Παπαγεωργίου Βασίλης |
Η μία τράπεζα ανακοίνωσε ότι «στέκεται έμπρακτα δίπλα στους πελάτες της», διακηρύσσει ότι «θα παραμείνει στο πλευρό τους με στόχο να προσφέρει ουσιαστική και διαρκή στήριξη» και ενημερώνει ότι θα δέχεται σε εικοσιτετράωρη βάση τα τηλεφωνήματά τους «ώστε εξειδικευμένα στελέχη της Τράπεζας να καταγράψουν τις ανάγκες τους και να δρομολογήσουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις».
Η άλλη, με σχετικό Δελτίο Τύπου, «ανακοινώνει το πρώτο μέτρο για την ανακούφιση των πληγέντων» πελατών της που έχουν πάρει οποιασδήποτε μορφής δάνειο και «τους καλεί να προσέλθουν στην τράπεζα μέχρι 4/9/2009» για να «ζητήσουν την ένταξή τους σε πρόγραμμα διευκόλυνσης (...) που η τράπεζα θα θέσει άμεσα σε εφαρμογή».
Κοντολογίς; Ούτε η μία, ούτε η άλλη είχαν να ανακοινώσουν κάτι συγκεκριμένο, θέλησαν όμως να έχουν σε εγρήγορση τους πελάτες τους, προκειμένου να παραστήσουν ότι κάτι τους προσφέρουν, με αποκλειστικό στόχο κάτι (παραπάνω) να κερδίσουν.
Ακόμα και μέσα από τα αποκαΐδια...