Τρίτη 30 Νοέμβρη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
... και διδάσκουν την υποταγή...

«Είμαστε αντίθετοι με τέτοιες προτάσεις (σ.σ. απολύσεις, περικοπές μισθών, αλλαγές στον κανονισμό εργασίας), οι οποίες αν πραγματοποιηθούν στα ελληνικά ταχυδρομεία θα σημαίνουν το κλείσιμό τους» (Γιώργος Βασιλόπουλος, πρόεδρος Ομοσπονδίας Ταχυδρομικών). Η ΠΑΣΚΕ στα ταχυδρομεία έχει δεχτεί τη μετοχοποίηση κατά 49% των ΕΛΤΑ, τη λειτουργία τους με κριτήρια της αγοράς και τώρα «κλαίει», ότι τα ελληνικά ταχυδρομεία θα κλείσουν στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Εχει επίσης συμφωνήσει στη θυγατροποίηση των ταχυμεταφορών, οι οποίες τώρα είναι έτοιμες προς πώληση. Επιπλέον, τη μοναδική απεργία που προκήρυξε η Ομοσπονδία στις 26 Απρίλη 2010 την πήρε πίσω, «λόγω θετικής ανταπόκρισης του υπουργείου και της διοίκησης των ΕΛΤΑ στα αιτήματα»!

«Ας εξαντλήσουν πρώτα την προσπάθεια να μειώσουν τις σπατάλες και μετά συζητάμε. (...) δεν έχει φτιαχτεί πρώτα ένα σχέδιο εξορθολογισμού στον ΟΣΕ, που θα μειώνει τις σπατάλες και θα αυξάνει τα έσοδα», λέει ο Θανάσης Λεβέντης, πρόεδρος εργαζομένων ΟΣΕ. Αυτό που ζητάει, είναι ουσιαστικά αυτό που ισχύει μέχρι σήμερα και που θέλει να ενισχύσει η κυβέρνηση. Δηλαδή, η λειτουργία του σιδηρόδρομου σύμφωνα με το κέρδος και με τέτοιο τρόπο, ώστε να πριμοδοτείται ο ιδιωτικός τομέας και οι μεγαλοκατασκευαστές. Εξορθολογισμός, αυτό ακριβώς σημαίνει: Αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, περικοπή δρομολογίων και προσωπικού, παράδοση τμημάτων του ΟΣΕ στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Επιπλέον, ο ΠΑΣΚίτης πρόεδρος θεωρεί δεδομένες και καλώς καμωμένες τις περικοπές μισθών που έχουν ήδη γίνει: «Η περικοπή των μισθών μας έγινε μία φορά, δεν μπορεί να συνεχιστεί», δήλωσε.


Κορυφή σελίδας