Παπαγεωργίου Βασίλης |
Οι γονείς νόμιζαν στην αρχή, ότι πρόκειται για παρεξήγηση και επικοινώνησαν με την εταιρία για να την ενημερώσουν, ότι από το συγκεκριμένο τροχαίο έχασαν το παιδί τους. Ομως, όπως εξηγεί η μητέρα, «το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να πάρουν τα χρήματά τους. Τίποτε άλλο. Ακόμα και όταν εξηγήσαμε στον υπεύθυνο της εταιρίας, με κάθε λεπτομέρεια, τι συνέβη, ο τελευταίος ούτε μας ζήτησε συγνώμη, ούτε μας είπε πως λυπάται για ό,τι έγινε». Αντιθέτως, «εξήγησε» στη χαροκαμένη μάνα ότι «έφταιγε» το παιδί της για το δυστύχημα. Κι επομένως, έπρεπε να πληρώσει. Κι αφού αυτό ήταν νεκρό, ο λογαριασμός θα πήγαινε στους ζώντες στενούς συγγενείς...