Με την κυβέρνηση να φέρνει στην καρδιά του καλοκαιριού για ψήφιση το νομοσχέδιο «σκούπα» με το άδικο ταξικό μέτρο των διαγραφών φοιτητών και τα αδιανόητα μέτρα καταστολής στα πανεπιστήμια, έδειξαν ότι βρίσκονται και οι ίδιοι παρόντες για να μεταφέρουν το μήνυμα «απορρίπτεται» που εκφράζουν πάνω από 140 Φοιτητικοί Σύλλογοι και δεκάδες σωματεία εργαζομένων. Και τόνισαν ότι θα δίνουν αγωνιστικό παρών για να μην γίνουν πράξη οι αντιδραστικές διατάξεις, όπως έχει άλλωστε γίνει και με άλλους καταδικασμένους νόμους.
«Παρόντες» μέσα από τις πικέτες που κρατούσαν διαδηλωτές, δήλωσαν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες 23, 24, 25 ετών που εργάζονται, που καθυστέρησε η πρακτική τους, που εισήχθησαν στην περίοδο της πανδημίας, που για διάφορους λόγους διαγράφονται σύμφωνα με το νομοσχέδιο γιατί πέρασαν το «ανώτατο όριο» σπουδών. «Ακούστε καλά τι λένε οι φοιτητές, στήριξη ζητάμε και όχι διαγραφές», «Σύγχρονες σπουδές ζητούν οι φοιτητές, όχι υποβάθμιση και διαγραφές» τονίστηκε και χτες, με τους φοιτητές όχι μόνο να απορρίπτουν το άδικο ταξικό μέτρο αλλά να διεκδικούν, ακόμα πιο επιτακτικά, μέτρα στήριξης.
Στο πλευρό των φοιτητών βρέθηκαν εκπρόσωποι της Γραμματείας του ΠΑΜΕ, εκπρόσωποι Ομοσπονδιών, εργαζόμενοι στα Πανεπιστήμια. Τη στήριξή τους στα αιτήματά τους εξέφρασαν οι βουλευτές του ΚΚΕ Αφρ. Κτενά, Μ. Κομνηνάκα και Ν. Εξαρχος.
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες πραγματοποίησαν πορεία στην πολυσύχναστη οδό Ερμού, διατρανώνοντας το αίτημα να μην εφαρμοστούν τα μέτρα του νομοσχεδίου και τις διεκδικήσεις τους για τις σπουδές που έχουν ανάγκη. Ολοκληρώνοντας την κινητοποίηση διαμήνυσαν: «Θα τους κάνουμε ξεκάθαρο, θα τα βρουν σκούρα από τον Σεπτέμβρη. Δεν θα αφήσουμε να διαγραφούν χιλιάδες φοιτητές που παλεύουν χωρίς καμία στήριξη να πάρουν το πτυχίο τους, δεν θα τους αφήσουμε να απειλούν και να αντιμετωπίζουν σαν εγκληματίες εμάς, που δεν παραιτούμαστε από τα δικαιώματά μας στη γνώση, από το να πάρουμε ένα πτυχίο που να έχει πραγματική αξία, από τους αγώνες μέσα από τους οποίους διεκδικούμε σύγχρονες, αποκλειστικά δημόσιες και δωρεάν σπουδές».