίεση των εργατικών συνδικάτων, άλλων φορέων όπως το ΕΣΥΝ και η ΟΓΕ, και των εργαζομένων που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση, το Δημοτικό Συμβούλιο αναγκάστηκε να στηρίξει ψήφισμα που πρότεινε η «Λαϊκή Συσπείρωση» στη συνεδρίαση του Συμβουλίου στις 13 Μάρτη. Ανάμεσα σε άλλα το ψήφισμα αναφέρει:

«Ζητάμε: Να επανέλθει η γραμμή 724 όπως ήταν, με τακτικά δρομολόγια. Τη δημιουργία νέας γραμμής που θα ενώνει απευθείας τους Θρακομακεδόνες με την Πλατεία Καράβου. Κρατικό φορέα αστικών συγκοινωνιών που να λειτουργεί με κριτήριο την κάλυψη των αναγκών μεταφοράς. Μείωση της τιμής του εισιτηρίου κατά 50% και δωρεάν πρόσβαση για ανέργους, χαμηλοσυνταξιούχους, φοιτητές, σπουδαστές. Εκτακτη κρατική χρηματοδότηση για τη συντήρηση του στόλου των οχημάτων. Προσλήψεις του απαραίτητου προσωπικού με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα».