2025, dpa (www.dpa.de). Alle R |
Μέχρι χτες δεν είχαν απομακρυνθεί όλα τα βαγόνια από το σημείο του δυστυχήματος |
Θυμίζουμε ότι στο δυστύχημα σκοτώθηκαν ο οδηγός, ένας μαθητευόμενος εργαζόμενος στους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους (DB - Deutsche Bahn) και ένας επιβάτης, ενώ τραυματίστηκαν δεκάδες επιβάτες, περιλαμβανομένων δύο παιδιών και τουλάχιστον ένας εξακολουθούσε χτες να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.
Μέχρι χτες δεν είχαν ανασυρθεί όλα τα τμήματα της αμαξοστοιχίας, καθώς σύμφωνα με τις αρχές είναι χρονοβόρα η μεταφορά βαγονιών που το καθένα ζυγίζει 80 τόνους. Εντοπίστηκε ωστόσο ο ταχογράφος που εκτιμάται ότι θα προσφέρει σημαντικά στοιχεία για τη διερεύνηση των αιτιών. Αν και αυτή δεν έχει καλά - καλά ξεκινήσει, πολλοί έσπευσαν να εμφανίσουν το δυστύχημα ως αποτέλεσμα έντονων καιρικών φαινομένων που επικρατούσαν στην περιοχή.
Πάντως, δημοσιεύματα καταγράφουν επικρίσεις που δέχεται εδώ και καιρό η DB για ανεπαρκή μέτρα συντήρησης του δικτύου. Υπάρχουν μεταξύ άλλων καταγγελίες ότι δεν κλαδεύονται όπως χρειάζεται δέντρα που βρίσκονται πολύ κοντά στις ράγες.
Το δίκτυο Sudwestrundfunk μετέδωσε ότι το 2024 σημειώθηκαν στο δίκτυο της DB 4.900 «διαταραχές που σχετίζονται με τη βλάστηση», συμπεριλαμβανομένων περιστατικών που προκλήθηκαν από πεσμένα δέντρα και κλαδιά στις γραμμές. Ακόμα, ότι από το 2019, ο αριθμός έχει αυξηθεί κατά μέσο όρο κατά περίπου 500 ετησίως.
Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Αρχή Σιδηροδρόμων, το 2023 σκοτώθηκαν 129 άτομα από σιδηροδρομικά ατυχήματα.