Ο οδηγός της Mitsubishi κατάφερε από τη δεύτερη ειδική διαδρομή να περάσει στην πρώτη θέση, όπου και παρέμεινε μέχρι τέλους χωρίς να απειληθεί σοβαρά από κανένα. Σε αυτό βοήθησαν και οι ατυχίες των δύο κυριότερων αντιπάλων του στη διεκδίκηση του τίτλου, ο Colin McRae και ο Carlos Sainz, που εγκατέλειψαν από μηχανικά προβλήματα.
Μετά τη νίκη του ο Μάκινεν δήλωσε πως είχε μεν τον έλεγχο του αγώνα, αλλά η επιτυχία δεν ήταν εύκολη, και απέδωσε τα εύσημα στα ελαστικά που άντεξαν τη μεγάλη δοκιμασία.
Οι δέκα βαθμοί της διαφοράς που απέκτησε από τον Colin McRae που ακολουθεί στη δεύτερη θέση είναι σημαντική, όμως με έξι αγώνες να υπολείπονται για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, όλα είναι ανοιχτά όπως πιστεύει και ο ίδιος ο Makinen.
Τον Φιλανδό ακολούθησαν ο Ροβάνπερα με το PEUGEOT 206 WRC, στη θέση που κράτησε και μετά την ένσταση που υπέβαλαν οι υπεύθυνοι της FORD. Οι αγωνοδίκες έδωσαν δίκιο στον Χάρι και μαζί και τους 6 βαθμούς. Στο βάθρο των νικητών και ο Αρμιν Σβαρτς με το SCODA OCTAVIA που αξιοποίησε πλήρως την αξιοπιστία του αυτοκινήτου του, προσόν απαραίτητο για έναn καλό τερματισμό στο αφάνταστο σκληρό SAFARI.