Η γεωμετρία και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι επανασχεδιασμένες. Η εμπρός μάλιστα αποτελείται από διπλά ψαλίδια και σχεδιάστηκε ειδικά για το μοντέλο αυτό από τα Fiat Research Center και την Alfa Romeo Research. Η επιτυχία της έγκειται στο γεγονός ότι κρατούν τη σωστή θέση των τροχών κάτω από όλες τις συνθήκες, βελτιώνοντας την ελκτική πρόσφυση, καθώς και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. To σύστημα των φρένων αποτελείται από δίσκους 305 mm μπροστά και 276 mm πίσω, ενώ το εξελιγμένο ABS της 147 GTA «συνοδεύεται» από EBD (ηλεκτρονικός κατανομέας της πίεσης), ενώ το VDC, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, έχει προστεθεί πλέον στο στάνταρ εξοπλισμό και φροντίζει για τον έλεγχο της ευστάθειας του αυτοκινήτου, συνεπικουρούμενο από τα MSR και ASR (για να μη «σπινάρουν» οι τροχοί της 147, περνώντας τη δύναμη του κινητήρα όσο πιο ομαλά γίνεται στο δρόμο).
Στο εσωτερικό της GTA η εικόνα της «βασικής» 147 συμπληρώνεται από σπορτίφ πινελιές και λεπτομέρειες, ειδικά σχεδιασμένες γι' αυτή την έκδοση. Οπως το νέο τιμόνι τριών ακτίνων της Alfa Romeo, ο επιλογέας με τη δερμάτινη επένδυση, αλλά και οι γκρι Puma αποχρώσεις που επιλέχθηκαν, για να έχει η GTA το δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα. Τα «πεντάλ» του οδηγού είναι αλουμινένια, ενώ τα καθίσματα είναι πιο σπορ (και τα πίσω) και με νέες χρωματικές αποχρώσεις, ενώ υπάρχει και η επιλογή σε μαύρο ή δίχρωμο δέρμα.