Με αφορμή την ουρά άνω του ενός χιλιομέτρου που είχε σχηματισθεί στα διόδια Ανάληψης (Λαγκαδά) στη Θεσσαλονίκη, στις 9 Αυγούστου, ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φορτηγών Σερρών κατήγγειλε ότι η εταιρεία «Εγνατία Οδός» βάζει τα κέρδη πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Και 9 μέρες μετά, στις 19/8 σημειώθηκε το τραγικό δυστύχημα στα διόδια του Ιάσμου με τρεις νεκρούς, αποτέλεσμα της σύγκρουσης φορτηγού με ΙΧ οχήματα.
Στην ιστοσελίδα του στο Facebook είχε αναρτήσει μία φωτογραφία με την ατελείωτη ουρά στα διόδια του Λαγκαδά που είχε στείλει συνάδελφός τους και έγραφαν:
«Στα διόδια Λαγκαδά, η ουρά για άλλη μια φορά ξεπερνά το ένα χιλιόμετρο, και οι υπεύθυνοι της "Εγνατίας Οδού" δεν δίνουν εντολή να ανοίξουν οι μπάρες για να αποσυμφορηθεί η έξοδος με αποτέλεσμα τα φορτηγά, με μεικτό βάρος 40-42 τόνους, και οι οδηγοί μαζί να μπαίνουν σε μια εξαιρετική δύσκολη δοκιμασία, να ρίχνουν την ταχύτητά τους από τα 70-80 km/h στο 0!! Σε μια κατηφόρα με κλίση 7%!! με κίνδυνο να μην προλάβει κάποιο φορτηγό να ακινητοποιηθεί και να έχουμε νέο περιστατικό σαν τον Πολύμυλο!! Και όλα αυτά γιατί;; Για να πάρει η "Εγνατία οδός" το αντίτιμο των 0,30 ευρώ ανά αυτοκίνητο, γιατί είναι πιο σημαντικό τα 0,30 ευρώ πάρα οι ζωές των ανθρώπων. Συγχαρητήρια στην "Εγνατία Οδό" και διπλά συγχαρητήρια στην Περιφέρεια που δεν μπορεί να βάλει κανόνες σε αυτήν την Α.Ε.!».
Μιλώντας στον «Ρ» ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών Σερρών, Κων. Ζούρι, περιέγραψε την ταλαιπωρία που προκαλείται για τους οδηγούς, ιδιαίτερα στην Εγνατία Οδό, εξαιτίας των πολλών μετωπικών διοδίων (13 συνολικά), των διοδίων σε ανηφοριές και κατηφοριές, της έλλειψης πληροφοριακών πινακίδων που να ενημερώνουν τους οδηγούς αλλά και της έλλειψης σταθμών ανάπαυσης των οδηγών (ΣΕΑ), αεροφρακτών κ.ά., που σε συνδυασμό με το κακοσυντηρημένο οδόστρωμα, καθιστούν ακόμα πιο επικίνδυνη τη διέλευση των οχημάτων.
Οπως είπε, οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων είναι επικίνδυνοι. Τα διόδια σε ανηφοριές και κατηφοριές, πέρα από το ότι αυξάνουν τον κίνδυνο για πρόκληση ατυχήματος, συμβάλλουν και στη μεγαλύτερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος, αφού ένα βαρύ όχημα για να ξεκινήσει και να αναπτύξει ταχύτητα καταναλώνει περισσότερο καύσιμο και παράγει περισσότερους ρύπους.
«Πληρώνουμε διόδια και δεν έχουμε ασφαλείς δρόμους. Δίνουν χρήματα για να κατασκευάζουν μετωπικά διόδια και τόσα χρόνια δεν επισκευάζουν τη γέφυρα στα Κερδύλια, δεν τοποθετούν αεροφράκτες ώστε να γίνεται με ασφάλεια η διέλευση στην περιοχή μεταξύ Ξάνθης - Ροδόπης», είπε. Πρόσθεσε πως στο όνομα του κέρδους θυσιάζονται τα όποια μέτρα για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής και σημείωσε πως απαιτείται εδώ και τώρα να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, με επαρκή σήμανση, σταθμούς ανάπαυσης, αεροφράκτες, κατάργηση των μετωπικών διοδίων, με ευθύνη της αναδόχου εταιρείας.