Σάββατο 9 Αυγούστου 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Είναι πολλά τα λεφτά...

Να, μια ακόμα είδηση για το τι σημαίνει εμπορευματοποιημένος αθλητισμός, εμπορευματοποιημένο ποδόσφαιρο. Θυμάστε τη δαγκωνιά του Ουρουγουανού ποδοσφαιριστή Σουάρεζ στον Ιταλό Κιελίνι στο Μουντιάλ; Απ' ό,τι φαίνεται αυτή η δαγκωνιά, που οδήγησε σε βαριά τιμωρία (4 μήνες αποκλεισμός και 9 αγωνιστικές από την Εθνική ομάδα), ένωσε τις πολυεθνικές «Adidas», «Nike» και «Puma», που κάνουν τα πάντα για να μειωθεί αυτή η ποινή. Ο λόγος; H «Adidas» είναι χορηγός του παίκτη και πληρώνει 2,5 εκατ. ευρώ για να διαφημίζει τα προϊόντα της. Η «Nike» «ντύνει» το σύλλογο του Σουάρεζ, την Μπαρτσελόνα και η «Puma» είναι χορηγός της Εθνικής ομάδας της Ουρουγουάης στην οποία αγωνίζεται... Και οι τρεις, λοιπόν, κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να πέσει στα μαλακά ο Ουρουγουανός, γιατί εκτιμούν ότι θα έχουν μεγάλες οικονομικές απώλειες από την πολύμηνη απουσία του από τα γήπεδα...


Κορυφή σελίδας