Τετάρτη 12 Απρίλη 2017
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΔΑΣ ΟΑΣΘ
Καταγγέλλει δίωξη συνδικαλιστή από τη διοίκηση του Οργανισμού

Με τη δίωξη συνδικαλιστή της «Δημοκρατικής Αγωνιστικής Συνεργασίας» (στηρίζεται από το ΠΑΜΕ), η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) επιχειρεί να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους, να κάμψει τις φωνές αντίστασης ενάντια στις αντιδραστικές αλλαγές (μειώσεις μισθών και αυξήσεις κομίστρων) που προωθούνται από κυβέρνηση και εργοδοσία σε βάρος των εργαζομένων του Οργανισμού και του λαού της Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, η διοίκηση του ΟΑΣΘ καλεί σε απολογία εκπρόσωπο της ΔΑΣ στο ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, με το αιτιολογικό ότι «εισήλθε αδικαιολογήτως στο χώρο του αμαξοστασίου στη Σταυρούπολη και προέβη σε παράνομη λήψη φωτογραφιών».

Αμφισβητεί, δηλαδή, το δικαίωμα των εκλεγμένων συνδικαλιστών να μπαίνουν στους χώρους δουλειάς, να ενημερώνουν και να συζητούν με τους εργαζόμενους. Αυτό, όμως, που κυρίως τους ενοχλεί είναι το γεγονός ότι ο συνδικαλιστής της ΔΑΣ φωτογράφησε ένα λεωφορείο που κάηκε εξαιτίας μηχανικής βλάβης, γιατί, όπως αναφέρει η ΔΑΣ, «φανερώνει τις ελλείψεις που υπάρχουν σε συντήρηση του στόλου, μαρτυρά το πώς ρίχνονται στην πυρά τα εργατικά - λαϊκά συμφέροντα όταν μια εταιρεία λειτουργεί με σκοπό το κέρδος και όχι με βάση τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες».

Η ΔΑΣ ΟΑΣΘ σε ανακοίνωσή της σημειώνει, μεταξύ άλλων: «Οι ταξικές δυνάμεις του ΠΑΜΕ, εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΣ, ενοχλούν γιατί όλο το προηγούμενο διάστημα έχουν αναδείξει ζητήματα που έχουν να κάνουν με: Την υποσυντήρηση των οχημάτων, την έλλειψη ανταλλακτικών και τεχνικού προσωπικού. Την έλλειψη τεχνικών μέσων για να γίνεται σωστά και με ασφάλεια η επισκευή των οχημάτων. Την έλλειψη σωστής εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης των οδηγών - σε ρεαλιστικές συνθήκες και όχι με βίντεο ή από τον πίνακα κάποιας σχολής - για τους κινδύνους από πυρκαγιά και τους τρόπους αντιμετώπισής τους. Την έλλειψη οδηγών και τα κομμένα λεωφορεία που λείπουν από την κίνηση και έχουν ως αποτέλεσμα τη μη κάλυψη των λαϊκών αναγκών για αξιόπιστη συγκοινωνία. Την απληρωσιά, την εντατικοποίηση της εργασίας και την επέκταση των εργολαβικών εργαζομένων (βλ. έλεγχος κομίστρου) που εργάζονται με πολύ χειρότερες εργασιακές και μισθολογικές σχέσεις».


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ