Το γεγονός ότι, παρά τον πόλεμο λάσπης από τα αστικά ΜΜΕ και τις προσπάθειες υπονόμευσης, το απεργιακό κύμα που σαρώνει τη Γαλλία συνεχίζεται σε υψηλά επίπεδα αγωνιστικότητας από τους εργαζομένους σε όλους τους τομείς, δημιουργεί αρκετό άγχος στους αρμοδίους και φυσικά σε όσους έχουν συμφέροντα (πολυεθνικές - χορηγοί κ.τ.λ.) από τη διοργάνωση του Euro 2016 στη χώρα. Ακριβώς μια βδομάδα μένει πριν από την επίσημη έναρξη των αγώνων (Παρασκευή 10 Ιούνη) και οι πρόσφατες αποφάσεις για απεργία στην «Air France» καθώς και στους σιδηρόδρομους δημιουργούν νέους πονοκεφάλους στους υπεύθυνους της διοργάνωσης. Πονοκέφαλοι φυσικά που συσχετίζονται με την όποια επίδραση θα έχει η τωρινή κατάσταση στην απώλεια κερδών στα οποία προσδοκούν σε τομείς που συσχετίζονται με τη διοργάνωση (τουρισμός, διαφημιστική εκμετάλλευση, εισιτήρια κ.τ.λ.). Οπως ανακοινώθηκε χτες, οι πιλότοι της «Air France» προγραμμάτισαν απεργία για την περίοδο 11 έως τις 14 Ιούνη, ενώ ως γνωστό βρίσκεται σε εξέλιξη με προοπτική συνέχισης ακόμα και τις μέρες των αγώνων μια ακόμη - το τελευταίο διάστημα - μεγάλη απεργία στους σιδηροδρόμους.