Παπαγεωργίου Βασίλης |
Στο εν λόγω πρόγραμμα συμμετέχουν ο Οργανισμός Νεολαίας και Αθλησης του Δήμου Αθηναίων, το εκπαιδευτικό τμήμα των εκδόσεων «Ελληνικά Γράμματα» και το πρόγραμμα αυτοεκτίμησης DOVE. Το γνωστό σαπούνι που - παίζοντας με όρους έξυπνου μάρκετινγκ - έχει ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια με σλόγκαν την τόνωση της «αυτοεκτίμησης», όπου εντάσσει προφανώς και τα σχολεία σαν χώρο διαφήμισης για να «ευαισθητοποιήσει» καταναλωτές. Αυτά καταλαβαίνουμε εμείς όταν ακούμε για την κοινωνική προσφορά των εταιρειών στα σχολεία.
Οσο για την αυτοεκτίμηση των μαθητών, αυτή μάλλον αντλείται από την αγωνιστική τους στάση, την ικανοποίηση των αιτημάτων τους, την απαλλαγή από όλα αυτά τα προβλήματα με τα οποία τους φορτώνει η πολιτική των κυβερνήσεων της ολιγαρχίας στο σημερινό σχολείο, όπως τα ανέδειξαν με τις μεγάλες κινητοποιήσεις τους.