Σήμερα Κυριακή, 3 Μάρτη, ξεκινάει στο πάρκο Αλμπερτ της Μελβούρνης το πρωτάθλημα Φόρμουλα 1 του 2002
Sportidea |
Πάντως Ferrari και Williams - BMW δεν ασχολούνταν με τέτοια προβλήματα αλλά με ποιο από τα μονοθέσια -περσινά ή φετινά- θα ξεκινούσαν. Ζητούμενο να συγκεντρωθούν βαθμοί από τον πρώτο αγώνα, κάτι που δεν μπορεί να εγγυηθεί ένα αδοκίμαστο αυτοκίνητο. Η Ferrari για περισσότερη σιγουριά λοιπόν επέλεξε το περσινό, το οποίο έχει φυσικά υποστεί κάποιες αλλαγές ώστε να ξεπερνά τα αυστηρότερα στάνταρς ασφαλείας. Το αυτοκίνητο του 2002 θα εμφανιστεί αργότερα - δε λένε πότε - ίσως και μετά τη Βραζιλία. Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί αποτελεί ένα συνδυασμό μεταξύ περσινού και φετινού. Στη Williams - BMW κατέρριψαν το ρεκόρ των δοκιμών συμπληρώνοντας 20.000 χλμ. δοκιμών.
Μελβούρνη. Πυρετός την πρώτη Κυριακή της F1 για το 2002. Μοντόγια (πάνω), και Σουμάχερ με την ομάδα της Φερράρι πανέτοιμοι (δεξιά)Η πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα της Toyota θα κάνει την έκπληξη;(κάτω) |
Η Toyota που κάνει φέτος το ντεμπούτο της στην F1 μετά από δύο χρόνια προετοιμασίας αποτελεί πόλο έλξης αλλά ακόμα και οι ιθύνοντες μιλούν για μια χρονιά εμπειριών. Το μέγεθος πάντως και μόνον της εταιρίας απαιτεί σεβασμό, ενώ Jordan και BAR, οι οποίες χρησιμοποιούν κινητήρες Honda, ανησυχούν μήπως και το γεγονός ότι οι Ιάπωνες θα ταυτίζονται πια με την TOYOTA, έλλειψη ενδιαφέροντος ή και σε απόσυρση από τη Φόρμουλα 1 την Honda. Πολλά θα εξαρτηθούν και από τον 25χρονο Γιαπωνέζο Τακούμα Σάτο, που τρέχει για πρώτη φορά με την ομάδα του Τζόρνταν. Τα ιαπωνικά ΜΜΕ υπερβάλλουν μιλώντας ακόμα και για νίκες, αν και ο Εντι Τζόρνταν προσπαθεί να τους προσγειώσει. Κρίσιμη είναι η σεζόν και για τη Jaguar, που δεν έχει δει αποτελέσματα παρότι έχουν επενδυθεί δισ. Στη Renault, όπου και αποφασίστηκε να τρέχει με το δικό της όνομα τα αποτελέσματα στις δοκιμές δεν ήταν τα καλύτερα δυνατά, και ήδη θεωρήθηκε ότι οι θέσεις των οδηγών Τρούλι και Μπάτον είναι επισφαλείς. Στη μάχη των ελαστικών, το παιχνίδι θα παιχτεί ανάμεσα σε Bridgestone και Michelin που αντιμετωπίζουν ήδη προβλήματα, όχι με την αγωνιστική τους ετοιμότητα αλλά με την FIA που απαιτεί να προσαρμοστούν στους νέους κανονισμούς για να μη θεωρηθούν παράνομοι.
Sportidea |