Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΤΑ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο για το δικαίωμα στη δουλειά

Από το κακό στο χειρότερο η κατάσταση στην Καθαριότητα του δήμου, λόγω ελλείψεων σε μέσα και προσωπικό

Μαχητική παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ και Δημοτικών Επιχειρήσεων του νομού, συνεχίζοντας τον αγώνα τους για μόνιμη και σταθερή εργασία, για την επιστροφή στην εργασία όλων των συμβασιούχων που απολύθηκαν τους προηγούμενους μήνες και για τη μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου. Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν την πάλη τους, με συμμετοχή στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στις 8 Σεπτέμβρη.

Οι εκπρόσωποι του Συλλόγου κάλεσαν το Δημοτικό Συμβούλιο να στηρίξει τα δίκαια αιτήματά τους και να προχωρήσει σε μετατροπή των συμβάσεών τους. Να κλείσει την πόρτα στους ιδιώτες εργολάβους που ετοιμάζονται να μπουν στις υπηρεσίες του δήμου. Επίσης ζήτησαν από τη δημοτική αρχή να αποσύρει την έφεση που έχει ασκήσει σε βάρος της απόφασης που δικαίωσε περίπου 200 συναδέλφους τους και υποχρεώνει το δήμο να προχωρήσει σε μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου.

Από τη συζήτηση που ακολούθησε, καθώς ένα από τα θέματα της συνεδρίασης ήταν η κατάσταση στον τομέα Καθαριότητας του δήμου, αναδείχθηκε η άθλια κατάσταση που επικρατεί στην Καθαριότητα εξαιτίας της μεγάλης έλλειψης προσωπικού και οχημάτων. Ωστόσο, δεν λήφθηκε απόφαση που να στηρίζει το αίτημα των συμβασιούχων για επιστροφή στην εργασία, ενώ ο δήμαρχος ξεκαθάρισε ότι δεν θα αποσυρθεί η έφεση.

Οπως αναφέρθηκε, με την απόλυση των 450 συμβασιούχων και παρά το γεγονός ότι έχει προσληφθεί προσωπικό με βάση τους προσωρινούς πίνακες του ΑΣΕΠ, η κατάσταση στην Καθαριότητα πάει από το κακό στο χειρότερο, γιατί το προσωπικό δεν επαρκεί.

Αναδείχθηκε επίσης το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί με την είσοδο του ιδιώτη στη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων έναντι εκατομμυρίων ευρώ και την απαξίωση του μηχανουργείου του δήμου που κατάντησε να κάνει τα μερεμέτια του εργολάβου. Ενδεικτικά είναι τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, σύμφωνα με τα οποία ο δήμος Θεσσαλονίκης διαθέτει ένα στόλο 424 οχημάτων, από τα οποία τα 160 είναι με βλάβη!

Στο κενό έπεσε η προσπάθεια του αρμόδιου αντιδημάρχου να ρίξει ευθύνες για την κατάσταση στην Καθαριότητα στη «Λαϊκή Συσπείρωση», για τη συνεπή της στάση ενάντια στην είσοδο ιδιωτών εργολάβων στις υπηρεσίες του δήμου. Απαντώντας, ο Γιάννης Δελής, δημοτικός σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και βουλευτής του ΚΚΕ, αναρωτήθηκε: «Τι περίμενε η διοίκηση όταν εκχωρούσε το μηχανουργείο και την επισκευή των οχημάτων; Να πούμε μπράβο;».

Σημείωσε επίσης πως ήταν συνειδητή επιλογή της διοίκησης να απαξιώσει το μηχανουργείο και να αναθέσει τη δουλειά σε ιδιώτη εργολάβο. Κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι αυτός ο ιδιώτης που ήρθε από την πρώτη θητεία της διοίκησης, για την αντιμετώπιση δήθεν επειγουσών αναγκών, παραμένει ακόμα και σήμερα, με τις συμβάσεις εκατομμυρίων να συνεχίζονται.

Πρόσθεσε ότι «στην 8ετία Μπουτάρη τα ανταποδοτικά τέλη που εισπράχθηκαν ανέρχονται σε 350 εκατ. ευρώ το λιγότερο. Η κατάσταση ελάχιστα βελτιώθηκε, το ζούμε με τους διαλυμένους κάδους, τα αυτοκίνητα που περνάνε σπάνια να μαζέψουν τα σκουπίδια. Υπάρχουν ελλείψεις, στα φορτηγά για τα ογκώδη, στα ειδικά σάρωθρα κ.λπ. και στα αναλώσιμα (σακούλες, σκούπες τώρα τους δόθηκαν). Το κυρίως πρόβλημα όμως είναι η τεράστια έλλειψη προσωπικού. Την ίδια στιγμή έχουμε απολύσεις συμβασιούχων, ενώ είναι απαραίτητοι και το ομολογεί η ίδια η διοίκηση».


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ