Αντιπροσωπεία τους συναντήθηκε με τον διευθυντή του γραφείου του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Ν. Μαυραγάνη, και έθεσε τα αιτήματα των Επιτροπών Αγώνα. Ο εκπρόσωπος του υπουργείου, από την πλευρά του, ανέφερε ότι στο νομοσχέδιο που θα καταθέσει η κυβέρνηση μέσα στις επόμενες δύο βδομάδες στη Βουλή, θα περιλαμβάνεται διάταξη που θα υποχρεώνει εταιρείες τύπου «Ούμπερ» να χρησιμοποιούν μόνο ταξί και όχι ΙΧ. Στην πραγματικότητα, δηλαδή, παγιώνεται η είσοδος μονοπωλίων στον κλάδο, ενώ όπως κατήγγειλαν οι Επιτροπές Αγώνα, «οι εταιρείες αυτές έχουν ΑΦΜ σε χώρες του εξωτερικού, δεν φορολογούνται, δεν υπάρχει εξασφάλιση του οδηγού, όπως στους οδηγούς ταξί, δηλαδή, ειδική άδεια. Κάνουν παρανομίες που σε εμάς καθημερινά είναι στο βαθμό της δίωξης». Οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί έθεσαν επίσης το αίτημα της επιδότησης για να γίνεται αντικατάσταση των αυτοκινήτων, με τον εκπρόσωπο του υπουργείου να αναφέρει ότι η κυβέρνηση ψάχνει χρηματοδοτικούς τρόπους για να βρεθεί κάποια μορφή επιδότησης.
Αμέσως μετά τη συνάντηση, ενημερώνοντας για τα αποτελέσματά της, ο Παναγιώτης Μαυρίκης, μέλος των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ, κάλεσε τον κλάδο σε ετοιμότητα και επαγρύπνηση για όλα τα μέτωπα που είναι ανοιχτά.
Οι Επιτροπές Αγώνα διεκδικούν: Αφορολόγητο όριο 20.000 ευρώ και επιπλέον 5.000 ευρώ για κάθε προστατευόμενο μέλος. Καμιά κατάσχεση τραπεζικού λογαριασμού, πρώτης και δεύτερης κατοικίας, επαγγελματικού οχήματος. Πάγωμα των χρεών προς τον ασφαλιστικό φορέα, την εφορία, κεφαλαιοποίηση των χρεών χωρίς προσαυξήσεις και πρόσθετα τέλη, μακροχρόνιες ρυθμίσεις, με δόσεις που να μην ξεπερνούν συνολικά το 10% του διαθέσιμου εισοδήματος. Επιδότηση από το κράτος για την αντικατάσταση του οχήματος. Κατάργηση όλων των νόμων της «απελευθέρωσης» (4070/12-4093/12) που εκμεταλλεύονται όλες οι μονοπωλιακές εταιρείες.