Τέρμα στις απανωτές φετινές του ατυχίες έβαλε ο Μίκα Χάκινεν, κατακτώντας την πρώτη και θριαμβευτική νίκη του στο βρετανικό Grand Prix. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η McLaren επιβεβαίωσε την κυριαρχία της στην πίστα του Silverstone, ενώ οι οδηγοί της Ferrari, Μίκαελ Σουμάχερ και Ρούμπενς Μπαριτσέλο, κατέκτησαν τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα
Ο Χάκινεν προσπερνά |
Ο Μίκαελ Σουμάχερ ήταν αρχικά ταχύτερος του Μίκα Χάκινεν στον πρώτο τομέα της πίστας, αλλά υστερούσε στους επόμενους δύο, χάνοντας τη δυνατότητα να κρατήσει πίσω του τον «ελαφρύτερο» Χάκινεν. Ο Χάκινεν απέφυγε να «αναμετρηθεί» με τον αντίπαλό του στην εκκίνηση και επιτέθηκε στον πέμπτο γύρο, όταν και προηγήθηκε, πραγματοποιώντας μια υποδειγματική προσπέραση. Μετά, σημειώνοντας αλλεπάλληλους ταχύτερους γύρους, δημιούργησε μια σημαντική διαφορά που ήταν αδύνατον να καλυφθεί από το ένα λιγότερο pit stop του Γερμανού οδηγού. O Χουμάχερ προτίμησε να οδηγήσει στα σίγουρα, αποφεύγοντας να πιέσει τον νέο και αδοκίμαστο, σε αγωνιστικές συνθήκες, κινητήρα της Ferrari, ενώ και το στήσιμο του μονοθεσίου του δεν ήταν το ιδανικό. Η δεύτερη θέση ήταν ό,τι πρέπει για να διευρύνει ακόμα περισσότερο τη διαφορά του από τον Κούλθαρντ που είχε εγκαταλείψει σχεδόν από την αρχή του αγώνα. Πρόβλημα με το κράτημα είχε και ο Rubens Barrichello, ο οποίος όμως περνούσε λιγότερο «επιθετικά» από τη στροφή Becketts, καταφέρνοντας να «κρατήσει» πίσω του τους οδηγούς της Williams και να τερματίσει τρίτος, ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στο podium του βρετανικού αγώνα.
Sportidea |
Σουμάχερ και Μπαριτσέλο «καταβρέχουν» τον νικητή Χάκινεν |
Ο Κολομβιανός Μοντόγια με μια εκπληκτική εκκίνηση βρέθηκε από την όγδοη θέση στην τρίτη και πραγματοποίησε έναν αγώνα χωρίς λάθη αλλά τερμάτισε τελικά τέταρτος, μπροστά από τους Kimi Raikkonen και Nick Heidfeld, έχοντας παράπονα από τα ελαστικά και τη στρατηγική των δύο πιτ στοπ. Οι οδηγοί της Sauber τερμάτισαν στην πέμπτη και την έκτη θέση αντίστοιχα, συνεχίζοντας τις εξαιρετικές εμφανίσεις τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Heidfeld πραγματοποίησε αλλαγές στο ηλεκτρονικό σύστημα του μονοθεσίου κατά τη διάρκεια του αγώνα, βελτιώνοντας κατά πολύ την απόδοση της Sauber.