Το όνομα του Χουν Μανουέλ Φάντζιο είναι συνδεδεμένο με ένα μύθο που σχεδόν κανείς από τους φίλους της Φόρμουλα 1 δεν πίστευε ότι θα βρεθεί όμοιός του. Οδηγοί όπως ο αδικοχαμένος Αϊρτον Σένα ή οι Προστ και Λάουντα πλησίασαν το μεγάλο Αργεντινό. Κανείς όμως δεν τα κατάφερε μέχρι σήμερα. Το 2002 αποτελεί όμως τη χρονιά που γράφεται ιστορία. Ιδού ο νέος ρέκορντμαν της αγωνιστικής ιστορίας των μονοθεσίων. Ας υποκλιθούμε στο μεγάλο Γερμανό, στο Μίχαελ Σουμάχερ
O Χουν Μανουέλ Φάντζιο και Μίχαελ Σουμάχερ γράφουν ιστορία στα μονοθέσια |
Για να φθάσει στη νίκη ο Σούμι χρειάστηκε να τα ξανακάνουν μαντάρα οι μηχανικοί της Williams - BMW στα πιτ, που ανάμεσα στα άλλα διάλεξαν και λάθος ελαστικά, εμποδίζοντας τον Μοντόγια να εκμεταλλευτεί την πρώτη θέση που είχε στην εκκίνηση. Πάντως κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Σουμάχερ έριχνε περίπου ένα δευτερόλεπτο στο γύρο στο Μοντόγια κάτι που προκαλεί εντύπωση αφού αυτή η διαφορά είναι τεράστια για τα δεδομένα της Φόρμουλα 1. Προβλήματα αντιμετώπισε και πάλι στην εκκίνηση ο Μπαριτσέλο, ο οποίος δεν ξεκίνησε όπως και στο Σίλβερστον.
Πίσω από το Ραϊκόνεν που δήλωσε ότι ήταν ο χειρότερος αγώνας της ζωής του, αν και έδειξε να έχει την κλάση ενός παγκόσμιου πρωταθλητή, τερμάτισε ο ομόσταυλός του Κούλθαρντ, τα δύο Williams με το Μοντόγια και το Ραλφ και ο Μπάτον που έδωσε έναν ακόμη βαθμό στη Renault, παρά το ότι του χρόνου στη θέση του θα είναι ο Αλόνσο, αφού ο Μπάτον υπέγραψε για τέσσερα χρόνια στην BAR-HONDA.
Στιγμιότυπο από τον αγώνα |
Ο M. Σουμάχερ εκτός από την ισοφάριση του ρεκόρ, πέτυχε την πιο γρήγορη κατάκτηση πρωταθλήματος αφού χρειάστηκε μόλις ένδεκα αγώνες. Ο Γερμανός κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο το 1994 με την Benetton, κάτι που επανέλαβε και την επόμενη χρονιά. Χρειάστηκε να περάσουν πέντε χρόνια για να πανηγυρίσει το 2000, το 2001 και φέτος με τα χρώματα της Ferrari. Το ρεκόρ του σε νίκες είναι 61 σε 173 συμμετοχές, κάτι που σημαίνει ότι κερδίζει περισσότερο από ένα στους τρεις αγώνες.